خرمشاهی: موضوع خودرو مهم و ملی است

[ad_1]

یکی از وکیل دادگستری گفت: امیدواریم رئیس قوه قضائیه نشان دهد که مردم ما بتوانند خودروهای خارجی باکیفیت و به میزان مناسب داشته باشند.

عبدالصمد خرمشاهی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اظهارات رئیس کل دادگستری مبنی بر اینکه «در صنعت خودروسازی کشور. دست پشت پرده بر اساس اصل 290 قانون اساسی، رئیس قوه قضاییه موظف است جرائم مربوط به اموال، مصالح و مصالح و تضییع حقوق مردم را که باید به آنها تعقیب شود، تعقیب کند. او گفت. یا آژانس های بین المللی، در واقع دادستان کل دارای وظایف و اختیارات بسیاری برای حفاظت، بازیابی و حمایت از آزادی های مدنی است.

وی افزود: بر اساس آمار پلیس راهور ما بیشترین تلفات در خیابان ها را داریم و همانطور که می دانید در نوروز امسال 800 نفر از هموطنان در تصادفات خانگی جان خود را از دست داده اند. کیفیت ماشین در یک تصادف.» در جنوب کشور رخ می دهد.

چه چیزی ارزشمندتر از جان مردم ما و برادران و خواهران ماست؟ همه ما می دانیم که دست هایی وجود دارند که نمی خواهند صنعت خودرو از کنترل خارج شود. حتی در قانون بودجه کشور گفته می شود 70 هزار خودرو وارد می شود و در نتیجه درآمدهای زیادی از دولت وارد می شود اما در نهایت شاهد پشت صحنه و دست های پنهان از جمله قدرت آنها هستیم. بیشتر از یک شورا است. البته دادستان کل کشور اختیارات و وظایف خود را می داند و احتمالاً می داند که در پشت صحنه چه چیزی برای پیگیری منافع اقلیت وجود دارد و در این زمینه جان همنوعان ما اهمیتی ندارد.

خواندن
امامزادگان «سید ابراهیم» و «سید اسدالله» (ع) بهمئی میزبان زائران نوروزی بودند.

خرمشاهی ادامه داد: در حال حاضر شاهد هستیم که خودروهای ارزان قیمت و گران قیمت داخلی به مصرف کنندگان عرضه می شود و جای تاسف است که کشورهای همسایه ما بهایی کمتر از مبلغی را که در ایران برای خرید خودرو پرداخت می شود، پرداخت می کنند. خرید و استفاده از کامیون های خارجی با کیفیت بالا; پس این موضوع بسیار مهم، مهم و ملی است. این بر عهده دادستان کل است که با جاسوسان برخورد کند و آنها را از تعقیب منافع خود یا حداقل افشای اسرار خود باز دارد، زیرا حقوق مردم از حقوق اقلیت ها بیشتر و مهمتر است. این احتمال وجود دارد که دادستان کل نقش خود و افرادی که به این اقلیت استعماری تعلق دارند را برای همیشه روشن کند.

این وکیل دادگستری در نهایت گفت: امیدواریم توسط رئیس قوه قضائیه مردم ما با قیمت مناسب صاحب خودروهای با کیفیت خارج از کشور شوند. در جایی خواندم که تعداد کشته شدگان تصادفات از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون از مرز یک میلیون نفر گذشته است و این آمار نگران کننده و نگران کننده است. چه زمانی باید زنگ خطر را به صدا در آوریم که جان همنوعان ما از این با ارزش تر است؟

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *