بهترین نوع شیر استیل را با نازلترین قیمت خریداری کنید

[ad_1]

خرید شیر فولادی از بسیاری جهات حائز اهمیت است، اما یکی از مزایای خرید این شیرها، امکان ترکیب آنها برای تولید آنهاست.

خبرگزاری ایسنا به نقل از سایت امین پایپ، خرید شیر فولادی را در تنظیم فشار و کنترل جریان و خروج آب از خط لوله بسیار حائز اهمیت است. فولاد به کار رفته در این شیرها یکی از مهم ترین مواد مورد استفاده در ساخت هر نوع شیرآلات صنعتی می باشد. شیر فولادی به دلیل مقاومت در برابر فشار، دمای بالا یا پایین و مقاومت در برابر مواد شیمیایی شناخته شده است. در مقایسه با سایر فلزات و آلیاژها، شیرهای فولادی قوی تر و قوی تر با انعطاف پذیری و شکل پذیری بیشتر هستند.

نوع شیرآلات فولادی

همانطور که گفته شد، این شیرها انعطاف پذیر هستند و بنابراین شیر فولادی دارای طیف گسترده ای از ویژگی های عملکردی و ظاهری مختلف است. در اینجا سه ​​نمونه از مهمترین شیرهای فلزی آورده شده است:

وظیفه اصلی این شیر قطع یا قطع کامل دو جریان است که گاهی به آن شیرهای مسدود کننده می گویند. این بدان معناست که این نوع شیرها یا باید کاملا بسته باشند یا نمی توان آنها را باز استفاده کرد. این شیر در محصولات مختلف و با اندازه های مختلف موجود است. اما باید توجه داشت که به طور کلی همه شیرها ساختار یکسانی دارند که فقط در ساخت با هم تفاوت دارند.

شیر آهنی:

این دریچه در عمل کم و بیش مانند شیر کشویی است اما به جای صفحه در جهت آب، این کار توسط بدنه ای شکل با لوله ای در وسط انجام می شود. وقتی باز می شود لوله در مسیر آب قرار می گیرد و وقتی بسته می شود یک قسمت از بدن راه آب را مسدود می کند. این شیرها در صنعت کاربرد فراوانی دارند و برای کنترل مقادیر زیادی آب مانند گاز و روغن استفاده می شوند، این شیر افت فشار ندارد و به راحتی قابل تنظیم است.

خواندن
صفحه مورد نظر یافت نشد.

این شیرهای تزریق کاملاً از فولاد ضد زنگ 316 با کیفیت بالا ساخته شده اند تا عمر طولانی را حتی در ضعیف ترین شرایط تضمین کنند. مقاومت در برابر فرسودگی، ظرفیت جریان بالا و سهولت نصب در خط یا سیستم نصب، این نوع شیر سوزنی را در سیستم تمیز کردن آب قدرتمند کرده است. همچنین در اندازه های 2.5 سانتی متر، 5 سانتی متر و 8 سانتی متر با محدوده فشار تا 6000 psi موجود می باشد.از ویژگی های این ماده می توان به استحکام کششی بالا و مقاومت در برابر دما و فشار اشاره کرد.

مزایای شیر فولاد ضد زنگ:

همه شیرها و به خصوص آلیاژهای فلزی آنها دارای مزایای زیادی هستند.

فضایی شفاف و براق داشته باشید

یکی از مزایای شیر فلزی این است که صورت را تمیز می کند، این شیرها صفحه بسیار براقی دارند و به راحتی تمیز می شوند، مراقب نگهداری آن باشید زیرا به سرعت گرفتگی می کند.

مقاومت بالای شیرهای فولادی

فولاد ترکیبی از آهن و فولاد است، بنابراین در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی از خود نشان می دهد، این یکی از مزایای آنها است.

انعطاف پذیری عالی

فولاد با ارزشی که در ساخت شیرآلات به کار می رود، علیرغم استحکام بالا، انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد. امروزه شاهد انواع مختلفی از انواع شیر آب هستیم که همگی انعطاف پذیر و فلزی هستند.

مقاوم در برابر زنگ زدگی

یک لوله نازک در بالای دریچه فلزی وجود دارد که بدنه را از هوای اطراف جدا می کند. این لایه شفاف نیست اما نقش مهمی در جلوگیری از زنگ زدگی محصول دارد.

خواندن
ایالات متحده از عربستان سعودی خواست تا ممنوعیت سفر فعالان زن را لغو کند

عمر طولانی این شیرها

مواد یا فولاد ضد زنگ به دلیل مقاومت در برابر سایش، انتخاب خوبی برای اتصالات جوشی از جمله شیرها است.

مقاوم در برابر تغییرات دما

همه موجودات زنده با تغییر دما منقبض و منبسط می شوند. آهن یک ماده ایده آل برای پمپاژ آب است زیرا مقاومت خوبی در برابر تغییرات دما دارد.

بهترین نوع شیر استیل را با نازلترین قیمت خریداری کنید

شیر فولادی خودمان را از کجا پیدا کنیم؟

یکی از شرکت های پیشرو در ارائه این تجهیزات، فروشگاه لوله و اتصالات امین است، فروشگاه امین بیش از بیست سال تجربه در زمینه تولید شیرآلات، لوله، اتصالات و سایر محصولات دارد. این فروشگاه در سال 1375 تاسیس شد.این فروشگاه در پروژه های منطقه در مناطق 1-3-5، بیمارستان تخصصی چشمه نگاه، دانشگاه علم و صنعت، مشارکت، شرکت انرژی بام (عملیات بام بام، بام زعفرانیه و …) مورد استفاده قرار می گیرد. .)، مسکن شرکت ترمو، پروژه های مسکن مهر 360 واحد و 1200 واحد هشتگرد و 120 واحد پرند، شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپسیر، شرکت مانیزان. ، شرکت سپید مکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت ارتباطات، پادگان حضرت ابوالفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابرآرمان و هپاسکو عرضه کردند.

نشانی: تهران، خیابان خیام شمالی، رو به شرق پارک شهر، کوچه افخمی، چهارم

تلفن: 33900832

33900765

33913907

33958095

تلفن همراه: 09122441404 (امین یعقوبی)

09122784973 (رامین یعقوبی)

آدرس وب سایت: http://aminpipestore.com/

پایان گزارش آگهی

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *