امامزادگان «سید ابراهیم» و «سید اسدالله» (ع) بهمئی میزبان زائران نوروزی بودند.

[ad_1]

ایسنا/ کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل عملیات بشردوستانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام نوروز در ایام نوروز در امامزاده سید ابراهیم و سید اسدالله در ایام نوروز عملیات صلح انجام می شود. بهمئی بر اساس کارکرد کامل آن. هنجارهای بهداشتی

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی در بازدید از حرم امامین ابراهیم و سید اسدالله(ع) در بهمئی افزود:

وی افزود: تکمیل حرم امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله از برنامه های توسعه ای ویژه مدیرکل امداد و امور بشردوستانه استان کهگیلویه و بویرا -احمد در این بقعه متبرکه است. .

نصیرالاسلامی تصریح کرد: بقاع متبرکه مسئول روند صلح نوروزی برای پذیرایی از مسافران با توجه به موقعیت مکانی خود راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به بهبود وضعیت بهداشتی و بیماری‌های قلبی مرزی و برنامه‌ریزی ستاد ملی کرونا برای سفرهای نوروزی، شاهد افزایش سفر به سراسر کشور به‌ویژه هستیم. در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسافران نیز توجه ویژه ای به حضور در اماکن و اماکن مذهبی دارند.

مدیرکل کمک های بشردوستانه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آرامش تابستانی، پذیرایی، اسکان و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در اماکن متبرکه در دستور کار نوروزی است، گفت: آیا .

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام نصیرالاسلامی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات هیئت امنا و خداوند و مبلغان عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح نوروزی، گفت. آرامش تابستانی: هر ساله هزاران نفر از عاشقان اهل بیت علیهم السلام پناه می برند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
مقتدی صدر: روسیه جنگ در اوکراین را تعلیق کرد

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *