جهش خوبی در توسعه خیابان ها در آذربایجان غربی صورت گرفت

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش مهم استان و لزوم گسترش شبکه گفت: در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در توسعه راه های استان صورت گرفته است. این استان بر روی چندین جاده اصلی واقع شده است و نقش کلیدی در توسعه مخابرات در این منطقه ایفا می کند.

محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه 26 بهمن ماه در مراسم آغاز عملیات احداث جاده 17 کیلومتری آذربایجان غربی، از تکمیل بزرگراه غرب به عنوان رابط قفقاز و خلیج فارس تقدیر کرد. : برای تقویت ترافیک هوایی بین‌المللی و تسهیل دسترسی به ایستگاه‌های صادراتی و پایانه‌ای با توجه به طول مرز با سه کشور، نیاز به یک حرکت جهادی است که با ایجاد چشم‌اندازی مشترک در حوزه حمل‌ونقل بر اساس قابلیت‌های نارسایی‌ها قابل رسیدگی باشد.

وی ساخت و ساز را یکی از آرزوها و خدمات رسانی به مردم و کمبود دانست و گفت: یکی از دغدغه های اصلی استان کاهش تصادفات جاده ای است که باید بر اساس هزینه های کوتاه مدت و میان مدت برنامه ریزی شود. با همکاری مسئولین ذیربط جهت حفظ و حراست بیشتر از رویه های نظارتی و پروژه ها و راهبردهای کلان استان باید در راستای جایگاه ما در سطح ملی و منطقه ای تسریع شود.

استاندار آذربایجان غربی با تقدیر از حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تامین اعتبار راهسازی گفت:

معتمدیان اقتصاد حمل و نقل را یک اصل مهم عنوان کرد و گفت: با بهره گیری از فرصت هایی مانند راه آهن، جاده و خطوط هوایی می توانیم نقش بسزایی در توسعه استان داشته باشیم.

خواندن
کشف 1306 اثر تقلبی در نوروز / جمع آوری 859 داستان محبوب

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *