کشف 1306 اثر تقلبی در نوروز / جمع آوری 859 داستان محبوب

[ad_1]

رئیس کمیته انضباطی نیروی انتظامی در تشریح نحوه اظهار نظر گمرکات و امور مالیاتی سازمان امنیت ملی در ایام نوروز گفت: از زمان آغاز طرح نوروزی بیش از ده ها مسافر 3 میلیون نفر از موزه ها بازدید کردند. ، مراکز تاریخی و آثار فرهنگی.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی معصوم بیگی در تشریح چگونگی یگان مبارزه با فرهنگی و گردشگری نیروی انتظامی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: از آغاز عملیات نوروزی (۲۶ اسفند ۱۳۹۲)، ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۸۳۷ شهروند دارای موزه، بازدید از تاریخ و فرهنگ هستند. مراکز میراث فرهنگی که نسبت به مدت مشابه سال قبل 188 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: 5372 بازدیدکننده از خارج از کشور دریافت کردیم که از موزه ها و موسسات بازدید کردند. به طور کلی (شامل بازدیدکنندگان داخلی و خارجی)، شاهد افزایش 148 درصدی بازدیدکنندگان از موزه ها، موزه ها، موزه ها و گردشگری هستیم.

رئیس پلیس مهاجرت سازمان انضباط ملی با بیان اینکه در خصوص کشف برخی آثار تاریخی و تاریخی توسط اداره حفاظت فرهنگی و گردشگری گفت: اصل 1306 اصل و قلب شکل است.

وی تعداد 859 روزنامه کثیرالانتشار را فاش کرد و به باستان شناسان و سودجویان هشدار داد که ارتش را زیر نظر دارند و باستان شناسان همچنان تحت تعقیب و دستگیری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
راه اندازی واحد تولید آهن در سنگان خواف

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *