راهنما سطح انتقال حرارت برای این مبدلها درمحدوده 0 فوری

سطح انتقال حرارت برای این مبدلها درمحدوده 0
مبدل حرارتی, مبدل حرارتی صفحه ای, مبدل حرارتی دانفوس

مبدل صفحه ای جوشی صفحات به هم جوش داده شده تا در برابر دما بالا و مواد خورنده مقاوم بوده و احتمال نشتی را کاهش دهند. همچنین باید بر این نکته تأکید شود که بسته به کاربرد ویژه، برخی از موارد و ملاحظات طراحی را حین انجام پروسه باید اعمال کرد، اما این ضرورت همه موارد بالا را در بر نمی گیرد. مبدل حرارتی صفحه ای (PHE) توسط دکتر ریچارد سِلیگمن در سال ۱۹۲۳ اختراع شد و از این طریق انقلاب عظیمی را در سیستم های انتقال حرارت غیر مستقیم در گرمایش و خنک سازی سیالات ایجاد نمود. مبدل های حرارتی به گونه ای عمل می کنند که دو سیال به صورت غیر مستقیم عمل انتقال حرارت را انجام می دهند. ساختار مبدل صفحه ای به گونه ای است که برای کاربردهای مایع – مایع و مایع – گاز عملکرد بهتری داشته و مناسب مصارف گاز – گاز نیستند. دلیل این محبوبیت ، گستره پر تنوع این مبدل با کارایی های مختلف بوده ، به طوری که در سایز ها ، جنس ها و قابلیت های زیادی عرضه می شوند. این عملیات می تواند بین مایع-مایع، گاز-گاز و یا گاز-مایع انجام شود.مبدل های حرارتی به منظور خنک کردن سیال گرم و یا گرم کردن سیال با دمای پایین تر و یا هر دو مورد استفاده قرار می گیرند.

مبدل حرارتی دانفوس

پرهها در مبدلهای حرارتی با دو سیال گازی ویا گاز-مایع، در جایی که ضریب انتقال گرما در یک یا هر دو سمت کم باشد استفاده میگردند. در مبدل لوله مارپیچ ، تعداد زیادی لوله رسانا گرما با قطر کم ، به دور یک هسته لوله ای بصورت مارپیچی تابیده شده اند. قیمت این مبدل ها به دلیل حجم بیشتر جنس مصرفی معمولا بیشتر از مبدل های حرارتی صفحه ای می باشد اما نرخ رسوب گیری مبدل پوسته و لوله بسیار کمتر از مبدل صفحه ای می باشد به همین دلیل در استخر ها از مبدل های حرارتی استخری از نوع پوسته و لوله بیشتر استفاده می شود. یکی از مزایا منحصر به فرد این مبدل لوله مارپیچ کاربرد در مواردی است که دمای پایین و فشار بالا بصورت همزمان وجود دارد. در مواردی که آب در گردش باشد، معمولا پوسته را از ورق فولادی سیاه میسازند و در انتها داخل آن که در تماس مستقیم با آب است پوشش اپوکسی میکنند. هر کدام از این مواد ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشد به عنوان مثال برای مواردی که درجه حرارت بالا مورد نیاز است (حرارت بالای ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد یا ۲۰۰۰ درجه فارنهایت) از مبدل حرارتی با جنس سرامیک استفاده می شود.

یک روش تجربی برای تست زمان لازم برای اسید شویی این است که از لوله اسید برگشت از مبدل به سمت مخزن پمپ با ظرف پلاستیکی نمونه گرفته و با ریختن اسید روی زمین (مثلاً موزاییک یا سنگ فرش کف) وضعیت رسوب زدایی را بررسی کرد. این گونه مبدل های حرارتی که به صورت صفحه ای می باشند مزایایی برای مصرف کننده دارند که در این جا لازم است در مورد ان ها صحبت شود . دلیل این امر مسلماَ قیمت مناسب و ویژگی های متعدد این نوع مبدل گرمایی می باشد. این مبدلها به دلیل آسانی تمیز کاری میشوند و تعمیر و نگهداری آنها ساده است. با این روش از ترافیک محیط ساده تر و کارآمد تر به کنترل بهره برداری از واحد. طراحی ساده ، هزینه نسبتا کم ، نگهداری آسان و کاربرد در فشار بالا از مزایا این مبدل است. ظرفیت حرارتی واشر پلیت ها (مبدل های حرارتی) قابل کنترل است و تعداد صفحات آن به آسانی قابل کم شدن یا اضافه شدن هستند، در نتیجه بارهای حرارتی مختلفی را می توان تأمین کرد.

مبدل حرارتی صفحه ای

برای افزایش سطح تماس می توان از سطح ثانویه به نام « فین » استفاده کرد. سیالاتی که انتقال حرارت میان آن ها باید انجام شود، روی سطح این صفحه ها پخش می شوند؛ این روش موجب تسهیل سرعت انتقال گرما و افزایش سرعت تغییر درجه حرارت می گردد. این مبدلها برای کاربردهای انتقال گرمای مایع/ مایع، در فشار کم و متوسط میتوانند جایگزین مناسبی برای مبدلهای پوسته لولهای باشند. در طراحی این مبدلها در نظر گرفتن هزینه کم و تمیز نمودن آسان مجموعه و انبساط حرارتی پوسته و لوله ها، از اهمیت ویژهای برخوردار است. بنابراین میزان راندمان حرارتی در این نوع مبدل های حرارتی بسیار بالاست. بعد از حداکثر کردن میزان بازیافت حرارت در شبکه مبدل حرارتی بار های گرمایشی و سرمایشی که از طریق بازیافت حرارت تامین نشده اند باید توسط سرویس های جانبی (Utility) تهیه شوند . 4- از جمله کاربردهای گرمایشی مبدل های صفحه ای دانفوس می توان به گرمایش آب مصرفی، گرمایش از کف، گرمایش جهت ذوب برف و گرمایش استخرهای شنا اشاره کرد. از مزایا مبدل پوسته لوله می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سیالات وارد شده به این صفحات موجدار به صورت یکی در میان بین صفحات فلزی جریان مییابند و با یکدیگر تبادل گرما میکنند. این طرح از مبدل می تواند تحمل فشار تا 35 بار و دمای 200 درجه سانتیگراد برای واشرهای تفلون و 500 درجه سانتیگراد برای واشرهای آزبست میباشد .صفحه ای واشرداریک مبدل حرارتی صفحه ای تشکیل شده است از صفحات ثابت، صفحات فشار دهنده و تجهیزات پنوماتیکی و یا مکانیکی متعلقه و connection ports ها. مبدل حرارتی پرهدار میتوانند صفحهای یا لولهای باشند. بهعنوان مثال جهت نیاز به سطح تبادل حرارت حدود ۲۰۰ متر مربع، حدوداً به صفحات به طول 3 متر، عرض ۱ متر و ارتفاع ۲ متر نیاز است در حالی که در مبدلهای حرارتی لولهای جهت رسیدن به راندمان فوق به سطحی حدود ۶۰۰ متر مربع نیاز میباشد. این امر منجر به وجود آمدن تکنیک های تقویت انتقال حرارت و توسعه مبدل های بسیار کوچکتر شد. این مبدل ها همانند نوع پوسته و لوله قادر به تحمل دما و فشارهای بالا نیستند ولی چون سطوح انتقال دهنده حرارت در آنها زیاد است، ابعاد جمع و جورتر و کوچکتری دارند و امروزه از این نوع نیز به طور گسترده در صنعت استفاده می شود. ​A᠎rticle was g enerat᠎ed ᠎by GSA C ontent  Gener​ator Dem​over si on᠎.

خواندن
دریافت خدمات مشاوره مالی چه سودی برای کسب و کارها دارد؟

گسترده کاربردشان از هیتر آب تغذیه ، اواپراتور و کندانسور سیستم تا خنک کننده روغن هیدرولیک و روان کار نیروگاه ها را در بر می گیرد. طرز کار مبدل حرارتی صفحه ای بدین شکل می است که در ابتدا آب سرد از طریق لوله ها وارد دستگاه خواهد شد. در ابتدا سعی می شود تا آنجا که ممکن است برای گرم کردن و سرد کردن جریان ها از خود سیال های موجود در فرایند استفاده شود . مهندسان طراح در این بخش ابتدا از طریق داده های مسئله نظیر دبی ، دمای اولیه و دمای نهایی سطح انتقال حرارت را محاسبه می کنند. بنابراین در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی این تجهیز بپردازیم. قیمت مبدل حرارتی صفحه ای نسبت به نوع پوسته و لوله بالاتر است و به خاطر اینکه معمولا مبدل های صفحه ای وارداتی هستند ، قیمت آن کاملا به قیمت ارز وابسته است. همانطور که بیان شد وجود مبدل حرارتی صفحه ای پلیت در سیستم باعث میشود آب تا دمای ۴۳ درجه گرم شود و به دماهای بالاتر نرسد در نتیجه تولید رسوب کمتری نسبت به منابع کویلی در مبدل صفحه ای و لولههای سیستم صورت میگیرد. مبدل حرارتی صفحه ای کاربردهای مختلفی برای تأمین آب گرم مصرفی، گرمایش آب استخرها و تأمین آب گرم جکوزی و در صنایع تأسیساتی مربوط به سیستم تهویه مطبوع دارد.

دمای آب گرم خروجی ۲۷. برای اینکه ظرفیت تولید آب گرم مصرفی و گرمایش در پکیج های تک مبدل پایین تر از پکیج های دو مبدل است. اگر ضریب گرمایی سیال مورد نظر پایین باشد، برای افزایش میزان انتقال حرارت به سطح تماس بیشتری نیاز خواهد بود که با کمک سطوح ثانویه بنام « فین » بازدهی مبدل یویه فین دار افزایش خواهد یافت. از نظر تماس داشتن دو سیال ، این تجهیزات تبادل حرارت به دو دسته ی تماس مستقیم و تماس غیر مستقیم تقسیم می شوند. از این رو، این مبدل برای صنایع غذایی مناسب است. در سال 1930 این مبدل برای مصارف بهداشتی در صنایع لبنیات طراحی شد. این مبدلها زمانی کارکرد عالی دارند که تفاوتهای درجهی حرارت بالاست و انتظار انبساط میرود. لولههایی با پره داخلی نیز وجود دارند ولی عموما در این مبدلها بیشتر از پرههای بلند طولی استفاده میشود که در خارج لولهها تعبیه شده اند.

صفحات این مبدلها از جنس استنلس استیل ۳۱۶L و ۳۰۴ میباشند و جوش صفحات توسط مس یا نیکل، بسته به نوع کاربری صورت میپذیرد. مزیت اصلی نوع پوسته لوله در این است که تقریبا محدودیتی در دما و فشار عملکردی آن ها وجود ندارد. مزیت این مدل در آسانی جداسازی صفحات برای تمیز کردن ، تعمیر و یا تعویض آن ها است. کندانسور آبی پوسته لوله ای تشکیل شده است از یک مخزن استوانه ای که در آن لوله ای مسی قرار دارند، این لوله ها از دو طرف به تیوب شیت ها پرچ شده اند. به مجموعه اجزای داخلی پوسته که اغلب به یک تیوب شیت متصل هستند دسته لوله گفته شده که می تواند در پوسته ثابت شده یا قابلیت خارج کردن و نظافت و تعمیر را داشته باشد. لوله ها معمولا از جنس مس می باشند، البته بنا به کاربرد می توانند از فولاد ضد زنگ (استیل)، نیکل، آلومینیوم، برنج و تیتانیوم نیز باشند ولی با توجه به ضریب انتقال حرارت سیال درون یا بیرون لوله در هر سمت که این ضریب کم تر باشد می توان از لوله های پره دار از داخل یا پره دار از خارج استفاده نمود که به طبع هزینه ساخت آن بالاتر است.

چنانچه مواد رسوبی و آلایندگی در استخر کم است، پیشنهاد میشود از مدل مبدل حرارتی استخر ساده بهره بگیرید. مبدل حرارتی پوسته و لوله ایمکس ساده ترین و پرکاربردترین نوع مبدل حرارتی استخر است. مبدل پوسته لوله شامل تعداد زیادی لوله کوچک درون محفظه ای سیلندری شکل ( پوسته ) می باشد. «سیال سمت پوسته» (Shell Side Fluid)، سیالی است که از طریق مجرای ورودی روی پوسته به محفظه تحت فشار وارد میشود. علاوه بر اینها ، مهمترین عاملی که باید در نظر گرفته شود این است که چه سیالی در سمت پوسته و چه سیالی در سمت لوله جریان می یابد. این مبدل ها با عمر بالا، دوام در کارآیی و راندمان، همچنین رسوب پذیری پائین بهترین انتخاب برای فرآیندهای انتقال گرما میباشند. برای طراحی و سفارش انواع مبدل های حرارتی صفحه ای قاب و واشر دار APV/SPX، بریز پلیت ها APV/SPX یا مبدل های جوشی APV/SPX، انواع پلیت و واشر (گسکت های) های APV/SPX اورجینال یا با برند غیر اورجینال اسپانیایی لیگو (Laygo Gaskets) با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت با ما در تماس باشید. بهترین گزینه برای استفاده در جایی است که طی فرآیند ، کراس اوور رخ می دهد. جایی که ایکس is the distance along the pipe.

Common types of heat exchangers used in this application are the double pipe heat exchanger as well as the plate and frame heat exchanger. In large-scale cooling water systems for heat exchangers, water treatment such as purification, addition of مواد شیمیایی, and testing, is used to minimize fouling of the heat exchange equipment. The Spiral heat exchanger is good for applications such as pasteurization, digester heating, heat recovery, pre-heating (see: recuperator), and effluent cooling. Air exhaled through the nose is substantially cooler. The blood ascending the عروق کاروتید on its way to the brain, flows via a network of vessels where heat is discharged to the veins of cooler blood descending from the nasal passages. The carotid rete allows غزال تامسون to maintain its brain almost 3 °C (5.4 °F) cooler than the rest of the body, and therefore aids in tolerating bursts in metabolic heat production such as associated with outrunning یوزپلنگ (during which the body temperature exceeds the maximum temperature at which the brain could function). Note that, since the system is in a steady state, there are no partial derivatives of temperature with respect to time, and since there is no heat transfer along the pipe, there are no second derivatives in ایکس as is found in the معادله گرما.

خواندن
کوچینگ چیست ؟

This change in internal energy results in a change in the temperature of the fluid element.

Assume a steady state, so that the temperature profiles are not functions of time. معروف است Log mean temperature difference, and is a measure of the effectiveness of the heat exchanger in transferring heat energy. This change in internal energy results in a change in the temperature of the fluid element. In many industrial processes there is waste of energy or a heat stream that is being exhausted, heat exchangers can be used to recover this heat and put it to use by heating a different stream in the process. The human nasal passages serve as a heat exchanger, with cool air being inhaled and warm air being exhaled. Heat exchangers are also present in the tongue of نهنگهای بالین as large volume of water flow through their mouths. Assume also that the only transfer of heat from a small volume of fluid in one pipe is to the fluid element in the other pipe at the same position, i.e., there is no transfer of heat along a pipe due to temperature differences in that pipe. Coulson, J. & Richardson, J. (1983), Chemical Engineering – Design (SI Units), Volume 6, Pergamon Press, Oxford. Coulson, J. and Richardson, J (1999). Chemical Engineering- Fluid Flow.

Heyning and Mead; Mead, JG (November 1997). “Thermoregulation in the Mouths of Feeding Gray Whales”. To prevent fouling, designers typically ensure that cooling water velocity is greater than 0.9 m/s and bulk fluid temperature is maintained less than 60 °C (140 °F). Localized precipitation of dissolved solids occurs at the heat exchange surface due to wall temperatures higher than bulk fluid temperature. Low fluid velocities (less than 3 ft/s) allow suspended solids to settle on the heat exchange surface. The rate of heat exchanger fouling is determined by the rate of particle deposition less re-entrainment/suppression. Other approaches to control fouling control combine the “blind” application of biocides and anti-scale chemicals with periodic lab testing. Choosing any two of the temperatures above eliminates the constants of integration, letting us find the other four temperatures. و آ و ب are two as yet undetermined constants of integration. Hand calculations are possible, but many iterations are typically needed.

Its effectiveness can be demonstrated by putting the hand in front of the face and exhaling, first through the nose and then through the mouth. This effect can be enhanced with clothing, by, for example, wearing a scarf over the face while breathing in cold weather. For example, a kettle HX for pre-heating, a double pipe HX for the ‘carrier’ fluid and a plate and frame HX for final cooling. Heat exchangers are widely used in industry both for cooling and heating large scale industrial processes. The type and size of heat exchanger used can be tailored to suit a process depending on the type of fluid, its phase, temperature, density, viscosity, pressures, chemical composition and various other thermodynamic properties. This practice saves a lot of money in industry, as the heat supplied to other streams from the heat exchangers would otherwise come from an external source that is more expensive and more harmful to the environment.

The nature of asphaltene solubility in crude oil was successfully modeled by Wiehe and Kennedy.

For sludge treatment, SHEs are generally smaller than other types of heat exchangers. A series of shell and tube heat exchangers typically exchange heat between crude oil and other oil streams to heat the crude to 260 °C (500 °F) prior to heating in a furnace. Other water treatment is also used in steam systems for power plants, etc. In commercial aircraft heat exchangers are used to take heat from the engine’s oil system to heat cold fuel. Typically in the manufacturing industry, several differing types of heat exchangers are used for just one process or system to derive the final product. These are used to transfer the heat. This improves fuel efficiency, as well as reduces the possibility of water entrapped in the fuel freezing in components. This model was originally proposed in 1959 by Kern and Seaton. The nature of asphaltene solubility in crude oil was successfully modeled by Wiehe and Kennedy. Hot gases that enter leave as condensate via the bottom outlet. As such, heat exchangers are most often selected via computer programs, either by system designers, who are typically مهندسین, or by equipment vendors. Fouling occurs on the crude side of these exchangers due to asphaltene insolubility.

The market value is expected to reach US$57.9 billion by 2016 and to approach US$78.16 billion by 2020. Tubular heat exchangers and plate heat exchangers are still the most widely applied product types. Estimated at US$42.7 billion in 2012, the global demand of heat exchangers will experience robust growth of about 7.8% annually over the next years. The carotid rete is a counter-current heat exchanging organ in some دستبند. Choosing the right heat exchanger (HX) requires some knowledge of the different heat exchanger types, as well as the environment where the unit must operate. With sufficient knowledge of heat exchanger types and operating requirements, an appropriate selection can be made to optimise the process. This cools the blood heading to the testes, while reheating the returning blood. Without the use of chemicals, فروش مبدل حرارتی دانفوس this type of technology has helped in providing a low-pressure drop in heat exchangers. This reduces the overall heat loss in cold water. Cooling water is typically on the tube side of a shell and tube exchanger because it’s easy to clean. Cooling water typically has a high total dissolved solids content and suspended colloidal solids. Cooling Water Fouling.Cooling water systems are susceptible to fouling. Wading birds use a similar system to limit heat losses from their body through their legs into the water.

خواندن
راهنمای چنگیزخان برای تسمه فولادی Excellence

The overall heat transfer coefficient tends to decline over time due to fouling. Tubular heat exchangers can be cleaned by such methods as acid cleaning, سندبلاست, high-pressure water jet, bullet cleaning, or drill rods. Online monitoring of commercial heat exchangers is done by tracking the overall heat transfer coefficient. These methods confirm the integrity of the plates or tubes to prevent any cross contamination and the condition of the gaskets. Mechanical integrity monitoring of heat exchanger لوله ها may be conducted through Nondestructive methods مانند جریان گردابی آزمایش کردن. Integrity inspection of plate and tubular heat exchanger can be tested in situ by the conductivity or helium gas methods. By periodically calculating the overall heat transfer coefficient from exchanger flow rates and temperatures, the owner of the heat exchanger can estimate when cleaning the heat exchanger is economically attractive. Small-diameter coil technologies are becoming more popular in modern air conditioning and refrigeration systems because they have better rates of heat transfer than conventional sized condenser and evaporator coils with round copper tubes and aluminum or copper fin that have been the standard in the HVAC industry. In waste water treatment, heat exchangers play a vital role in maintaining optimal temperatures within هضم کننده های بی هوازی to promote the growth of microbes that remove pollutants.

Due to the many variables involved, selecting optimal heat exchangers is challenging. Plate and frame heat exchangers can be disassembled and cleaned periodically. Small diameter coils can withstand the higher pressures required by the new generation of environmentally friendlier refrigerants. In species that have external testes (such as human), the artery to the testis is surrounded by a mesh of veins called the pampiniform plexus. Arteries to the skin carrying warm blood are intertwined with veins from the skin carrying cold blood, causing the warm arterial blood to exchange heat with the cold venous blood. By the conservation of energy, the sum of the two energies is zero. In commercial crude oil refining, crude oil is heated from 21 °C (70 °F) to 343 °C (649 °F) prior to entering the distillation column. Crude Oil Exchanger Fouling. انواع تجهیزات تبادل حرارت در ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری فراوان استفاده می شوند. اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده. کمپانی دانفوس امروزه نزدیک به بیست و هشت هزار نفر کارمند دارد و به عنوان یک شرکت جهانی در بورس ایالات متحدۀ امریکا به ثبت رسیده است. اما امروزه در زمینه های فراوانی مانند گرمایش ، تهویه مطبوع ، پتروشیمی ها ، نیروگاه ها ، صنایع نفت و گاز ، کارخانه های داروسازی ، تولید مواد غذایی و کاغذسازی و …

این مبدل حرارتی شامل انواع مختلفی مانند مبدل حرارت واشری دانفوس و مبدل حرارتی صفحه ای جوشی دانفوس می باشد. در این مدلها جریان آشفته در اعداد رینولدز حدود ۲۰۰ و کمتر صورت میپذیرد و در نتیجه ضریب انتقال حرارت نسبتاً بالا بوده و ضریب اصطکاک نیز افزایش قابل ملاحظهای خواهد داشت. این کار باعث ساده شدن انتقال حرارت و افزایش بسیار زیاد سرعت تغییر دما میشود. طراحی و کارایی این مدل بسیار شبیه به مبدل حرارتی پوسته لوله بوده و گاهی با آن اشتباه گرفته می شوند. البته بیشتر اوقات بصورت U شکل ساخته می شوند که در آن صورت به آنها سنجاق سری ( Hairpin ) نیز گفته می شود. با توجه به تفاوت هایی که در قسمت بالایی و پایینی این واشرها وجود دارد، نحوه قرار گرفتن صفحه ها به گونه ایست که صفحه اول در بین قاب فولای قرار گرفته، صفحه دوم برعکس شده و بعد از اولی قرار گرفته و الی آخر. این نوع از مبدل ها به ۳ شکل مختلف طراحی و ساخته می شوند. نکته بسیار مهم اینکه، روند چیدمان صفحات و نحوه قرار گیری واشرها بر روی آنها به گونه ایست که امکان نفوذ سیال گرم بین دو صفحه، با سیال سرد بین دو صفحه بعدی وجود ندارد.

2. 2- سیال سرد و گرم بصورت جریان متقاطع حرکت کرده و از نقطه مقابل خارج می شود. وطیفه دوم این است که جریان برگشتی سمت پوسته را هدایت کرده و در امتداد لوله ها به پیش رانده و در این حین سرعت و عدد رینولدز و ضریب انتقال حرارت را افزایش می دهند. همچنین انواع آن را بیان کرده و با مزایا و کاربرد هر مدل آشنا شویم. حاتمی افزود: طی شش ماه اول امسال با وجود تنگناها و محدودیت شیوع گسترده ویروس کرونا، شرکت زاگرس جنوبی، توانسته به همت و تلاش همکاران به ویژه در بخشهای فنی، عملیاتی و پشتیبانی با انجام تعمیرات اساسی واحدهای عملیاتی و خطوط لوله به میزان ۱۹۰ هزار نفر ساعت کار و همچنین آماده سازی توربینهای ایستگاه تقویت فشار گاز نار، مهیای تامین گاز زمستانی باشد. اما وقتی آرایش مثلثی باشد، افت فشار جریان پوسته بیشتر از وقتی است که آرایش مربعی میباشد، اما میزان انتقال حرارت در آرایش مثلثی بیشتر است.

به طور کلی بر مبنای میزان سطح و نوع تماس سیالات با یکدیگر، سه نوع تماس «مستقیم»، «Recuperative» و «Regenerative» قابلیت دسته بندی دارند. به دلیل کارایی گسترده و امکانات مختلف مبدل حرارتی ، دسته بندی گوناگونی برای آن ها ارایه شده است. همچنین در صنایع پتروشیمی ، نیروگاه ها ، کارخانه های تولیدی و کارگاه ها کاربرد گسترده ای دارند. فاصله بین دو صفحه مجاور بین 1.3 تا 6.4 میلیمتر بوده و تعداد و سایز صفحات به دبی ، خواص فیزیکی سیال ها، افت فشار و تغییرات دما بستگی دارد.این تجهیزات به طور گسترده در اواپراتور ها استفاده می شود. مبدل حرارتی صفحه ای هپاکو با تحمل فشار کارکرد دایم تا 30 بار و فشار تست 45 بار دارای محدوده کارکرد دمایی 200 الی -196 درجه سانتی گراد می باشد . با انتخاب واشر مناسب یک مبدل صفحه ای واشردار قابلیت تحمل دمای 200 درجه سانتی گراد و فشار 25 بار را دارد. فشار تا 40 بار و دمای 350 درجه سانتی گراد را می توانند تحمل کنند که قابل توجه است.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *