مبدل حرارتی آلفالاوال

در این مبدلها صفحات موجود با جوش به همدیگر متصل شده اند. مبدل های صفحه ای حلزونی با پیچاندن دو صفحه موازی به شکل یک حلزونی با یک میله اصلی و جوش دادن لبه های صفحات مجاور به صورتی که یک کانال را تشکیل دهند شکل می گیرد.

این طرح به راحتی تمیز و اصلاح می شود (با برداشتن یا اضافه کردن یک بشقاب). مبدل حرارتی صفحهای با داشتن مشخصات خاصی که به آن ها اشاره شد مانند تعمیر و نگهداری آسان و تمیز کاری بسیار راحت ، به طور گسترده ای در صنایع غذایی کاربرد دارند و حتی کاربرد آن ها تا صنایع خودروسازی نیز گسترش یافته است.

همچنین از مبدل های صفحه ای برای گرمایش آب استخر نیز میتوان استفاده کرد اما نکته مهمی که هنگام نصب این مبدل ها در استخر باید رعایت شود این است که باید بین فیلتر تصفیه و تجهیزات ضدعفونی مانند کلر زن قرار بگیرد.

اصول کار یک مبدل حرارتی دریایی همان کولر طراحی شده برای استفاده از آب شیرین است ، با این حال ، توجه اصلی طراح این است که مبدل حرارتی دریایی باید در برابر فرسایش یا خوردگی ناشی از آب دریا مقاوم باشد.

چنانچه مدل خاصی مدنظرتان است و برای پروژه خاص می خواهید می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما تماس بگیرید و سوالات خود را با کارشناسان ونداد تجهیز در میان بگذارید.

در صورتی که برای نصب مبدل حرارتی دچار مشکل شدید می توانید با ونداد تجهیز تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید.

با ما همراه باشید. مبدل حرارتی صفحه ای طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 50 سال سابقه درخشان و همچنین 30% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید مبدل حرارتی صفحه ای لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

منطقه توزیع یکی از مهمترین ویژگی های مبدل حرارتی صفحه ای است. توجه به این موارد می تواند پارامتر های تاثیر گذاری در امر مبدل حرارتی باشد.

مبدل حرارتی آلفالاوال نام محصولی است که در این متن قصد بررسی آن را داریم. در هنگام خرید مبدل حرارتی پوسته و لوله یا نوع هوا خنک و یا هر نوع مبدل دیگر، چندین فاکتور مانند این موارد که برای چه نوع کاربردی آن را می خواهید، چه مقدار می توانید هزینه کنید و …

مبدل های حرارتی صفحه ای FrontLine برای کاربردهای چند مرحله ای مانند خطوط پاستور بسیار مطلوب هستند. اولین قدم برای انتخاب مبدل حرارتی مناسب برای برنامه ای که قبلاً طراحی شده است ، تجزیه و تحلیل دقیق طراحی آن از چند زاویه است .

خواندن
نحوه چاپ لیبل ارزان قیمت (9)

مبدل های صفحه ای از چند صفحه چین دار تشکیل شده اند که با واشر پلیمری از هم فاصله داشته و در نهایت با کمک پیچ و مهره های مخصوص صفحات درون قاب فولادی بسیار مقاوم قرار میگیرند.

هر یک از مبدل ها با توجه به ویژگی ها و شرایط کاری خاصی که دارند دارای قیمت گوناگونی هستند.

یکی از مهمترین مسائلی که در هنگام خرید مبدل حرارتی هوا خنک باید در نظر گرفته شود، توانایی و راندمان آن در خنک کاری (کاهش درجه حرارت سیال داغ) تا دمای مورد دلخواه است.

یکی از مهمترین مهارتهای نرم افزاری در زمینه طراحی مبدلهای حرارتی نظیر مبدل حرارتی پوسته و لوله، استفاده از نرم افزارهای تخصصی تحلیل عملکرد این تجهیزات است.

جریان سیال در مبدل حرارتی این کارآمدترین عملکرد حرارتی را ارائه می دهد. طراحی، تمیز کردن و کنترل عملکرد مبدل حرارتی صفحه ای واشردار به آسانی و سریع انجام می شود.

مبدل حرارتی صفحه ای جوشی یا بریز پلیت BPHE در مقایسه با مبدل حرارتی صفحه ای واشردار PHE جمع و جور تر، سبک تر و کم حجم تر است.

پلیت های آلفالاوال frontLine از واشر های بدون چسب ساخته شده اند؛ مواد واشرهای مبدل سازگار با FDA و نگهداری آسان و طول عمر بالایی دارند.

عرقیات پلیت : آلفالاوال دارای : شیر بخار بالانس تانک منبع کندانس دو عدد پمپ تابلو برق شاسی استیل وضعیت : آماده به کار .

همچنین صفحات این مبدل نیز از استنلساستیل مقاوم در برابر بخار ساخته شده است. در این مبدل حرارتی بخار گرم درون لوله هایی که بطور افقی کنار هم قرار گرفته اند پخش می شود و جداره بیرونی لوله ها به پره مجهز می باشد تا سطح انتقال حرارت بین سیال داخل لوله و هوای خنک بیشتر شود.

سرویس پکیج دیواری را جدی بگیرید، بازبینی هر سال آن توسط سرویسکار و اسید شویی رسوبات بسیار حائز اهمیت است و باعث جلوگیری از خوردگی سطح داخلی مبدل حرارتی دستگاه می­شود.

در واقع این نوع دستگاه بیشتر به عنوان مبدل حرارتی استخر مورد استفاده قرار میگیرد. برای دریافت راهنمایی در خصوص انواع مبدل های حرارتی می توانید با کارشناسان ما در ونداد تجهیز در تماس باشید.

نتایج این تجزیه و تحلیل به شما کمک خواهد کرد تا مشخص کنید چه نوع مبدل های حرارتی و روشهای خنک سازی متناسب با نیازهای برنامه است.

انتخاب مبدل های حرارتی برای بیشترین نیازهای خنک کننده الکتریکی به روشی عادی برای شرکت های طیف وسیعی از صنایع تبدیل شده است.

با توجه به توانایی آنها در انطباق با اکثر نیازهای مدیریت حرارتی ، انتخاب مبدل حرارتی مناسب برای هر کاربرد ممکن است اغلب آسانتر از حد انتظار باشد.

خواندن
موضع سازمان لیگ درباره برگزاری نشست خبری داربی از سوی باشگاه استقلال

این نکات مهم باعث می شود حین نصب مبدل در پروژه دچار مشکل نشوید و فروشگاهی را انتخاب کنید که با کیفیت ترین محصولات با کمترین نرخ در بازار به شما ارائه دهد.

65 درصد از سهم بازار مبدل های حرارتی صفحه ای دنیا در انحصار شرکت آلفالاوال است. این مبدل دارای جنس صفحات اتصالات و پوشش صفحات استنلساستیل 316 تولید شده و جوشکاری آن از مس ساخته شده است.

قابلیت این مبدلها در تحمل دماهای بالا، امکان کنترل تولید و پیشروی عملیات را فراهم میکند. لذا ما در ونداد تجهیز ابتدا مشاوره قبل از خرید ارائه می دهیم و اطلاعات مربوط به تجهیزات را به صورت کلی بیان می کنیم.

لذا اگر بخواهید در پروژه از مبدل حرارتی استفاده کنید می توانید با استفاده از کاتالوگ و دفترچه راهنما اقدام به نصب و راه اندازی نمایید.

ونداد تجهیز با داشتن کارشناسان با تجربه جهت فروش انواع مبدل های حرارتی مشاوره قبل از خرید ارائه می دهد.

مبدل حرارتی (Heat Exchanger) سیستمی جهت انتقال مبدل حرارتی حرارت بین دو یا بیش از دو سیال (مایع / گاز) می باشد.

برای مطالعه و اطلاعات بیشتر در مورد مبدل های حرارتی آلفالاوال (اطلاعات فنی مبدل های حرارتی صفحه ای واشردار آلفالاوال Alfa laval Gasketed Plate Heat Exchanger Data Sheet ) فایل pdf را ملاحظه کنید.

از مبدل حرارتی صفحه ای جوشی بیشتر در سیستم های گرمایشی (از کف)، تامین آب گرم مصرفی ساختمان ها و گرمایش استخر و .. استفاده می شود.

به هنگام استفاده از مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال در ازای هر متر طول لوله که در سیستم های گرمایش از کف صورت می پذیرد، حدود 136 کیلوکالری ظرفیت باید در نظر گرفت.

اینگونه طراحی سبب بالارفتن ضریب انتقال شده و مقاومت مبدل حرارتی را در برابر افزایش آشفتگی بالا میبرد. این نوع مبدل حرارتی جهت سرویس های دوره ای و یا افزایش یا کاهش ظرفیت قابلیت جداسازی دارد.

سرویس تعمیر و نگهداری راحت ، شستشوی آسان و قابلیت افزایش ظرفیت از این مزایا این مبدل حرارتی می باشد.

مبدل حرارتی پره ای یا هوا خنک در واقع دستگاه های مبادله کننده حرارتی هستند که سیال موجود در آنها بوسیله جریان هوا خنک می شود.

اندازه ذرات موجود در مواد ورودی به دستگاه باید حداکثر یک میلیمتر باشد. جانمایی تیوب همانگونه که در شکل زیر نشان داده شده است، شامل زاویه بین تیوبها میشود.

نرم افزار HTRI، از ابزارهای کامپیوتری شناخته شده در این زمینه محسوب میشود. در سال 1996 یک کارخانه جدید برای مبدلهای حرارتی و تجهیزات انتقال سیالات در شهر مسکو احداث شد که یکی از مدرن ترین کارخانهها در روسیه میباشد.

خواندن
دوره اصلی آموزش فتوشاپ سومین دوره برای محققین است

یکی از عللی که باعث تفاوت ونداد تجهیز با سایر فروشگاه های اینترنتی قطعات صنعتی می باشد، کیفیت مطلوب کالاها، گارانتی و خدمات پس از فروش و در نهایت مشاوره قبل از خرید است.

با توجه به اینکه تهیه و خرید مبدل حرارتی نیازمند آشنایی با فاز دو سیال و فشار کاری پروژه و نحوه انتقال دمای دو سیال دارد اطلاع دقیق از روش کار و ویژگی های هر مبدل کمک بسیاری در انتخاب و خرید خواهد نمود. ᠎Art icle was generated  wi᠎th GSA C on᠎tent Generator Demov er sion!

لطفاً برای بارگیری الگوی برگه Thermex که زمینه های مورد نیاز برای انتخاب مبدل حرارتی را برجسته می کند ، اینجا کلیک کنید.

چگونه بهترین مبدل حرارتی را انتخاب کنیم؟ هنگام خرید و تهیه مبدل حرارتی نیاز است نکات مهمی رعایت شود. چرا از ونداد تجهیز خرید کنیم؟

شرکت تراز انرژی به عنوان عاملیت فروش انواع مبدل حرارتی صفحه ای آلفالاوال سوئد می باشد، برند آلفالاوال به عنوان برترین تولید کننده مبدل از سال 1883 فعالیت خودر را در صنعت تاسیسات در طراحی و تولید انواع مبدل حرارتی صفحه ای جهت کاربرد های صنعتی ، فرایند های تولید وصنایع غذایی آغاز کرد.

این شرکت با 130 سال سابقه در تولید کارآمدترین مبدلهای حرارتی صفحهای، دارای 28 مرکز تولید در سراسر جهان میباشد.

در شرایطی که دمای سیال کمتر از ۹۰ درجه سانتی گراد باشد، واشرهای MBR و برای سیال های روغنی و هیدروکربن ها با دمای کمتر از ۲۲۰ درجه سانتی گراد از VITON استفاده میشود.

آببندی طوری انجام میشود که به شکل یکدرمیان هر چرخه سیال از صفحه ها عبور میکند. آب، به عنوان متداولترین سیال خنککننده شناخته میشود.

این گروه از مبدل های صفحه ای ترکیبی از دو نمونه قبل می باشند، به طوریکه صفحات به صورت جفت شده با واشر به هم متصل شده و دو جفت از آنها با جوشکاری به هم متصل و این روند ادامه پیدا می کند.

کاربرد دارند و بطور کلی از یک فریم با تعدادی صفحه های نازک تشکیل شده اند این صفحات با سطح های موج دار یا چین داری که دارند جریان سیال گرم را از سیال سرد جدا می کنند.

البته این نوع از مبدل ها به دلیل داشتن فریم هزینه ساخت بالاتری نسبت به مدل جوشی دارند اما در کنار این اختلاف هزینه از مزیت های زیادی برخوردار می باشد.

به دلیل امتیازاتی از قبیل نبود نیاز به ذخیره منبع، داشتن تلاطم بالا و جنس صفحات، امکان رشد و تکثیر باکتری ها به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *