«هزار شب در آسمان» ویژه برنامه فرهنگسرای اندیشه در شب احیا.

[ad_1]

فرهنگسرای اندیشه لیالی قدر میزبان نشست هم اندیشی امیرالمومنین با حضور علما، طلاب و عموم مردم بود.

به گزارش ایسنا، ناصر امین زاده مدیر فرهنگ و هنر ناحیه 7 و مدیر فرهنگسرای اندیشه با اشاره به شب های پیش رو گفت: رمضان بهترین ماه خدا و فرصتی طلایی است، خداوند به او ذائقه می دهد. خدمتکاران. طعم پرستش واقعی؛ به همین دلیل است که این روزها را جشن خیمه ها می نامند. شب قدر ظهور ماه رمضان و اوج عبادت بندگان تا درگاه الله است که در ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) و همه روزه داران و مؤمنان انجام شد. در این شب ها خدا را یاد کن

وی در خصوص برکات این شب گفت: در قرآن کریم بیش از هزار ماه به اهمیت و اهمیت شب قدر اشاره شده است. آیه قرآن نیز اهمیت شب اول را برجسته می کند، اما همه می دانیم که شب قدر بهترین فرصت برای استجابت دعا و توبه و عاقبت بخیری است. در روایاتی که از ائمه معصومین نقل شده است می خوانیم که ارزش شب قدر شبیه هیچ شبی نیست و راز در آن ساعاتی است که به راحتی قابل درک نیست.

مدیر فرهنگسرای اندیشه با اشاره به اهمیت برپایی مجالس مذهبی گفت: . اقامه نماز جماعت یکی از بزرگترین اعمال افتخار و افتخار مسلمانان در سراسر جهان است و عرصه شگفت انگیزی برای اتحاد و همبستگی مسلمانان است. ما معتقدیم که ایام عزاداری امام حسین (ع) یا شب سرنوشت در طول جشنواره ها و با حضور صدها نفر از سراسر کشور برگزار می شود.

خواندن
نخست وزیر مالی: فرانسه مسئول وضعیت امنیتی و مشکلات اقتصادی کشورمان است

امین زاده تاکید کرد: از 2 تا 3 سال گذشته به دلیل شیوع وبا و خطرات ناشی از این بیماری مهلک مجبور شدیم مراسم مذهبی و عزاداری را دور از چشم مردم و در خانه برگزار کنیم اما امسال با تلاش و کوشش مبارک باشد. . پرستاران و ایمن‌سازی‌ها: «ما شاهد کاهش عمومی بیماری هستیم.

وی از برگزاری شب قدر و نشست های توانبخشی در این مرکز خبر داد و گفت: فرهنگسرای اندیشه لیالی قدر امسال میزبان ویژه برنامه «هزار شب» با حضور اصحاب اندیشه و خوانندگان نیز خواهد بود. جشن شب معنوی قدر علاوه بر سخنرانی، امیرالمومنین (ع) با حضور بزرگان و اندیشمندان تجلیل می شود. این مراسم در 3 شب برگزار می شود و شخصیت های مطرحی چون امیر مرزبان، سید محمد سادات اخوی، رسول رسولی پور، محمدهادی همایون و … سخنرانی خواهند کرد. محمدجواد ادبی نیز اجرای این برنامه را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، جشنواره «هزار شب» همزمان با لیالی قدر ساعت 22:30 روز چهارشنبه 30 فروردین، جمعه 11 فروردین و یکشنبه 4 اردیبهشت ماه 1401 با برگزاری مراسم احیاء برگزار می شود. تا ساعت 2 بامداد در فرهنگسرای اندیشه. حضور با رعایت دستورات بهداشتی محدود به هیچ شهروند عزیزی نمی شود.

فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، پارک شهید منفردنیاکی (اندیشه سابق) واقع شده است.

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *