شهدا با دل و زبان و عمل انقلاب را دنبال کردند

[ad_1]

ایسنا/ گیلان جانشین فرمانده کل سپاه شهدا را بزرگ ترین مردان جهان دانست و گفت: شهدا با قلب و زبان و عمل خود کار انقلاب هستند و این کار شهدا بزرگترین پیروزی انقلاب اسلامی است. ” زیرا ما نمی توانیم با شریر و با جهان جنگ کنیم.» بیایید ادامه دهیم.

سردار علی فدوی در مراسم یادبود سردار محمدعلی حق بین از فرماندهان نهضت مقاومت گیلان که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، پیروزی انقلاب اسلامی را از ابتدا تا انتها دانست. تعداد بردگان او گفت: “این پیروزی هنوز وجود دارد.”

گفت 43 سال از انقلاب می گذرد و چهل و چهار سال موفقیت را جشن می گرفتیم. آنها به موقع کار می کنند و مهم نیست که چه زمانی و کجا هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه، بندگان خدا را رحمت توصیف کرد و گفت: اگر بندگان به وظیفه خود عمل کنند، خداوند به وعده خود وفا می کند که ظلمی در آن نیست و صدقه و برکت و ثواب خواهد داشت. .

فدوی می گوید از انقلاب سال 1342 نوعی احتیاط در شرور جهان و دشمنان بشریت به رهبری شیطان بزرگ و نامحرم آمریکایی شکل گرفت، فرزندش صهیونیست خاطرنشان کرد: ظالمان. دنیا فهمیده بود که هدف اصلی سخنرانی آتش امام خمینی(ره) است، لذا به سران ایرانی خود دستور دادند که با امام و زحمات ایشان برخورد کنند و از زندان و تبعید فرار کنند، اما نمی دانستند که امام راحل قیام کرده است. . روح او بر اساس تعالیم الهی است و خداوند توفیق به آنها اجازه داد تا انقلاب اسلامی برپا کنند و در جهان نفوذ کنند.

خواندن
تکمیل پروژه های آموزشی تکمیل شده در قائمشهر در 2 سال آینده

وی با اشاره به پیشرفت انقلاب و ایجاد چیزهای جدید در دشمن، گفت: دشمنان ابتدا فکر می کردند که می توانند انقلاب را شکست دهند، اما تفکر آنها اشتباه بود، بنابراین ضد انقلابیون و خودشان. کسانی که سالها برای پرورش آنها وقت گذاشتند، مجبور به مبارزه با انقلاب شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت انقلاب اسلامی بیشتر از آن چیزی بود که دشمن تصور می کرد، گفت: در آن هستند. از سیستم.» او شروع به اسلحه به دست گرفتن علیه انقلاب کرد و قدم به قدم او را دنبال کرد و جنگی طولانی به راه انداخت.

وی با اشاره به حضور دشمن در هشت سال انقلاب اسلامی ادامه داد: در سال‌های پایانی جنگ، دشمن متوجه شد که صد در صد شکست خواهد خورد، بنابراین مستقیما وارد بحران شدند. علیرغم اینکه 87 کشور علیه این اتحاد شیطانی علیه ایران اقدام کرده اند، جناح راست جمهوری اسلامی مدام در حال قوی تر شدن است و قبل از اینکه دروغ های شیطان بزرگ و یارانش هر روز ضعیف شود.

فدوی در ادامه با بیان اینکه شهدا مطیع ترین امامان انقلاب اسلامی بودند و اجازه ندادند دشمن حتی یک بار اعلام پیروزی کند، گفت: این وعده خداوند در قرآن کریم است که حزب خدایا او همیشه برنده است و بس. موفقیت بهترین کیفیت است؛ البته تحقق وعده های خداوند مشروط است و بندگان باید به این شروط عمل کنند وگرنه وعده ها محقق نمی شود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به صلابت و سربلندی جمهوری اسلامی در همه عرصه های جهان افزود: ما باید ملت باشیم.

خواندن
خرید و سفارش چاپ فلکسو، لیبل خام، لیبل پشت چسبدار، لیبل چاپی، لیبل، لیبل حرارتی، لیبل صدفی

وی سردار حق بین را از دوران جوانی تا شهادت یک شخصیت انقلابی عنوان کرد و گفت: از دست دادن جان باختگان سخت ترین کار دنیاست، از این رو شهدا جان خود را در راه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند. شهید شدند.»

فدوی شهدا را مردانه ترین مردان جهان توصیف کرد و گفت: شهدا با قلب و زبان و عمل خود برای انقلاب تلاش کردند و شهدا چگونه برای دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تلاش کردند زیرا ما هر کاری می توانیم انجام دهیم. و دشمنان بد و دنیوی.» بیا بریم.

وی وضعیت اقتصادی کشور را نشانه شکست در این زمینه عنوان کرد و گفت: زندگی و اقتصاد ملت ایران عالی است.

جانشین فرمانده کل سپاه، جنگ یمن را جنگی علیه ایران دانست که جامعه جهانی با آن مخالف است و گفت: تمام شرارت های امروز دنیا در دست انصارالله است در حالی که یمن مانند صدام از آن دفاع خواهد کرد. کارش در یک هفته. «اما امروز صدام و همه رهبران شرور دنیا کجا، جمهوری اسلامی کجا؟!

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی همچنان قدرتمند و سربلند است و دشمنان باید برای شکست ما چاره ای بیندیشند و بر اساس دستورات پروردگار اجازه دهید ما برویم و دریافت کنیم. نتیجه.

فدوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد تاثیرات چند سال گذشته گفت: نفوذ اجازه نداده است احکام قرآن را در همه فرهنگ ها اعمال کنیم، به ویژه اقتصاد، زیرا اسلام است. دین آخرین دین و پیامبر آخرین دین است.» رسول خدا و قرآن آخرین کتاب های خدا هستند و خداوند بر زندگی و اقتصاد بندگان مسلط نیست، پس باید با دل و زبان دنبال کار اقتصادی باشیم. و خدمات ما را همراهی خواهند کرد.

خواندن
۴۵ مدل شومیز مانتویی ابروبادی جدید ۱۴۰۲ ؛ خاص بودن را تجربه کن ماگرتا

وی داعش را دشمن اصلی دشمن پس از جنگ توصیف کرد و افزود: نقشه های داعش عمق مظلومیت دشمن را نشان می دهد، اما چون عاشقان انقلاب اسلامی سال ها تلاش کرده اند، شش، خداوند با این آزمایش عنایتش کرد. از هم پاشید که انگار اصلا وجود نداشت.

جانشین فرمانده کل سپاه با احضار همه شهدای جامعه گفت: حتی با دیدن جنگ به انقلاب آمد.

وی در ادامه با بیان اینکه سردار حق در همه حال در خط مقدم انقلاب بوده است، گفت: امروز باید در همه مسائل اعم از فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و… استقامت داشته باشیم زیرا عنایت خداوند شامل حال ما می شود. و به نتایج عالی دست پیدا کنید.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *