شروع ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران

[ad_1]

ثبت نام سال تحصیلی 1402-1401 از روز گذشته آغاز شده و به مدت 20 روز ادامه دارد.

به گزارش ایسنا. دانشگاه تهران تاکید کرد؛ اجرای سیاست های راهنمایی و حمایتی برای دانشجویان مقطع کارشناسی و فراهم کردن زمینه ثبت نام در مقطع کارشناسی بر اساس دستورالعمل شورای رهبری استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبه داخلی شورای علمی دانشگاه. در بین فارغ التحصیلان و فارغ التحصیلان سال آخر کارشناسی با احراز شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی 1401-1401 در رشته هایی که توانسته اند از طریق آزمون غیر صلاحیتی مدرک دکتری بگیرند، بیش از حد معمول پذیرفته شده است. ظرفیت.

متقاضیان فوق در صورت داشتن شرایط حداکثر تا 20 اردیبهشت ماه می توانند در سامانه دانشگاه تهران به آدرس ems1.ut.ac.ir ثبت نام و بارگذاری کنند.

بر این اساس، رشته مورد نیاز برای مقطع سوم بدون آزمون، باید مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد باشد و متقاضیان از فرآیند آزمون و شرکت در مصاحبه تنها در یک رشته می توانند ثبت نام کنند.

همچنین تغییر رشته یا محل تحصیل افراد مورد تایید در فراخوان فوق با توجه به شرایط ورود بدون آزمون در مقطع کارشناسی و متقاضیانی که در مهلت مقرر ثبت نام اینترنتی نکرده اند مجاز نمی باشد. به هیچ وجه جستجو نکنید

داشتن مدرک لیسانس با مدرک لیسانس مهندسی، علوم طبیعی، کشاورزی و دامپزشکی و فوق لیسانس در رشته های علوم انسانی، اجتماعی، فنی، فنی و سایر رشته ها الزامی است.

دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های خصوصی، نیمه حضوری یا نیمه حضوری، دانشگاهی، غیردولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه صنعتی علم، فرهنگیان، دانشگاه های مرتبط، دانشگاه های غیردولتی، ورودی بدون آزمون کاردانی برای دوره بعدی سال تحصیلی، دانشگاه‌ها و خارج از ایران حوزه‌های علمیه و دانشکده‌های خصوصی مجاز به حضور در دانشگاه‌ها نیستند.

خواندن
دور پنجم مذاکرات تهران -ریاض به‌زودی برگزار می‌شود

تاریخ مصاحبه با مصاحبه های متمرکز بر امتحانات امسال همزمان خواهد بود. از طریق سایت معاونت آموزشی به نشانی www.academics.ut.ac.ir به اطلاع داوطلبان می رسد. بنابراین داوطلبان برای اطلاع از زمان و مکان مصاحبه یا هرگونه تغییر اطلاعیه باید به سایتی که توسط وب سایت معلمان یا دانشکده های ثبت نام شده ارجاع داده شده است مراجعه کنند.

کسب حداقل 60 امتیاز از 100 امتیاز برای فعالیت های علمی، پژوهشی و مصاحبه داوطلبان فوق بر اساس فرآیند سنجش و بر اساس دستورالعمل مصوب شورای آموزشی دانشگاه الزامی است. متقاضیان باید در طول فرآیند درخواست، دانشجوی کارشناسی ارشد در سایر موسسات و دانشگاه ها باشند.

در صورت پذیرش دانشجو در صورت عدم پذیرش تا پایان شهریور ماه 1401 از پذیرش دانشجو معذور است.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *