توصیه های مهم سازمان آتش نشانی کرمان در خصوص چهارشنبه سوری

[ad_1]

ایسنا/ کرمان سخنگوی مدیر ارتباطات سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرستان کرمان توصیه هایی را برای چهارشنبه سالم ارائه کرد.

محمد رسول جهانشاهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چهارشنبه شب در سوریه تمامی ایستگاه های آتش نشانی در حالت آماده باش بودند. همچنین خودروها و موتورسیکلت های مجهز به ماشین آتش نشانی در اکثر نقاط شهر از جمله پارک جنگلی شهید باهنر و مجتمع پردیسان قائم (عج) پارک می شود.

مدیر تبلیغات سازمان آتش نشانی کرمان تاکید کرد: شهروندان مواظب آتش سوزی لباس های آستین بلند به ویژه پیراهن های آستین بلند و چادر باشند، زیرا این لباس ها نایلونی هستند و سبک و بسیار خطرناک هستند. آنها به سرعت باعث آتش سوزی می شوند.

وی افزود: شهروندان مراقب باشند شب ها درب و پنجره های خود را ببندند به ویژه درب و پنجره هایی که مستقیماً به هوا باز می شوند و زهکشی ها و علف های هرز برای جلوگیری از ریزش مواد قابل اشتعال به داخل منازل.

جهانشاهی که امشب به شهروندان توصیه می کند، گفت: مردم روی آتشی که خودشان را روشن نکرده اند بایستند چرا که ممکن است مواد منفجره و قابل اشتعال حمل کنند.

وی همچنین تاکید کرد: همچنین از روشن کردن آتش در مجاورت درختان، ترانسفورماتورها، سیم‌کشی‌های برق، ایستگاه‌های نظارت فشار و گاز، پارکینگ‌ها و خودروها خودداری کنید و پس از خاموش و روشن شدن آتش از خاموش شدن آن مطمئن شوید.آب کافی همراه داشته باشید.

وی با بیان اینکه خانواده ها در شب چهارشنبه سوری رفتار فرزندان خود را زیر نظر داشته باشند، گفت: والدین از طرق مختلف از جمله فیلم های آموزشی به کودکان و نوجوانان اطلاع رسانی کرده و خطرات استفاده از کپسول های آتش نشانی را به آنها گوشزد کنند. تا به آنها اطلاع دهد.

خواندن
لوله برق پی وی سی چیست؛ لوله خم پی وی سی، ویکی پایپ (2)

جهانشاهی ادامه داد: والدین در شب چهارشنبه به همراه فرزندان خود آتش کوچکی روشن کنند و ضمن آموزش نکات ایمنی، تمامی مقررات ایمنی آتش نشانی را رعایت کنند، ضمن اینکه بدانند درگیری و تهدید تاثیر مثبتی نخواهد داشت. روی آنها

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *