برش آهن، مس، فولاد، استیل (2)

برش آهن، مس، فولاد، استیل
برش لیزر استیل, دستگاه برش لیزر استیل

تسلط کافی جهت کار با انواع نرم افزار و سرعت عمل و دقت مناسب کار با دستگاه که بتواند ایمنی کاربر و نیز دستگاه را تامین کند از ویژگی های اصلی و نحوه عملکرد برش استیل با لیزر اپراتور می باشد. با ایجاد یک مدار گردش آب به دور تیوب لیزر و خنک کردن آن آب توسط چیلر ، عمل کاهش دما انجام می شود. لازم به ذکر است کار با این دستگاه ها پیچیده نبوده و با دریافت آموزش های لازم و کسب تجربه قابل انجام برای بسیاری از افراد می باشد. ورق استیل قبل از هر چیز باید برش بخورد تا بتوان آنرا برای تولید یک قطعه یا یک محصول مورد استفاده قرار داد. برای تیوب لیزر 80 وات به بالا از چیلر حداقل 5000 باید استفاده گردد. اکثر تولید کنندگان، دستگاه برش لیزر خود را با دو میز مشبک لانه زنبوری و تیغه ای ارائه می نمایند که میز لانه زنبوری برای برش قطعات کوچک و ظریف و میز تیغه ای برای قطعات بزرگ با توان لیزر بالا مورد استفاده قرار می گیرد. روتاری دستگاه کوچکی است که امکان حکاکی و برش بر روی قطعات مدور را فراهم می کند.این دستگاه بر روی میز دستگاه لیزر قرار می گیرد و قطعات گرد جهت حکاکی بر روی آن قرار می گیرند.

دستگاه برش لیزر استیل

سرعت بالای عملیات برش، کیفیت عالی لبه های برش و گرما دادن ناحیه کوچکی از ماده اولیه برش لیزری دو بعدی را به روشی معمول برای انواع محصولات تبدیل کرده است. لیزرهای متعددی برای کاربردهای مختلف داریم که عبارتند از لیزر گازی ، لیزر شیمیایی ، لیزر رادیو اکتیو ، لیزر جامد ، لیزر فیبری که در صنعت از دو نوع لیزر گازی و جامد بهره می برند که این لیزرها نیز انواع متعددی دارند که در بین آنها بیشترین کاربرد را CO2 دارد و برای برش و حکاکی انواع مواد همچون پلکسی گلاس ، چوب ، شیشه و پارچه مورد استفاده قرار می گیرد . برش لیزر استیل ضایعات کمی را ایجاد میکند زیرا احتمال بروز خطا در هنگام برش بسیار کم است و یا حتی به صفر میرسد که از این رو ضایعات کمی نیز بر جای خواهد ماند. برش لیزر استیل پروسه پلیسهگیری را حذف میکند و ضایعات ورق را کاهش میدهد. تعرفه برش لیزر استیل در این مرکز بسیار مناسب میباشد و افرادی که قصد دارند تا هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش دهند پیشنهاد میشود تا با مرکز برش لیزر نیک تماس حاصل نمایند.

خواندن
ملت سازی باید مایه مباهات ملت ایران باشد

برش لیزر استیل

برخی از آپشن ها و قطعات اضافی نسب شده بر روی دستگاه ها مانند “فوکوس اتوماتیک اولیه” که فقط جهت تنظیم اولیه فاصله هد با سطح کار استفاده می گردد و قادر نیست در حین کار و با تغییر قطر یا انحنا ، مجددا فاصله را تنظیم نماید ،کارایی محسوس و مهمی در دستگاه لیزر ندارند و نه تنها گاهی باعث برور اختلال در کار دستگاه می گردند بلکه باعث افزایش قیمت دستگاه نیز می گردند. از طرفی فولاد ضد زنگ 316 معمولا در بسیاری از کارهای صنعتی استفاده می شود که شامل مواد شیمیایی پردازش شده و همچنین محیط های حاوی نمک زیاد مانند مناطق ساحلی و فضاهای باز است که در آن نمک های ضد یخ رایجی وجود دارد . در روش سنتی به وسیله حرارت زیادی اقدام به برش فلز میکردند که این اتفاق باعث خمیده شدن آن میشد اما استفاده از روش برش لیزر مس موجب کاهش احتمال خمیدگی ورق مس شده است؛ در نتیجه نیازی به عملیات پلیسهگیری بعد از انجام برشکاری نیست. در گذشته برش استیل به روش دستی انجام میشد اما امروزه به کمک دستگاه لیزر امکان برش ورق های استیل فراهم شده که کار برش را نیز بسیار آسان تر کرده است.  Post h as be en gen​erat ed wi th t᠎he he lp of GSA Co​nten t  Gene ra​to r DE​MO.

از خدمات مجموعه شیت لیزر است.

در این سری از لیزر ها از میز متحرک و قابل تعویض بهره برده شده است که می توان در مدت زمانی کمتر از 15 ثانیه اقدام به تعویض میز دستگاه جهت آماده سازی کار با ورق بعدی نمود. میز دوم به تمام ورق نیز مشهور است. نوع مواد اولیه نیز بر کیفیت لبه برش تاثیر بسزایی دارد. هر جسم استیل که که مایلید تا به اشکال و قطعات مختلفی برش داده شود باید به وسیله برش لیزر این کار ممکن است. در هنگام استفاده از دستگاه برش لیزر غیر فلزات باید به یک سری نکات توجه داشته باشید. محصولات تولیدی مجموعه رادوکس بر اساس استاندارد ce ساخته می شوند و ما این قواعد را در تولید کل محصولات تولیدی شرکت رعایت می کنیم. برش لیزر استیل یکی از خدمات مجموعه شیت لیزر است. به دلیل نیاز روزافزون صنایع بزرگ به این ماده کاربردی سفارشات زیادی در این زمینه به مجموعه پارسیان ارائه میگردد. بهترین مین برد موجود در بازار ایران از نظر تناسب کیفیت به قیمت ، اکنون RDC-6332G و RDC-6442G می باشند. بهترین مین برد با قیمت مناسب کدام است؟

خواندن
اهمیت نقش ورزش همگانی در بین کارکنان

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *