اولین حادثه روز چهارشنبه در سوریه دو کودک 10 و 11 ساله را مجروح کرد.

[ad_1]

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی روز چهارشنبه در تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با ایسنا. حوالی ساعت 2:59 بامداد امروز (جمعه 30 بهمن ماه) وقوع انفجار در منزلی در تهرانپارس در خیابان استخر به سامانه 25. آتش نشانی منطقه تهران گزارش شد که بلافاصله پس از ایستگاه شماره 50 نفر به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نیروها در عرض سه دقیقه رسیدند، افزود: همکارانش متوجه شدند که این حادثه در یک خانه دو طبقه رخ داده است. به گفته آتش نشانان ورودی ساختمان، این دو کودک حدوداً 1.5 ساله برای اتصال سرنگ بدشانس بودند که بلافاصله منفجر شد. خوشبختانه مقدار مصالح کم بود و به حدی نبود که باعث آتش سوزی یا آسیب به ساختمان شود، اما هر دو از ناحیه سر، صورت و چشم مجروح شدند.

ملکی افزود: نیروهای اورژانس نیز در محل حضور دارند و وضعیت این دو کودک را زیر نظر دارند.

وی افزود: ایمن سازی محل انجام شده و همکاران تا دقایقی آینده محل را به مالکان تحویل خواهند داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: تقریباً یک ماه تا چهارشنبه شب در سوریه باقی مانده است که مناسب است مانند امسال، دو سال پیش، از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

وی ادامه داد: یک ماه مانده است، اما شاهد چنین اتفاقاتی هستیم و این خبر خوبی نیست. ما از بزرگان خانواده می خواهیم که به فرزندان خود توجه فعال داشته باشند. مهم است که والدین فرزندان خود را از خطرات استفاده از این وسایل آگاه کنند.

خواندن
قیمت ورق سیاه هیجان انگیز فاش شد

به گفته ملکی، «طبق گزارشی که تاکنون به سازمان آتش نشانی ارائه شده، این اولین بار است که روز چهارشنبه در سوریه اتفاق می افتد».

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *