پول و بدهی تنها شرط افتتاح جاده تهران – شمال است

[ad_1]

به نظر می رسد مسئولان بنیاد مستضعفان به همراه رئیس برنامه و بودجه و معاون اجرایی رئیس جمهور از جاده ای که روز گذشته از شمال تهران خارج شده بود بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، مسعود میرکاظمی – رئیس برنامه و بودجه – روز گذشته با صولت مرتضوی معاون رئیس جمهور و پرویز فتاح – رئیس بنیاد – از کارگران استان تهران بازدید کرد. -منطقه راه ملی برای کشف توسعه فیزیکی این بزرگراه.

میرکاظمی وی در این خصوص گفت: همایش بررسی ابعاد مختلف پروژه در این زمینه برگزار شد و بر این اساس جاده تهران – شمال تا پایان سال 1401 به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر حمایت دولت از گنجاندن منابع مالی در این پروژه، افزود: با توجه به تعداد مشاغل و پروژه های درگیر در این پروژه، دولت به وظایف خود در این بخش و تامین اعتبار عمل خواهد کرد. البته قرار شد با آموزش های حرفه ای تری در قطعه سوم خیابان تهران شمالی کار شود.

البته حاح وی در خصوص اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و تکمیل پروژه راه تهران – شمال گفت: اگر دولت بتواند در اسفندماه امسال تجهیزات را نصب کند، انشالله در آخر هفته آینده این دو راه به بهره برداری می رسد. سال، زیرا در صورت رشد فیزیکی 2 درصدی در ماه، جاده این منطقه تا اسفند 1401 تکمیل می شود.

وی افزود: کار ساخت پل و تونل در جاده 2 آزادراه تهران – شمال در حال انجام است و وظیفه اصلی تامین تجهیزات و ادوات است که نیاز به هزینه زیادی دارد و در صورت تزریق. اعتبارات دولتی انشاالله عملیات این باند به موقع در حال انجام است.

خواندن
مسئولیت هرگونه تغییر در سیستم تردد به عهده اداره وسایل نقلیه موتوری است

رئیس هیئت مدیره بنیاد آسیب دیدگان گفت: در حال حاضر 6.5 کیلومتر در پهنه 2 که شامل تونل البرز به عنوان بزرگترین تونل خاورمیانه است تکمیل شده و کار در 16 مایلی دیگر از این جاده در حال انجام است. . همچنین در گزارش ارائه شده، پیشرفت واقعی جاده منطقه از تهران به شمال از 76 درصد فراتر رفته و مهلت تکمیل این جاده در اسفند ماه سال 1401 قطعی شده است.

این اظهارات حاکی از آن است که شرط تامین اعتبار برای تکمیل ساخت جاده تهران – شمال یکی از شروط تکمیل و مدیریت آن است و اگر دولت بخواهد افتتاح این جاده را به تعویق نیاندازد. منابع مالی محدود، باید برای تامین سرمایه مورد نیاز در طول زمان تلاش کند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *