هیتر کمربندی چیست ؟

المنت های نواری معمولا جزیی از آن دسته از المنت هایی می باشند که ساده ترین راه برای گرمایش سریع سطح صاف استفاده می شوند.جنس استیل به کار برده شده در این نوع از المنت ها به دلیل بالا بودن ظریب هدایت گرمایشی امکان دسترسی سریع به دمای دلخواه را به شما می دهد.کنترل دما در این نوع از المنت ها توسط ترموستات های مکانیکی و همچنین بیمتال ترموستات ها صورت میگیرد.

قیمت هیتر کمربندی

گرم کردن لوله ها، مخازن و بشکه ها معمولا برای روغن ها، گریس ها و یا برای سیستم های دوار مورد استفاده قرار می گیرد.

هیتر کمربندی کمپرسور

در قسمت جلوی هیتر PF110000 گلخانه ای یک فن قدرتمند از نوع آکسیال قرار داده شده است که هوا را از محیط مکش کرده و به داخل هیتر انتقال می دهد.

گروه صنعتی EIG با تجربه ای نزدیک به 30 سال به عنوان یکی ازبرجسته ترین تولید کننده های انواع هیتر مرغداری و بخاری گلخانه ای در ایران شناخته می شود.

گروه صنعتی EIG در طراحی و ساخت هیتر PF 110000 از کوره استیل خالص بکارگیری کرده که تا سالیان سال در برابر آتش به هیچ عنوان دچار خوردگی یا خرابی نمی شود.

این شرکت تمامی هیتر ها آتش دورن خود به خصوص PF 110000 را به همراه 24 ماه ضمانت خرید طلایی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می کند.

خرید هیتر کمربندی

شرکت نام برده برای رفاه حال کاربر لاین امکان را در نظر گرفته تا در صورت سفارش بدنه هیتر را عایق بندی کند.

در برخی از محصولات تولید شده توسط شرکت های نوپا از کوره فولادی بهره گیری شده که متاسفانه به دلیل تماس مستقیم با آتش نهایتاً در مدت 1 تا 2 سال دچار خوردگی شده و از بین می رود.

هیتر فن دار کم مصرف

باز ماندن درب برای بازه زمانی طولانی و نشت گاز از دستگاه، برخی از دلایل نیاز به تعمیر یا تعویض هیتر المنت یخچال فریزر محسوب می شوند.

سوپاپ اطمینان به شکلی طراحی شده که در صورت بالا رفتن حجم گاز و هوا در داخل کوره، با توجه به حالت فنری که دارد به سمت بیرون کشیده شود تا بدین شکل فرایند تخلیه صورت بگیرد.

هیتر کمربندی با ترموستات

طراحی این محصول به شکلی است که بعد از دمیده شدن آتش به داخل کوره، تنها حرارت به همراه گاز های حاصل از احتراق به حرکت در آمده و وارد پاس اول می شود.

در واقع نوع طراحی و استفاده از پاس ها و لوله های فولادی این امکان را به وجود اورده است تا تمامی آلودگی حاصل از احتراق به محیط حساس مورد نظر کاربر وارد نشود.

خواندن
آیا کشت خشخاش در افغانستان غیرقانونی است؟

در ادامه حرارت و دوده از طریق لوله های فولادی از یک پاس به دیگری منتقل شده و حرکت ادامه پیدا می کند تا این که در نهایت از طریق اگزوز به بیرون منتشر می شود.

با استفاده از این دستگاه می توان راندمانی در حدود 85 تا 90 درصد را به دست آورد؛ البته مابقی حرارت از دست رفته در اصل همان آلاینده ها و حرارت جاری در پاس ها و لوله های فولادی می باشد که از طریق اگزوز به بیرون منتقل می شوند.

در نتیجه سرما به فضای داخل یخچال منتقل نشده و بازده یخچال به شکل چشمگیری افت پیدا می کند. این لایه با توجه به عنوانی که دارد برق را از یک سمت گرفته، از خود عبور داده و به سمت دیگر منتقل می کند.

بدلیل مقاومت بالای این پوشش ها در برابر فشارهای الکتریکی، می توانند محافظ خوبی در برابر عبور جریان بالا باشند.

برای اتصال فن هیتر به برق حتما از محافظ برق استاندارد استفاده کنید و در صورتی که آن را به رابط برق متصل میکنید، رابط الکتریکی استاندارد و بدون مشکل را به کار ببرید.

این محصول با در نظر گرفتن تمامی استاندارد های امنیتی و با در نظر گرفتن 4 لایه مخصوص برای مهار هرگونه احتمال خطر طراحی شده است.

گروه صنعتی EIG به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده انواع تجهیزات گرمایشی در ایران به شمار می رود که در طراحی و تولید تمامی محصولات رعایت نهایت استاندارد و اصول را به عنوان اولویت در نظر می گیرد.

برای خرید و سفارش انواع المنت ( المنت های صنعتی ، میله ای ، تسمه ای و المنت مناسب استخر ) می توانید به این بخش از وب سایت ترموهیترکیان مراجعه کنید. ᠎Po​st was created  with G᠎SA Conte᠎nt  Ge nera​tor DE​MO.

در این راستا ؛ براساس سفارش مشتری المنت تخت برای دستگاه های پلاستیک با روکش استیل در سایز های مختلف تولید می گردد.

از المنت ها در قطعات مختلف و مکان های مختلفی مانند استخرها، کوره ها، مخازن نگه داری مایعات، آبگرمکن، سماور برقی و …

Artic le h as be en g᠎enerated wi th G᠎SA Content Generator  D emov er᠎sion!

همچنین مبدل ها دارای پوسته و لوله هایی هستند که می توان در جنس های مختلفی وجود داشته باشد، اما بهترین انتخاب می توان محصولاتی با جنس استیل باشد که در برابر مواد شیمیایی استفاده شده در استخر مانند کلر و اسید ها مقاومت بالایی را دارد.

از این رو کاربر این امکان را دارد که با توجه به بودجه، محیط و امکانات که در اختیار دارد مشعل مناسب برای دستگاه را خریداری کند.

گروه صنعتی EIG با تکیه بر تکنولوژی روی دنیا و با الگوبرداری از نمونه های مطرح خارجی این محصول را طراحی و تولید کرده است.

خواندن
پیگیری محرک های صادراتی در چهارمحال و بختیاری را آغاز کنید

دستگاه هیتر PF110000 محصولی پرفروش و کاربردی از گروه صنعتی EIG می باشد که برای تولید هوای گرم پاک مورد استفاده قرار می گیرد.

مغزی هیتر هلیکویدال از مرغوب ترین نوع ساخته می شود که لایه خارجی آن از اکسید منیزیم بوده در پوششی از جنس استیل قرار می گیرد.

سوپاپ اطمینان مهم ترین لایه برای ضمانت و امنیت در نظر گرفته می شود چرا که بر اساس استانداردهای جهانی باید بر روی هیتر حرارتی تعبیه گردد.

قیمت المنت فنری مهم ترین عامل موثر بر قیمت انواع هیتر ، سیم المنت می باشد. بیشترین کاربرد المنت فنری حرارتی در بخاری های برقی وآبگرمکن های برقی و سماور برقی و اتو بخار و همچنین چای ساز ها می باشد همچنین از المنت های کوچک در سشوارها نیز برای افزایش حرارات باد سشوار استفاده می شود .

هیتر حرارتی آتش درون که با نام بخاری گلخانه ای نیز شناخته می شود قادر است گرما را به صورت تمیز و خالی از هر نوع آلودگی تولید کند.

بدنه هیتر پی اف 110 هزار از جنس ورقه های ضخیم گالوانیزه در نظر گرفته شده که در برابر حجم بالای رطوبت محیط هایی مانند گلخانه واکنش نمی دهد و در واقع امکان زنگ زدگی در آن صفر می باشد.

المنت فنری یکی دیگر از انواع المنت حرارتی است که بر خلاف بسیاری از المنت های دیگر مانند المنت میله ای از هسته آهنی استفاده نمی کند.

با این کار خمیر قلع که همان آلیاژ لحیم به صورت خمیر مانند است ذوب شده و باعث اتصال پایه قطعه با برد می شود .

همچنین از هیتر برای جدا کردن قطعات SMD از برد نیز استفاده می شود که این کار توسط این ابزار بسیار ساده صورت می گیرد .

هر چقدر حضور این کف در کارتر کمپرسور طولانی تر باشد­، میزان خوردگی و آسیب به کمپر­سور نیز بیشتر می­ شود­.

هیتر یا گرمکن کارتر کمپرسور با گرم کردن روغن به 10 در­جه سانتی­گراد بالاتر از دمای محیط از مخلوط شدن روغن و مبرد جلو­گیری می­ کند­.

از دمایی که تمایل دارید در پایین اتاق و یا هر مکان بسته دیگر داشته باشید چون هوای گرم سبک تر است و قسمت بالاتر اتاق همیشه گرم تر خواهد بود .

در ادامه این هوا گرم شده و نهایتاً از قسمت خروجی های جلو به محیط پرتاب می شود. فناوری بخاری برقی کم مصرف به این صورت است که با تبدیل نیروی برق به حرارت، باعث گرم شدن فضای اطراف خود خواهد شد.

شاتون کمپرسور قطعی اهرمی شکل که نیروی محرک را از میل لنگ گرفته و در داخل پیستون حرکت می کند.

در این سیستم در ابتدا شیر برقی خط مایع بسته میشود و کمپرسور تمام مبرد اواپراتور را مکش میکند و آن را به ریسیور هدایت میکند.

خواندن
نحوه لوله کشی برق ساختمان از سقف تاسیسات 24 ساعته (2)

شی خارجی داخل یا روی آن افتاده است. تکنولوژی تراکم در این نوع کمپرسور از نوع اسکرال است و عملکرد آن در فرآیند تراکم بدین صورت میباشد که مبرد ورودی از طریق مکش کمپرسور وارد مجرای حلزونی شده و در نتیجه چرخش دو صفحه بر روی هم، مبرد در مرکز مجرای حلزونی متراکم شده و با فشار بالاتر از فشار اولیه از لوله دهش یا دیسشارژ خارج میشود.

تابلو برق به عنوان مرکز فرماندهی در دستگاه هیتر به شمار می رود، چرا که کاربر می تواند از طریق تابلو برق تمامی المان های مربوط به کارکرد دستگاه اعم از تولید گرما، شدت حرارت، دمای محیط و …

همانند لایه اول، ترمینال RTP در صورت وارد شدن ولتاژ نامناسب وارد عمل می شود، با این تفاوت که در این حین ترمینال به صوت خودکار از کار افتاده و می سوزد تا برق کل هیتر را قطع کند.

زمانی کـه کمپرسور خاموش مـی شود، فشار درون کارتر کمپرسور افزایش مـی یـابد و همچنین کمپرسور نیز کاهش دما پیدا مـی کند.

همین مسئله باعث مایع زدن به کمپرسور و آسیب به سیستم میشود. کیفیت بالای بدنه باعث میشود تا دستگاه طول عمر بالایی داشته باشد.

در این حالت مابین جدار های گالوانیزه توسط پشم سنگ پر می شود تا بدین شکل از اتلاف گرما از طریق بدنه جلوگیری شود و راندمان کار افزایش پیدا کند.

گروه صنعتی EIG برای بالا بردن کیفیت کار در این دستگاه از بدنه دو لایه با پوشش رنگ کوره ای استفاده کرده که تحت تاثیر شرایط محیط دچار تغییر حالت یا خرابی نمی شود.

المنت ها یک راه حل ارزان برای گرمایش صنعتی است که لوله هایی را که نیاز به گرمایش غیر مستقیم خارجی دارند احاطه کرده است.

هیتر دستگاه است که با آتش و حرارت بالا کار می کند از این رو گروه صنعتی EIG برای تامین امنیت و جلوگیری از هر گونه رخداد خطرناک، در هیتر PF 110000 لایه های امنیتی متفاوتی در نظر گرفته است.

این لایه ها به شکلیست که با عمل نکردن یکی هیچ مشکلی پیش نمی آید و دیگری جایگزین آن می شود.

اولین لایه در این دستگاه فیوز کم آمپر می باشد که از بروز حادثه یا مشکل جلوگیری می کند. فیوز کم آمپر به شکلی طراحی شده که در صورت وارد شدن ولتاژ بالاتر یا پایین تر از حد استاندارد، وارد عمل شود و کارکرد هیتر را متوقف کند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از هیتر کمربندی با ترموستات دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *