خرید گیج روغنی با % تخفیف ویژه سلام سرما (3)

خرید گیج روغنی با % تخفیف ویژه -سلام سرما
گیج روغنی

فشار سنج روغنی ویک 25 بار صفحه 10 سانت از مانومترهای مرغوب و با کیفیت موجود در بازار ایران است که دارای ورودی اتصال از پایین می باشد. گیج فشار روغنی ویک 25 بار صفحه 10 سانت در کارخانه WEIKE چین و مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و تولید شده است. گیج های فشار روغنی معمولا دارای پورت برنجی با بدنه آب کروم استیل می باشند و گیج های فشار خشک معمولا از جنس آلومینیوم هستند. جنس لوله های بوردون از برنز، مس، فولاد ضد زنگ و یا نیکل سخت می باشد. 1- جنس بدنه: معمولا از استیل ضد زنگ ساخته می شوند. اگر چه گیج های فشار روغنی دارای مزیت های زیادی نسبت به گیج های فشار روغنی می باشند، اما به هر حال استفاده از هر دو گیج های خشک و روغنی با توجه به کاربرد و اهمیت دقت اندازه گیری در آن رایج است. واحدهای psi , bar معمول ترین واحدها هستند و در هنگام خرید گیج فشار باید به رنج کاری و واحد اندازه گیری گیج توجه نمود تا مطابق با نیازتان باشد. با گذر زمان، خواهید دید که نوع طراحی گیج فشار روغنی باعث صرفهجویی در هزینهها شده و هزینههای ابزاردقیق را نیز کاهش میدهد، همچنین مدت زمان خرابی بی برنامه سیستم را به حداقل میرساند.

گیج های فشار موجود در بازار ایران عموما در دو مدل گیج فشار روغنی و گیج فشار خشک می باشند که این دو مدل دارای تفاوت هایی با یکدیگر می باشند ولی هر دوی این مدل های گیج فشار وظیفه اصلی خود را که نشان دادن فشار سیال می باشد را انجام می دهند اما دقت اندازه گیری و یا میزان کارایی این دو مدل با یکدیگر متفاوت می باشند . ۲- برند: در بازار ایران گیج های فشار با برندهای مختلفی وجود دارد در این حالت ممکن است گیج های فشار ساخت یک کشور باشند ولی برندهای متفاوتی داشته باشند و در نتیجه با قیمت های متفاوتی نیز به فروش برسند.برای نمونه دو برند گیج فشار فیشر و ویکا هر دو محصول کشور آلمان هستند ولی چون دو برند مختلف هستند بنابراین قیمت های متفاوتی نیز دارند. با وجود اینکه استفاده از گیج فشار روغنی نسبت به گیج خشک محدودیت بیشتری دارد و ما در بیشتر موارد شاهد استفاده از گیج فشار خشک هستیم، تمایل برخی از مهندسین در حوزه های دقیق و حساس به فشار سنج های روغنی بیشتر است. البته گیج فشار دیجیتال دارای دقت اندازه گیری بالاتری است و برای مواقعی که علاوه بر نمایش میزان فشار، نیاز به ارسال سیگنال به کنترلر باشد استفاده از گیج فشار روغنی دیجیتال بهتر است.

خواندن
آیا نظریه هانتینگتون خاستگاه قیام ایرانیان است؟

صفحه این گیج فشار، بر حسب واحد های بار و PSI درجه بندی شده است. سنسوری که در این گیج روغنی استفاده می شود یک لوله بوردن بسیار ساده می باشد. روغن یا ماده روغنی استفاده شده در پرشر گیج روغنی هم به کیفیت اندازه گیری فشار و هم به عملکرد بهتر دستگاه کمک می کند. بروز چگالش خواندن درجه گیج را دشوار میکند یا در برخی موارد به دلیل یخ زدن به هیچ عنوان نمیتوان درجه گیج را مشاهده کرد. خطا مانند منحنی هیسترزیس تغییر میکند (مثلا گاهی در ۵۰٪ ابتدا افزایش خطا و در ۵۰٪ بعدی کاهش خطا را داریم) با تغییرات sector link این مشکل حل میشود. محفظه نشان دهنده فشار در این گیج روغنی با استفاده از یک ماده روغنی شکل پر شده که این ماده روغنی می تواند کیفیت اندازه گیری فشار را بهبود دهد. در ضمن وجود روغن از تاثیر عوامل محیطی روی صفحه نمایش و از خوردگی آن جلوگیری می کند و در نتیجه کیفیت اندازه گیری ها بالاتر است. اشکال این گونه فشار سنج ها این است که امکان آسیب صفحه فشار سنج وجود دارد که می تواند روی نتیجه و کیفیت اندازه گیری تاثیر منفی بگذارد.

روش dead weigh tester که در این مورد با استفاده از وزنه ، که هر وزنه تولید نیروی معینی میکند؛ فشار به دستگاه اعمال میشود که با تست چند وزنه روی گیج فشار معیوب میتوان به نوع خطای آن پی برد. دقت کنید که قیمت گیج فشار کپسولی در مقایسه با گیج فشار بوردونی بیشتر است. شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش پرشر گیج روغن برندهای ویکا، پرشر گیج ایندومارت و دیگر برندها در تهران و شهرستان ها می باشد. در حقیقت این روغن نوعی وظیفه روانکاری و تمیزکاری بخش داخلی را بر عهده دارد. محدوده اندازه گیری فشار این دستگاه تا 25 بار است و صفحه نمایشگر عقربه ای به قطر 10 سانتی متر دارد. در دستگاه های خشک نیازی به پر کردن محفظه عقربه با مواد روغنی و موارد مشابه آنها نیست. تغییر وضعیت لوله با فشار اندازه گیری شده متناسب می باشد. سایز اتصالات این گیج فشار روغنی ½ اینچ می باشد. گیج فشار 10 سانتی و گیج فشار 6 سانتی از پرکاربرد ترین انواع این محصول محسوب می شوند. به عنوان مثال گیج فشار روغنی ویکا مدل ۲۱۳.۵۳ یکی از گزینه هایی است که اندازه صفحه آن شامل گزینه های ۶۳ میلیمتر، ۱۰۰ میلی متر و ۱۶۰ میلیمتر می شود.

خواندن
راهنما فرمت های ضبط تصاویر بصورت MP4 ts می باشد خواندن

This article w as wri tten wi th t he ​he lp of G​SA C onte᠎nt G en᠎erat or D emov​ersi on.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *