خرید-نحوه-نگهداری-خرما-در-سردخانه-خرما—بازرگانی-گرام-(3)

خرید نحوه نگهداری خرما در سردخانه خرما – بازرگانی گرام
ساخت سردخانه, هزینه ساخت سردخانه, قیمت ساخت سردخانه, نحوه ساخت سردخانه, ساخت سردخانه میوه, ساخت سردخانه زیر صفر

اداره جهاد کشاورزی استانها نیز در صورت تایید جواز سردخانه، معرفی نامه ای به بانک جهت اخذ وام به سرمایه گذاران میدهند که روند اعطای وام را کمی! یکی از مهم ترین اصول نگهداری محصولات غذایی در سردخانه، رعایت دقیق و کامل شرایط و موازین بهداشتی می باشد. ظرفیت سالنهای این نوع سردخانه، بستگی به زمان عملآوری، زمان بارگیری و تخلیه دارد. مقدار یخی که در جعبههای ماهی ریخته میشود حداقل 50% وزن ماهی است و این عمل در اتاق مخصوص انجام میگیرد که ظرفیت آن معادل 10% ظرفیت سردخانه است. هدف اصلی از طراحی سردخانه های زیر صفر نگهداری مواد به صورت طولانی مدت است. یکی از قسمتهای اصلی مدار سرمایش سردخانه کندانسور است. کلرو دی فلورو متان یا R22 از مبرد های پر استفاده می باشد، HFC یا هیدرو فلوئورو کربن ها اتم کلر ندارند و بیشتر ترکیبی از چند مبرد هستند،CFC کلروفلوئوروکربن ها یا متان های هالوژن دار شده ای هستند که ااز کلر، فلوئور و کربن تشکیل شده اند. در حالت کلی قیمت هر مترمربع سوله با توجه به دهانه و ارتفاع سوله مشخص می شود. در آخر اینکه هزینه و قیمت ساخت یک سردخانه به کیفیت تجهیزات، برند، دقت و گارانتی تجهیزات به کار رفته در آن بستگی دارد.

ساخت سردخانه زیر صفر

هنگامی یک محصول در زمان رسیدن فیزیولوژیکی خود به بازار عرضه میشود معمولا به دلیل فراوانی این محصول در بازار با کاهش قیمت محسوسی مواجه میشود. دربهای سردخانه میتوانند مجهز به هیتر یا گرمکن باشند تا برودت بالای داخل محیط سردخانه باعث یخ زدگی دربها و اخلال در باز و بسته شدن آنها نشود. سردخانههای مخصوص صنایع گوشت، معمولاً در کنار کشتارگاهها ساخته میشود و ظرفیت آنها بر مبنای 80% کشتار هر شیفت است. کارخانجاتی که محصولات منجمد و آماده ایی چون خمیر و پنیر پیتزا و یا انواع برگرها را تولید کرده اند، در چنین سردخانه هایی از آنها نگهداری می کنند. از سردخانههای بالای صفر برای نگهداری محصولاتی مثل لبنیات، میوه و دارو استفاده میکنند. به هیچ عنوان نباید میوه و سبزی را در یک اتاق نگهداری کرد و یا میوههای معطر مثل پرتقال، لیمو، گرمک و خربزه را با دیگر میوهها در یک جا انبار کرد. لازم است اقلام غذایی هم گروه، در یک طبقه و در طبقات مجاور هم چیده شده، به هیچ عنوان مواد غذایی مختلف، کنار یکدیگر نگهداری نشوند. نکاتی که لازم است برای احداث سردخانه بدانید به طور کامل بیان شد. به همین دلیل لازم است بسیاری از تولید کنندگان زیر نظر افراد متخصص مشاوره و ساخت سردخانه خرما را آغاز کنند.

خواندن
درباره ی لیبل حرارتی و نحوه چاپ آن (12)

ما در تمام مراحل ساخت و تجهیز سردخانه در کنار شما هستیم تا علاوه بر تسهیل در روند اجرایی کار ، از لحاظ هزینه نیز برای شما صرفه جویی بعمل آوریم. یکی دیگر از قسمتهای اصلی سردخانه اواپراتور آن است که در داخل اتاقک سردخانه نصب میشود. کمپرسور سردخانه نقش قلب تپنده سیستم برودتی و سردخانه را دارد و عامل اصلی حرکت مبرد و اختلاف فشار در مدار تبرید است. کندانسور آب خنک، نوعی از کندانسور است که مبرد مافوق گرم در آن بر اثر تبادل حرارتی با آب تقطیر میشود. در نخستین یخچال های صنعتی ساخته شده از گاز آمونیاک (NH3) به عنوان سیال مبرد استفاده می شد. به همین خاطر معمولاً از دو سیکل به صور همزمان استفاده می شود و هر سیکل با دو تا چهار دستگاه کمپرسور تجهیز می شود. برای افزایش تبادل حرارتی در کندانسور هوایی از فنهای نوع آکسیال نیز استفاده میشود. این عمل باعث افزایش راندمان اواپراتور و کوچک شدن توان برودتی مورد نیاز میشود. بطور کلی با پیشرفت جوامع بشری و افزایش جمعیت و صنعتی شدن، شهرها نیاز به نگهداری و ذخیرهسازی مواد غذایی به عنوان یک الزام، مورد توجه قرار گرفت. قبل از تصمیمگیری نهایی برای احداث و ساخت یک سردخانه مناسب باید تمام هزینهها و برنامهریزیهای مالی آن را به طور کامل و دقیق مورد ارزیابی قرار داد.

برای تعیین ظرفیت سردخانههایی که برای نگهداری گوشت استفاده میشود، ارتفاع سقف یا ریل نگهدارنده و ارتفاع قلاب در دو حالت شقه شده و نیم شقه باید مورد بررسی قرار بگیرد. چه تجهیزاتی باید داشته باشد؟ چه نوع پوششی می تواند از هدر رفت انرژی جلوگیری کند ؟ از کمپرسور نوع اسکرال معمولاً برای ظرفیتهای برودتی پایین (سردخانههای کوچک) و رنج دمایی بالای صفر، از کمپرسورهای اسکرو برای ظرفیتهای برودتی بالا و سردخانههای صنعتی و رنج دمایی بالای صفر و زیر صفر و از کمپرسورهای سیلندر پیستونی برای ظرفیتهای پایین، متوسط و بالای برودتی و رنج دمایی بالای صفر و زیر صفر استفاده میشود. ضریب هدایت حرارتی این عایق پایین بوده و چگالی آن بین 30 تا 40 کیلوگرم بر مترمکعب است.در جدول زیر مشخصات ساندویچ پانلها با عایق پلی یورتان ارائه شده است . نکته مهم در نگهداری مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات این است که سرما و جریان هوا باید به طور کاملا یکنواخت باشد. برای نگهداری گوشت به صورت تازه باید سالن مجهز به ریل نقالهای با چنگک باشد. در زمینه ساخت و اجرای سردخانه شرکت ها، گروه های صنعتی و اشخاص حقیقی زیادی مشغول به فعالیت هستند. سردخانه میوه معمولا به صورت بالا صفری می باشد و در ابعاد مختلف ساخته می شود که اطلاعات دقیقی را در این زمینه در مقاله ای جداگانه برای شما به صورت کامل شرح داده ایم برای مطالعه مقاله ساخت سردخانه میوه کلیک نمایید.  Po​st was gener at​ed ​wi th G SA Con tent  Genera​to᠎r DE MO᠎!

خواندن
در مجموع 427 شکایت از اتحادیه های کارگری در آذربایجان غربی ثبت شده است

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *