خدمات برش لیزر انجام انواع خدمات برشکاری نور صنعت فردوس (3) پروژه نگار

خدمات برش لیزر انجام انواع خدمات برشکاری نور صنعت فردوس (3) – پروژه نگار
برش لیزر فلزات, برش لیزر فلزات صنعتی, دستگاه برش لیزر فلزات

ثبات لیزر در طول فرآیند برش که در مسیر باریک حرکت میکند سبب ایجاد لبه های تمیز تر می شود که از تاب برداشتن و اعوجاج فلز جلوگیری میکند. تولید اشعه لیزر در داخل تیوب لیزر با تولید گرمای بسیار همرا است، به همین دلیل برای جلوگیری از وارد شده هرکونه آسیبی به تیوب لیزر از جمله ترکیدگی، لازم است اقدام به کاهش دما در آن شود. لیزر در هنگام بریدن فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم به راحتی مواد را ذوب می کند و نیتروژن با فشار بالا برای خنک کردن فلز مذاب اطراف محل برش و جلوگیری از تغییر شکل فلز استفاده می شود. هنگام بریدن استیل، گرمای پرتو لیزر به اندازه کافی برای شروع یک فرایند سوختن و ذوب شدن کافی است و گاز مکمل این برش ،اکسیژن خالص است که به نقطه تابش تزریق می شود. تیوبهای فلزی: بطورمکلی میتوان گفت هزینه ای که لازم است جهت تهیه تیوب فلزی بپردازید بیشتر از هزینه خرید تیوب شیشه ای است اما این نوع از تیوب ها دارای مزایایی نیز هستن از جمله اینکه در بسیاری از موارد به خنککننده نیازی نداشته و تنها از طریق هوا خنک میشوند، در تیوبهای فلزی از فرکانسهای رادیویی جهت برانگیختهشدن گاز استفاده میشود و تیوب های فلزی میتوانند برشهای ظریف تری را نسبتبه تیوب های شیشه ای ممکن سازند. ᠎Th​is c on᠎te nt was created  with GSA Con​te nt Ge nerator ᠎DEMO!

برش لیزر فلزات صنعتی

در کمترین توان ممکن جهت برش فلزات باید از تیوب لیزر 150 وات co2 استفاده نمود . یکی از ویژگی های بسیار خوب استفاده از دستگاه CNC این است که می توان با کمک آن طرح های بسیار پیچیده و یا نقشه هایی طراحی نمود که در حالت دو بعدی هستند. در این سری از لیزر ها از میز متحرک و قابل تعویض بهره برده شده است که می توان در مدت زمانی کمتر از 15 ثانیه اقدام به تعویض میز دستگاه جهت آماده سازی کار با ورق بعدی نمود. لازم به ذکر است کار با این دستگاه ها پیچیده نبوده و با دریافت آموزش های لازم و کسب تجربه قابل انجام برای بسیاری از افراد می باشد. قسمت بدنه که محل قرارگیری میز کار و بخش های مکانیکی دستگاه است و هد دستگاه موتور سرور و قطعات انتقال همگی در این قسمت قرار دارند. نحوه برنامه ریزی دستگاه برش لیزر CNC به این صورت است که طرح و الگوی برش توسط نرم افزار های طراحی گرافیک که در قسمت پشتیبانی سایت قرار داده شده و به صورت رایگان قابل دانلود می باشد به دستگاه اعمال می شود تا حرکت و هدایت لیزر را طبق طراحی خود اجرا کرده و فرآیند برش را بر روی انواع فلزات پیاده سازی شود.

خواندن
چرا باید امیرالمؤمنین در کعبه متولد شود؟

برش لیزر فلزات

مشاوره و پشتیبانی دائمی می تواند به شما کمک کند تا بتوانید مشکلات پیش آمده را رفع کرده و جواب سوالاتتان را بگیرید. از میان این تعداد کارمندان، 69 نفر در واحد تحقیق و توسعه و بیش از 100 نفر در واحد پس از فروش مشغول به کار هستند؛ آنها بهصورت 24 ساعت در 7 روز هفته، خدمات آنلاین و خارج از منطقه را تامین میکنند. برای برش انواع فلزات میتوانید از دستگاه لیزر استفاده کنید اما یقیناً قیمت کار با یکدیگر متفاوت است. اما چگونه نور ورق فولادی را برش می دهد؟ اگرچه میتوانید با روکش کاری و پودر کمی از شفافیت لبهها کم کنید اما کیفیت محصول نهایی نسبت به برش با گاز نیتروژن پایینتر است. چیلر به سیستمی گفته می شود که قابلیت کاهش دما در محیط را از طریق مواد گوناگون همچون گاز یخچال و یا آب دارا باشد. این دستگاه می تواند به راحتی آهن را برش بزند و یا بر روی آن حکاکی کند. آشنایی با اجزا و قطعات و چگونگی عملکرد و روش کار دستگاه برش فلزات برای متقاضیان خرید دستگاه لیزر فلزات خالی از لطف نیست.

دستگاه برش لیزر فلزات

انواع دستگاه لیزر برش توانایی کار کردن با فلزات بازتابنده را دارند. به گزارش ایسنا بنابر اعلام نوین تاک لیزر، فولاد نرم، فولاد ضد زنگ، ورق های آلومینیومی و طیف وسیعی از فلزات که در اکثر صنایع کاربرد دارند همگی متریالی هستند که دستگاه های لیزر صنعتی توانایی برش، سوراخ کردن، حکاکی و جوشکاری آن ها را دارند. شرکت نوین تاک لیزر پیشرو در واردات، تولید و عرضه انواع دستگاه های لیزر صنعتی اعم از دستگاه برش، حکاکی و جوش فلزات و غیرفلزات آماده همکاری با صنعتگران داخلی است. مجموعه صنعتی پارسا به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت برش فلزات به وسیله دستگاههای برش لیزر، خط مشی خود را در جهت ارتقای صنعت کشور و افزایش سطح کیفی محصولات مرتبط قرار داده است. هر کدام از دستگاههای لیزر، سخت افزار و نرم افزار مختص خود را دارند و اپراتور دستگاه ملزم است قبل از کار با هر کدام از دستگاههای لیزر نسبت به نرم افزار و سخت افزار آن دستگاه اطلاعات کافی را داشته و دورههای آموزشی مرتبط با آن را طی کند. This post has ​been c​reated with GSA Con te nt Generator Demov er​si on.

خواندن
سفارش پروژه سئو سایت با تضمین صفحه اول گوگل

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد برش لیزر فلز تهران لطفا از سایت ما دیدن کنید.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *