کشاورزی داخلی برای نظام جمهوری اسلامی عزت می آورد

[ad_1]

ایسنا/ لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: کشاورزی محلی برای نظام جمهوری اسلامی عزت می آورد.

دکتر. بهرام ستاری داستانی در سخنرانی تودیع و معارفه فرماندار رومشکان، شورای تولید را تپش قلب و کنترل کننده هر شهرستان دانست و افزود: شورای تولید با حمایت های خوب در کنار مدیریت شهری است.

وی موفقیت هر شهری را در گرو هماهنگی شورای تامین و برنامه ریزی شورای اجرایی دانست و افزود: این دو رکن می تواند در رفع مشکلات شهر موثر باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: همچنین ائمه جمعه پدران معنوی هر شهرستانی هستند که نسبت به دلسوزی و رهنمودهای تدریس آنها انتقاد دارند و باید اقدامات مناسبی برای تحقق اهداف انجام دهیم. با همکاری لازم.»

ستاری داستانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در موضوع امسال گفت: هر چند کفالت برای همه انسان هایی که از دین و انقلاب رنج می برند پسندیده است. قدرت و زمین برای آنها مهم نیست و اینکه کجا هستند، مهم است که چقدر می توانند خدمت کنند.

وی گفت: این فعالیت ها وسیله خدمت است نه مال اندوزی; خوشا به حال کسانی که در این محل مدیریت مردم را راضی می کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بهترین خدمت را رضایت مردم از نظر حسن انجام کارها و شایستگی ها دانست و خاطرنشان کرد: اگر در 10 مورد آخر به موضوع استاد بپردازید. سال‌هاست که سخنان زیبای رهبر نوروزی را می‌شنوی و می‌گوید: «وقتی اعلیحضرت گفتند پارسال خوشحال و هیجان‌زده بودیم و بزرگترین تلخی که مرا آزار می‌داد زندگی عمومی بود که برای مأموران داغ است. به همین دلیل 42 سال بعد رهبر معظم انقلاب اسلامی گلایه کردند که زندگی من در رنج است.

خواندن
رئال مادرید با گل‌باران والنسیا به استقبال الکلاسیکو رفت

ستاری دستنایی تصریح کرد: در طول 10 سال گذشته محورهای اصلی منویات مقام معظم رهبری جهاد اقتصادی، مقاوم سازی و اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی و ملت سازی، ملت سازی با اشتغال و اشتغال، اشتغال و اشتغال بوده است. تولید، فعالیت‌های عملیاتی و غلبه بر موانع، چیزی است که او می‌خواهد بگوید امروز از دو جهت گرفتار شده‌ایم. راه اول این است که ما روی آن تمرکز می کنیم و دشمنان روی آن تمرکز می کنند و می دانند اقتصاد ملی و دوم مشکل زندگی است که امروز از نظر شکست اقتصادی این ثروت، آشیل است. ردپای ساختار، رهبری منبع اصلی تولید در 10 سال گذشته بوده است و در موضوع امسال آنها بر تولید تاکید دارند.

وی همچنین با بیان اینکه تولید ویژگی های خاص خود را دارد و هدف از تولید آن تولید بومی بر اساس شعارهای سالانه است که مقام معظم رهبری فرمودند برای جمهوری اسلامی ایران افتخار می کند، تصریح کرد: زمانی که در سطح خودسازی باشد. تکیه ، وارد شدیم و با اقتصاد مقاومتی و اقتصاد ملی همراه شدیم که باعث سرافرازی این ملت شد چرا که ملت نیازی به طمع و استکبار ندارد.

معاون استاندار لرستان گفت: مشاغل داخلی در حال ایجاد اشتغال و حذف زمینه تورم است و نرخ تورم هر کشوری با رفع تورم افزایش یافته است. متأسفانه مضامین سال های گذشته که کلیدواژه های نظام است کنار گذاشته شد و امسال به جایی رسیدیم که استاد فرمودند ایجاد دو ویژگی، علم آموزی و ایجاد اشتغال. ، بر سیاست دولت سیزدهم سنگینی می کند.

خواندن
خطرات تزریق بوتاکس چیست؟

ستاری داستانایی گفت: پس از 42 ساعت در حالی که حکمای انقلاب اسلامی گلایه داشتند که مردم کشور در شرایط سختی قرار دارند، این موضوع بار دیگر کار ما را سنگین کرد، بنابراین موضوع و نیاز آن باید اجرایی شود.

وی با بیان اینکه در حوزه داخلی، استانی و شهری باید بر سه موضوع تمرکز کنیم، افزود: در بحث های منطقه ای و شهری، پژوهشگاه های علمی باید اندیشه های رهبری را در دستور کار خود قرار دهند. برای تأمین این نیاز، و این مطالعات نباید از نوشته ها و مقالات و پایگاه های اطلاعاتی آنها در کتابخانه ها محافظت کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی رئیس جمهور لرستان تصریح کرد: لازم نیست در بحث فرهیختگان مسائل اساسی مطرح شود، اما می توان با اجرای طرح کوچکی از فرهیختگان، تحول بزرگی ایجاد کرد.

ستاری دستنایی تصریح کرد: مرحله اول در سطح استان و در سطح دانشگاه ها و پژوهشگاه ها است، بنابراین در شهرستان ها باید فعالیت های ارائه آموزش به عنوان یک گام اساسی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در کنار تلاش معلمان، نقش سیستم مدیریت چیست؟ وی ابراز تاسف کرد: متأسفانه هیات مدیره بازار کار در کشور را در دست گرفته است و این بحران گاه انگیزه و انگیزه کارآفرینانی را ایجاد می کند که قصد اشتغال دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی رئیس جمهور لرستان تصریح کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری که در شعار امسال بر آن تاکید شده است، وظیفه دستگاه ها در دستور کار قرار دادن دانش آموزان غیرمجاز است. .

خواندن
یوونتوس در پذیرش پناهجویان اوکراینی کمک می کند

ستاری دستنایی تاکید کرد: هر نهادی که این مرجع را آنطور که در منویات مقام معظم رهبری می فرماید منحل نکند، خیانت به ملت است.

وی افزود: کل نظام حاکمیتی به ویژه جهاد کشاورزی، صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید بخشی از این مضمون باشد تا حرکت جهادی آن را به پیش ببرد.

معاون استاندار لرستان گفت: وقتی با انجام اقدامات فوق تولیدات داخلی را افزایش می دهیم نباید بیشتر نگران باشیم زیرا منابع کافی نداریم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *