در مجموع 427 شکایت از اتحادیه های کارگری در آذربایجان غربی ثبت شده است

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان غربی رئیس انجمن جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تشکیل 427 مورد ناآرامی کارگری در ایام نوروز با بازرسی و رصد مایحتاج روزانه در استان خبر داد.

اکبر کرامتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در اجرای برنامه افزایش نظارت بر بازار و توزیع محصولات روزانه توسط تیم های نظارتی و نظارتی قرارگاه امنیت غذایی آذربایجان غربی، نظارت بر بازار در تعطیلات نوروزی 2199. .

کرامتی افزود: در حوزه توزیع روزانه بیش از 3216 رسیدگی انجام شده که 159 فقره شکایت تخلف از اتحادیه های متخلف تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

وی گفت: این بازپرسان برای بازگشت به تعزیرات حکومتی پرونده های مجرمانه را مبنی بر ولخرجی، عدم پرداخت، عدم پرداخت قبوض، عدم رعایت دستورات پزشکی تشکیل داده اند.

کرامتی بر ادامه نظارت مشترک با همکاری سایر دستگاه های ذیربط به ویژه بسیج، اتحادیه و زندان های دولتی تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده روزانه مرغ. 350 تن مرغ در استان توزیع می شود و میانگین مصرف روزانه غذا در استان به 220 تن می رسد. در این راستا هیچ کمبودی در مرغ گرم و منجمد و انجماد مرغ منجمد وجود ندارد.

رئیس کمیسیون جهاد کشاورزی استان ادامه داد: با توجه به موضوع سال جاری با محوریت تولید، آموزش و اشتغال زایی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و برنامه ریزی های مربوطه در این زمینه. . سال در حوزه کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

کرامتی تاکید کرد: بر اساس اقدامات دولت برای تعیین قیمت مناسب برای تضمین خرید گندم و تعدیل قیمت کودهای مدرن، اقدامات مناسبی برای افزایش تولید گندم در استان انجام شده است.

خواندن
فروش ورق سرد در برندها و ضخامت های مختلف

وی افزود: حضور قصابان در شهرستان ها و ناظران شهرستانی به عنوان فرمانده قرارگاه شهرستانی به دقت رصد می شود.

سرپرست گروه جهاد غربی آذربایجان با بیان اینکه محصولات مورد نیاز مردم باید در همه جا و بدون کمبود و با قیمت مناسب تامین شود، گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان، ثبات و ثبات به قیمت مایحتاج روزانه تامین می شود. محصولات در سطح بازار و تدابیر شدید امنیتی باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی در ایام نوروز تعطیل نیست، گفت: خدمات رسانی به مردم و بهره برداران کشاورزی هر ساله انجام می شود و بخش هایی از گروه جهادی نیز در این امر مشارکت داشته و در ایام نوروز 1401 مشغول به کار و ایجاد اشتغال می شوند. وظایفی که بر مردم واجب است.
انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *