کنکور الکترونیکی چگونه برگزار می شود؟

[ad_1]

رئیس شورای ملی آموزش و پرورش برگزاری آزمون های الکترونیکی را تا سال 1403 ارزیابی کرد و گفت: دستگاه تشخیص و دستگاه هوشمند. برای هر داوطلبی که در آزمون شرکت کند.”

به گزارش ایسنا. دکتر. پورعباس در توضیح این مطلب در آخرین اظهار نظر خود تاکید می کند; کنکور سراسری به صورت الکترونیکی و حداکثر تا 1403 برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در گذشته وظیفه این سازمان ارزیابی کلیه مراحل آزمون سراسری اعم از ثبت نام، صدور پذیرش دانشگاه، انتخاب رشته و اطلاع رسانی بود که نتایج همه به صورت الکترونیکی غیر کاغذی به استثنای سوال مورد ارزیابی قرار می گرفت. و دفترچه پاسخنامه. داوطلبان در جلسه آزمون روی کاغذ بودند، سامانه ای که تا سال 1403 الکترونیکی می شود.

پورعباس تاکید می کند: تا سال 1403 بین داوطلب و تیم سنجش مبادله کاغذی انجام نمی شود، یعنی دستگاه غربالگری برای هر داوطلب ساخته می شود تا در آزمون خود شرکت کند و سپس با تلفن همراه امتحان می شود. تلفن های متصل به اینترنت، از آنها تحت شرایط خاصی برای برگزاری آزمون استفاده کنید.

رئیس انجمن سنجش آموزش کشور افزود: آزمون سراسری 1401 برای بازماندگان این آزمون مجدد ثبت نام شده و سوابق افرادی که در بازه زمانی تعیین شده ثبت نام کرده اند و 12 هزار و 574 نفر مجددا ثبت نام شده است. ” در مرحله جدید با ثبت نام بالغ بر یک میلیون و چهارصد و سی هزار نفر برای پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایسنا، آزمون سراسری 1401 در روزهای 8، 9، 10 و 11 تیرماه 1401 برگزار می شود و نتایج آن مانند سال های گذشته سال 1399 خواهد بود. زمانی که به دلیل کرونا، نتایج با تغییرات اعلام می شود) در اواسط مرداد ماه سال آینده اعلام خواهد شد.

خواندن
کاپیتان فوتبال ناشنوایان: بهترین تیم فوتبال برای رفتن به برزیل

مراحل ثبت نام پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری 1401 آغاز خواهد شد و به متقاضیان در پایان مرداد ماه برای پذیرش در دانشگاه ها و آموزشگاه ها محل ارائه می شود، بله از ابتدا. سال تحصیلی جدید

شورای ملی آموزش و پرورش همچنین تاکید کرد که هیچ تغییری در سهمیه داوطلبان در آزمون 1401 ایجاد نخواهد شد. هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

اما با اعلام این سازمان یکی از تغییرات ایجاد شده در کنکور 1401 این بود که حداقل بین 70 تا 80 دقیقه به داوطلب پاسخ داده شود و پس از اتمام کار داوطلب با اول جواب بعد جواب بعدی به نامزد پاسخ دهید در نتیجه تغییر کتاب های درسی در آزمون 1401 تعداد سوالات تستی نیز تغییر می کند و ممکن است تعداد پنج یا شش سوال کمتر از قبل شود اما در عین حال محتوای سوالات تستی نیز در نظر گرفته شده است. کشوری که آنها را در بر می گیرند. تیم ارزشیابی آموزشی

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *