کشته شدگان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۱۱۱ نفر رسید

[ad_1]

ایسنا/ کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته 3 بیمار اعصاب در استان کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند.

دکتر. محمد غلام نژاد از افزایش مبتلایان به بیماری عروق کرونر قلب در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: تعداد مبتلایان در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۱۱۱ نفر رسیده است.

وی گفت: در حال حاضر 61 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که 24 نفر از آنها ناخوشایند و 12 نفر از این بیماران در معاونت بهداشت هستند.

دکتر. غلام نژاد گفت: از ۱۹ مورد ابتلا به کووید در کهگیلویه و بویراحمد، ۹۴ هزار و ۹۹۸ مورد شناسایی شد.

وی با توجه به آزمایشات انجام شده در استان طی 24 ساعت گذشته، تصریح کرد: از 68 نمونه اخذ شده از آزمایشگاه های استان که شامل PCR و سرعت آزمایشگاهی است، تقریبا 17 درصد موارد مثبت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مردم کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد: برای پیشگیری از بیماری قلبی حتی پس از واکسیناسیون نیز مقررات بهداشتی رعایت شود.

خبرگزاری ایسنا به نقل از سایت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر غلام نژاد، استفاده از ماسک، بهداشت دست، مراقبت از بدن در اماکن، تجمعات عمومی، هوای تازه و عدم تشکیل جلسات را برای پیشگیری از بیماری های قلبی ضروری می داند. ، گفت: لازم است. سومین و مهمترین یادآوری پیشگیری از کرونا باید واکسینه شود تا در صورت ابتلا به کووید مستعار شاهد اوج بیماری و مرگ شهروندان نباشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
شرایط شورای سرافراز شهادت لرستان را ارائه دهید

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *