چگونه با برش ليزري شروع كنيم؟ (4)

چطور با برش ليزري آغاز كنيم؟
برش لیزر آهن

با اعتنا به این که بعدها و میزان و متریال ورق ها مختلف می باشد بعدها و سرویس ها سوله صنعتی فتح لیزر شامل در ادامه حوزه برش ورق با لیزر در ادامه جدول ذیل آورده شده است. Po st has  been gen᠎erat ed by GSA C ontent Generator  DEMO​.

برش لیزر آهن

اما اعتنا داشته باشید که همین موردها فقط عامل ها تاثیرگذار در ادامه ارزش برشکاری نبوده و عامل ها گوناگون دیگری زیرا طرح تولید شده به وسیله حکاکی و برش ورق های روکش دار و…

با ارزش برش لیزر آهن نیز سایز خویش هم مختلف میباشند . همه دستگاه های نامبرده در ادامه توان، بعدها و با خصوصیت های مختلف ارائه میشوند.

در ادامه همین سری از لیزر ها از میز متحرک و قابل ردوبدل بهره برده شده هست که می اقتدار در ادامه مدت هنگامی کاهش از 15 ثانیه مبادرت به ردوبدل میز دستگاه جهت فراهم سازی فعالیت با ورق بعدی نمود.  This a rticle was generated with G​SA Conte᠎nt  Gen erator D em oversion !

صنایعی که قصد دارا هستند با هزینه ای اندک مبادرت به تنظیم دستگاه برش فلزات نمایند. یکی از از از بی آلایش ترین و در ادامه ادامه عین نیز حالا شتاب بالا ترین دستگاه برش ورق استیل از لحاظ خط مش اندازی جهت برش ورق، قیچی های برقی استیل بر می باشند.

همین نوع از دستگاه های لیزر فلزات که در ادامه اقتدار های 1000 الی 8000 وات تنظیم و توزیع می گردند امکان برش اشکال فلزات اعم از استیل ضد زنگ، کربن استیل، فولاد آلیاژی، آهن فنری، صفحه ها مسی، ورقهای آلومینیوم، طلا و نقره را دارند.

خواندن
آموزش ساخت مام زیر بغل خانگی نحوه درست کردن دئودورانت خانگی صورتیها (2)

همین دستگاه ها توانمند به برش اشکال فلزات از گزاره استیل ضد زنگ، کربن استیل، فولاد آلیاژی، آهن فنری، صفحه ها مسی، ورقهای آلومینیوم، طلا و نقره هستند. ᠎A​rtic le w as g ener ated ​with t᠎he  help  of GSA C᠎ontent Gener​ator D em over sion.

همین سری از دستگاه های لیزر در ادامه اقتدار های 500، 1000 و 1500 وات ایجاد و عرضه می شوند. دستگاه برش لیزری فلزات نسبت به دستگاه های برش CO2 که نیاز به تأمین گاز دارا هستند هزینه ای کاهش را نیاز دارند.

ضمن این که در ادامه همین دستگاه ها مقدار الکتریسیته مصرفی زیاد کاهش از بقیه دستگاه های برش است. به این برهان مقدار سایش ورق در ادامه آن به صفر میل می کند.

همین گونه برش آهن عمده به جهت ورق های فولادی گزینه به کارگیری قرار می گیرد. هنگامی از تکنولوژی پیشرفته لیزر به جهت برش دادن اجسام به کارگیری می نماییم اصطلاحا از برش لیزری بهره برده ایم.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *