چاپ فلکسو یگانه

 

 

برچسب هاي کنسرتينا چيست؟

برچسب چاپ فلکسو کنسرتينا نوعي برچسب هست که به شکل زيگزاگ تا شده است.

 

اصطلاحات “برچسب چندین برگه اي”، “برچسب تاشو”، “برچسب کتابچه” يا “برچسب گسترده” اکثر اوقات به تیتر هم معنی براي برچسب کنسرتينا به کارگیری مي شود.

 

انواع ليبل کنسرتينا

برچسب هاي کنسرتينا در ادامه قالب هاي گوناگون موجود هستند.

 

يکي از رايج‌ترين فرمت‌ها، فرمت به اصطلاح fold-out هست که در ادامه آن برچسب در ادامه يک جزوه سبک کنسرتينا تا مي‌شود. يکي ديگر از فرمت هاي محبوب، فرمت کتابچه هست که در ادامه آن داده ها موجود در ادامه برچسب به چندين برگه تقسيم مي شود. آنگاه اين صفحه ها طوري به نیز متصل مي شوند که انگار يک مکتوب هستند.

 

علاوه بر فرمت، برچسب‌هاي کنسرتينا را مي‌توان در ادامه انواع گوناگون (به تیتر نمونه گرد، مربع) و اندازه‌ها (به تیتر نمونه بزرگ، متوسط، کوچک) توليد کرد.

 

برچسب هاي کنسرتينا چه زماني و چه جایی به کارگیری مي شوند؟

برچسب هاي کنسرتينا اکثر اوقات براي برچسب زدن محصولاتي به کارگیری مي شود که بسته بندي آن ها به قدري ریز هست که اذن چاپ اطلاعاتي را نمي دهد که در ادامه غير اين صورت، در ادامه يک برچسب معمولي وجود دارد. از اين نظر، برچسب‌هاي کنسرتينا به توليدکنندگان اين قابلیت را مي‌دهند که برچسب‌هايي متناسب با میزان محصولات خویش ايجاد کنند، سوای اينکه اطلاعاتي را که بايد روي برچسب نمايش دیتا شود به خطر بياندازند يا به خطر بياندازند.

 

برچسب‌هاي کنسرتينا به دليل ظرفيت فشرده‌سازي حجم قابل توجهي از داده ها در ادامه اندازه‌هاي کوچک، در ادامه چندين صنعت به کارگیری مي‌شوند، از جمله:

خواندن
انتخاب تیم های ملی ووشو

 

صنعت خودرو.

صنايع غذايي.

بخش داروسازي

صنايع شيميايي.

صنعت الکترونيک.

مزاياي برچسب هاي کنسرتينا

ليبل هاي کنسرتينا داراي مزاياي متعددي هستند، از گزاره موردها زير:

 

آنها قادرند داده ها زيادي را با به کارگیری از فضاي کمي فشرده کنند. اين به ويژه براي محصولاتي که داده ها آن ها بايد به چندين گویش نمايش دیتا شود مفيد است.

هزينه هاي بسته بندي را کمتر مي دهند. از آنجايي که برچسب‌هاي کنسرتينا مي‌توانند داده ها را در ادامه فضاي کمي فشرده کنند، توليدکنندگان مجاز میباشند به جاي تهيه يا توليد بسته‌بندي اضافي، آن‌ها را روي محصولات خویش اعمال کنند.

آنها در ادامه قالب‌ها، شکل‌ها و اندازه‌هاي گوناگون موجود میباشند و مرحله بالايي از سفارشي‌سازي را به تولید کننده ارائه مي‌دهند.

 

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *