پلیس باید ادامه دهد

[ad_1]

ایسنا/ فر شيراز و زرقان نماينده مجلس شوراي اسلامي بازگشت قانون را امري امنيتي و قانوني دانست و گفت: قانونگذار اين كار را انجام دهد و نيروي انتظامي وارد عمل شود.

ابراهیم عزیزی روز شنبه ششم فروردین ماه در جمع اعضای قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی فارس ضمن تبریک نوروز 1401 به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1401 اظهار داشت: استفاده از اتفاقات گذشته و درک امور نقش مهمی در تامین امنیت دارد. و سفارش دهید.” آموزش دیده می شود.

وی در خصوص نگاه ویژه مجلس به بحث نظم و امنیت در بودجه 1401 گفت: شورا همواره تقویت امنیت را مدنظر داشته است چرا که حوزه امنیت و ایمنی باید با آموزش دقیق و دید روشن مورد توجه قرار گیرد. “

نایب رئیس کمیسیون اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امنیت باید در اولویت مردم قرار گیرد و در این زمینه همه دستگاه ها باید مسئولیت پذیر باشند. “

عزیزی امنیت را تنها بر عهده پلیس ندانست و افزود: اقتصاد، فرهنگ، آموزش و پرورش و … همه مسئول امنیت هستند و این تنها به عهده پلیس نیست، اگر این کار را نکنند. برای اینکه کار خود را به درستی انجام دهند، بار سنگین بر دوش پلیس خواهد بود.

به گفته وی، پلیس امروز بحمدالله به تامین امنیت، اخلاق و احترام مردم مشهور است و این امر در رفتار پلیس مشهود است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه درباره اصلاحیه جدید تحریم تسلیحاتی که روزهای کاری این شورا در سال جدید بررسی می شود، ادامه یافت.

خواندن
گشت‌زنی‌های مشترک جنگنده‌های بلاروس و روسیه

عزیزی افزود: با توجه به این تغییرات، قوه قضائیه باید نظرات خود را به سازمان امنیت ملی ارائه کند تا در جریان انجام کارهای تخصصی و علمی، در روند قضایی مجرمان دخالت نکند.

وی افزود: به دلیل اهمیت اصلاح تحریم تسلیحاتی، دولت بلافاصله پس از رایزنی با ناجا این لایحه را تقدیم قوه مقننه کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *