پخش 3 برنامه با موضوع ادامه گفتگو

[ad_1]

شبکه یک سیما در برنامه نوروزی 1401 خود سه برنامه جدید «اصل مطلب»، «روشنا» و «خاطره پیشرفت» را با موضوع گفتار توسعه معرفی می کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت ایسنا، در ویژه برنامه «اصل مطلب» با محوریت بررسی راهکارهای تحقق موضوع امسال که در بخش ۱۲ هر روز ساعت 14:00 از معاونت خبر پخش می شود. در شبکه یک، چالش‌های شرکت‌های آموزش‌محور، پتانسیل علمی کشور، رابطه محصولات فناوری و اشتغال‌زایی، مدیریت نیازهای کارآفرینی و استفاده از املاک خلاقانه در ایجاد شغل مورد بررسی قرار گرفته است.
این برنامه 10 دقیقه ای توسط علی مروی ارائه شد و در هر مورد در گفت و گو با کارشناس به بررسی یکی از محورهای ذکر شده تحت عنوان 1401 پرداخت.

دستاوردهای ایران در “روشنا”

“روشنا” نام ویژه یک برنامه عکاسی 10 دقیقه ای است که بر اساس دستاوردهای ایران در سال های اخیر در زمینه های پزشکی، راه سازی، برق، آبرسانی، بیوتکنولوژی، کشتار، ناباروری، تولید واکسن، مهندسین ربات ساخته شده است. دا .. پرداخت.
به گفته پویان امینیان، این برنامه در ایام نوروز همه روزه حدود ساعت 9 صبح پخش می شود.

«خاطرات پیشرفت» داستان تولید مواد آموزشی با فناوری روز در ایران را روایت می کند

«خاطرات پیشرفت» که در قالب یک فیلم سینمایی واقعی تولید شده است، مجموعه ای از داستان هایی از دورانی از زندگی یک هنرمند است که منجر به تولید و فروش محصولات با تکنولوژی روز شده است. (تکنولوژی پیشرفته).
تحریم های بیرونی، مشکلات ساختاری در عرصه تولید و پیشرفت فناوری همچنان یکی از مولفه های این مجموعه است و این بازنمایی واقعی اعتماد خوبی را در بین مخاطبان برنامه جلب کرده است.
داستان مجسمه جراح، صفحه برق، اسکنر قلب، روان کننده های صنعتی، دامپزشک، انگشت و پای مصنوعی از جمله داستان هایی است که در این مجموعه با توضیحات و جهت نشان داده شده است.
در این مجموعه که در ایستگاه اول سازماندهی شد، این مجموعه در بخش تاریخ شفاهی دفتر مطالعات فرهنگی انقلاب مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و تولید فیلم توسط این فیلم صورت گرفت. مدرسه فکر و فناوری.
سری اول این مجموعه در 12 قسمت 3 دقیقه ای تولید و پخش های جدیدی نیز تولید و پخش شد.
این برنامه هر روز قبل از قسمت چهاردهم از شبکه یک سیما پخش می شود.

خواندن
کالسکه و ترول خرید فروشگاهی

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *