ورزشگاه وین را با غیرت یک ایران مستقل متحول کنید

[ad_1]

آنچه جای تردید نیست این است که کار دیپلماتیک و فکری جمهوری اسلامی ایران نگرانی های فیزیکی و موقتی در مورد شکست احتمالی مذاکرات وین در نتیجه درخواست جدید مسکو را برطرف کرده و نقش واقعی آن و کشورهای شرکت کننده را آشکار کرده است. بازی کرد. افکار عمومی.

حدود ده روز پیش، با درخواست روسیه از آمریکا برای حذف روابط اقتصادی تهران و مسکو در پی تحریم‌های وین، مقامات اروپای غربی و رسانه‌ها تلاش کردند تا نفس اعلام‌شده در مذاکرات، تقاضای روسیه را به امتیاز بیشتری تبدیل کند. موانع در روند مذاکرات

از سوی دیگر؛ به دلیل وجود برخی اختلافات در اظهارات «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات وین با اظهارات «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه به ویژه در گفت و گوی تلفنی با «حسین امیرعبداللهیان» خبر. در مورد قصد روسیه برای دریافت تضمین های بیشتر.

جمهوری اسلامی ایران از این رو اعلام کرده است که آماده شنیدن و تحلیل دقیق نظرات روسیه در این زمینه است.

در این میان آمریکایی ها که به دلیل ناتوانی و عدم تصمیم گیری سیاسی مانع بزرگی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات و رسیدن به موضع قوی در وین بوده اند، سعی کرده اند موضوع را بیشتر مطرح کنند و سعی در تغییر میدان بازی خود داشته باشند. و استفاده از آنها بیکاری خود را به این دلیل پنهان می کنند.

اگرچه این موضوع در کنار رسانه ها علیه نظام جمهوری اسلامی و برخی کشمکش های داخلی فضای بدی را در کشور ایجاد کرده است، اما به دلیل تفاوت های چشمگیر نظام و دولت سیزدهم در مسائل دیپلماتیک و سیاست خارجی که بر اساس روابط متوازن با کشورهای مختلف، فرصتی برای ایفای نقش در تهران شده است.

خواندن
صفحه مورد نظر یافت نشد.

در همین راستا پس از آن که «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی که در توییتر خود منتشر کرد، موضع درست کشورمان را برای ادامه مذاکرات در وین با استفاده از تمام امکانات اعلام کرد. نشست خبری منظم جیانگ یو سخنگوی وزارت امور خارجه در مسکو

همانطور که «نورنیوز» پیش از این در جزئیات کلیدی سفر امیر عبداللهیان به روسیه اشاره کرده بود، این سفر در بحبوحه مذاکرات وین و پیشرفت‌های صورت گرفته در اوکراین، موفقیتی عملی برای این کشور برای دستیابی به شرایط مناسب برای عملیات بود. دیپلماسی و جاه طلبی باید به موقع تولید شود و در عین حال که مانع از فعالیت ذهن آمریکایی می شود، مسکو باید موضع واقعی و صادقانه خود را در این خصوص بیان کند.

علاوه بر این، درخواست اوکراین از ایران برای استفاده از نفوذ خود در روابط تهران و مسکو برای کاهش موثر تنش بین روسیه و اوکراین که در واقع این فرصت را به کشورمان داده است تا میانجی بین روسیه و اوکراین باشد.

از سوی دیگر؛ رویدادهای اخیر به وضوح نشان می دهد که روسیه برخلاف آمریکا کشوری است که به دوستی های مهم و روابط مهم با دیگران از جمله ایران احترام می گذارد.

این امر از آن جهت حائز اهمیت است که برخلاف آنچه برخی از تحلیلگران غربگرا می خواهند به آن دست یابند، واضح است که روابط ایران و روسیه به سطحی از درک و همکاری متقابل بر اساس منافع متقابل رسیده است که می توان آن را از طریق دیپلماسی قوی اجرا کرد. مسائل نیز حل شد.

خواندن
بیمه را از کجا با تخفیف دریافت کنیم؟

در عین حال؛ با درک خوب این موضوع، آمریکایی ها نه تنها پیشنهاد وام روسیه را پذیرفتند، بلکه با جابجایی میدان از ایران، عملا این فرصت را پیدا کردند که پاسخ دهند چرا مذاکرات متوقف شد و قطع نشد، تصمیم سیاسی نیست.

برای نور بیشتر می توان گفت؛ غرب به ویژه آمریکا متوجه تغییر شگرفی در حوزه مذاکرات خود با ایران شده است و آگاه است که تهران فقط از خطوط قرمز خود خارج نمی شود، بله، از همه خوبی ها استفاده کنید. مهارت های او در زمینه “دیپلماسی” و “حوزه” او تبدیل به یک بازیگر حرفه ای شد که در عین حال توانست محیط خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند.

البته در صورت لزوم روس ها باید توضیح دهند که آیا شرایط ضمانت تغییر کرده است یا خیر، اما آنچه مسلم است این است که کار دیپلماتیک و فکری جمهوری اسلامی ایران مشکلاتی را که مربوط به آنهاست حل می کند. و مصنوعی شکست مذاکرات وین ناشی از تقاضای جدید مسکو و ایجاد شروط جدیدی بود که می‌توان آن را در انظار عمومی اعلام کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *