هفتمین رویداد راه اندازی خود را برای ارائه نیازهای صنعت در شیراز برگزار می کند

[ad_1]

ایسنا/ فر با حمایت شرکت شهرهای صنعتی فارس، هفتمین نشست افتتاحیه ارائه الزامات فنی بنگاه های کوچک و متوسط ​​استان در شیراز برگزار شد.

معاون امور بنگاه های کوچک و متوسط ​​شرکت های صنعتی فارس روز سه شنبه 17 اسفندماه در حاشیه این همایش ضمن بیان حمایت از شرکت ها و دانشگاهیان گفت: صنایع کوچک و متوسط ​​صنعت نیازمند استفاده از قدرت صنعت و صنعت واحدهای دانش بنیان برای افزایش راندمان تولید.

شهرام کمال زاده یکی از اهداف این شرکت را تقویت و حمایت از صنعت و رفع موانع تولید تا 7 با حمایت این شرکت عنوان کرد.

وی برگزاری مراسم افتتاحیه برای جذب استارت آپ ها و تسهیل رشد آنها در بازار را از اولویت های برنامه های حمایتی این شرکت دانست و افزود: در گذشته نیاز به استفاده از توان صنعت و متخصص داشتند.’antu. واحدهای دانش پایه برای افزایش بهره وری

کمال زاده افزود: صنایع فارس تاکنون از 150 استارت آپ منتخب حمایت کرده است.

معاون صنایع کوچک و متوسط ​​صنایع فارس گفت: در شش دور گذشته طرح هایی با حمایت این شرکت با قراردادی بالغ بر 70 میلیارد ریال بین شرکت های در حال توسعه و صنعت تکمیل شده است. واحدها

وی با اشاره به فعالیت های بازار منطقه ای فارس و حمایت این شرکت و انجمن صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برای توسعه فناوری صنعتی در بخش صنعت، گفت: با 80 بخش صنعتی و سرمایه گذاری و قرارداد جذب سرمایه فدرال بین بخش‌های صنعتی و شرکت‌های فناوری، در حوزه فناوری‌ها و فناوری‌های نوین، بازار فارس در سه دوره جایگاه بالایی را کسب کرده است.

خواندن
ذخیره ساز EMC افزار پرداز هوشمند سورنا

کمال زاده افزود: شهرک های صنعتی فارس از طرح های فنی در بخش های صنعتی نیز حمایت می کند.

وی در خصوص برگزاری اولین همایش به حضور آنلاین دانشگاهیان و دانشگاهیان سراسر کشور گفت: در این مراسم بیش از 20 دانشگاه و شرکت فناور حضور داشتند. آماده پاسخگویی به نیازهای بنگاه های کوچک و متوسط ​​استان است.

کمال زاده خاطرنشان کرد: یک ماه پیش سنجش بنگاه های کوچک و متوسط ​​استان در 31 استان راه اندازی شد و فهرستی از این نیازمندی ها برای تحصیل به دانشگاه های دارای آموزش عالی و موسسات فنی ارسال شد.

معاون شرکت های کوچک و متوسط ​​شهرک های صنعتی فارس تقویت روابط صنعتی و دانشگاهی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: صنایع غذایی، بسته بندی، صنعت پزشکی و بهداشت، نفت، گاز و نفت، مواد شیمیایی و فلزات. صنایع محور اصلی این رویداد بزرگ هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *