هرمزگان مشاور عالی انجمن آموزشگاه های رانندگی کشور شد

[ad_1]

ایسنا/ هرمزگان جانشین رئیس پلیس راهور هرمزگان آموزش سوری را تهدیدی بزرگ برای فرهنگ ترافیک و مصیبت هر شهروند می داند.

جانشین پلیس خیابان هرمزگان وی صبح امروز (14 اسفند) در کارگاه آموزشی و صدور گواهینامه موسسان و مدیران آموزشگاه های رانندگی در استان هرمزگان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این رویداد گفت: انسانیت یکی از مهم ترین عوامل بروز حوادث و آموزش است. و آگاهی عمومی می تواند سوانح رانندگی و صدمات را کاهش دهد.

سرهنگ کیوان دلیلی افزود: در این راستا پلیس راهور با نظارت و اسکورت و البته با همت و روابط استان تلاش می کند با واگذاری آموزش به بخش خصوصی به ارتقای فرهنگ وسایل نقلیه و کاهش تصادفات رانندگی کمک کند. آموزشگاه های رانندگی

گزارش جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه بازگرداندن فرهنگ تردد به فعالیت ها و ایثار شهروندان یکی از مهمترین وظایف ما است، بیان کرد: در رابطه با خدمات ارائه شده به پلیس، معلمان و دانش آموزان رانندگی، هر اداره ای باید نسبت به همه چیز احساس مسئولیت کند. ما میتوانیم. ارتقای فرهنگ ترافیک

وی در ادامه بر لزوم همکاری پلیس و آموزشگاه های رانندگی تاکید کرد و گفت: انتظار می رود موسسان آموزشگاه های رانندگی و مدیران آموزشگاه ها برای رفع اشتباهات و افزایش نظارت ها با پلیس رایزنی بیشتری داشته باشند.

سرهنگ دلیلی در بخشی دیگر از سخنان خود آموزش سوری ها را تهدیدی بزرگ برای فرهنگ ترافیک و فاجعه زندگی هر شهروند خواند و گفت:

وی با بیان اینکه مربیان رانندگی باید مورد ارزیابی قرار گیرند ادامه داد: در مدارس دانش آموزان باید تحت نظارت باشند تا دانش آموزان یک دل و با آگاهی از قوانین آموزش ببینند.

خواندن
انصارالله: شکی نیست که آزادی یمن انجام خواهد شد

جانشین فرمانده پلیس راهور هرمزگان با تاکید بر تقویت ارتباط این سازمان با پلیس گفت: در نتیجه عملیات مشترک و تعامل دو دستگاه موجب کاهش تصادفات رانندگی و ارتقای فرهنگ تردد شهروندان می شود.

جانشین فرمانده پلیس راهور هرمزگان با بیان اینکه سه دستگاه و نهاد نقش ترافیکی را بر عهده دارند، گفت: آموزش به عنوان یکی از ارکان اساسی در ترویج این فرهنگ است که کاهش تصادفات جاده ای توجه همه مسئولان را می طلبد. این قسمت.

وی با اعلام برنامه پلیس راهور برای به روز رسانی فضای آموزشی حوزه ترافیکی، تصریح کرد: موسسات آموزشی و آموزشگاه ها از نقش خود در ترویج فرهنگ آموزش غافل نشوند.

سرهنگ دلیلی با تاکید بر نحوه رسیدگی به مشکلات مالی مدارس با مراجعه به بانک های فعال گفت: شهرستان هایی که از نظر پزشک و معلم با مشکل مواجه هستند رایزنی و تعامل بیشتری صورت گیرد. ظرفیت در استان

رئیس پلیس خیابان هرمزگان وی با بیان اینکه برای ادامه سیاست های آموزشی نیازمند تشویق و آموزش هستیم، افزود: استفاده از کارشناسان خارج از مجموعه تخلف محسوب می شود، آن را رعایت کنید.

وی با بیان اینکه نظارت بر استفاده کنندگان و ثبت نام کنندگان مدارس ادامه دارد، گفت: بازدید از دفاتر خارج از مدرسه باید در اولویت بازرسان قرار گیرد.

وی گفت: حفظ جان و مال مردم به کیفیت آموزش ما بستگی دارد.

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان صمت هرمزگان وی در ادامه افزود: سازمان صمت متعهد به تقاضای خدمات در حوزه آموزش و پرورش و مدیریت سازمان های مدارس است و در جهت تربیت دانش آموزان برای آموزش و پرورش گام بردارید. به درستی به کاهش تصادفات و صدمات رانندگی کمک می کند.

خواندن
با فرشاره خوب کار کردیم اما به زور به داور نرسیدیم

عبدالرضا ترویج فرهنگ خودرو را مستلزم تعامل همه شهروندان، پلیس و متولیان راهنمایی و رانندگی دانست و افزود: همه چیز در این زمینه به سازمان ما مربوط می شود. مورد قضاوت و قضاوت قرار خواهد گرفت.

نماینده آموزشگاه های رانندگی هرمزگان وی در خصوص سه اصل ارتقای فرهنگ ترافیک، آموزش صحیح رانندگی و کاهش تصادفات و جراحات گفت: سه چشم.

آخاش جان کمبود معلم، کمبود آموزش، نداشتن تاریخ امتحانات، کمبود تجهیزات و افزایش قیمت خودرو را از اصلی ترین مشکلات و نیازهای مدیران و موسسان آموزشگاه های رانندگی هرمزگان برشمرد و افزود: در تامین هزینه ها کمک کنید. آموزشگاه های جدید رانندگی علاوه بر حمایت از این امر، ضمن ترویج فرهنگ ترافیک، روحیه را تقویت می کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *