مقاومت در دل همه مستضعفان جهان جان تازه ای می آفریند

[ad_1]

ایسنا/ کردستان رئیس دانشگاه جهاد دانشگاهی کردستان گفت: مقاومت روحیه و جان تازه ای در دل مردم مظلوم جهان و مردم مظلوم فلسطین ایجاد کرده است.تاریخ قبل از جهان. تکبر.”

اکبر اسدی رهبر جهاد دانشگاهی کردستان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خداوند متعال در آیه 103 آل عمران می فرماید: [= قرآن و اسلام، و هرگونه وسیله وحدت‌]او را بگیرید و متفرق نشوید! اگر همه مسلمانان جهان به این آیه قرآن عمل می کردند، نه تنها اسرائیل فاتح، بلکه هیچ ملت دیگری نمی توانست به مسلمانان حمله کند.

وی افزود: امام (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز مبارک قرار داده است، زیرا در ماه مبارک رمضان، ذهن، جسم و بدن انسان برای روزه گرفتن و تمهیدات لازم برای حرکت تربیت می شود. او در راه خداست.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان تصریح کرد: روز فلسطین و بیت المقدس مهمترین و دردسرسازترین رویداد برای همه مسلمانان است و روز بیت المقدس بهترین زمان برای ابراز تنفر و تحقیر این حکومت است.

رانار قدس; مفهوم ایدئولوژی ضد اسلامی و صهیونیستی

وی با اشاره به اینکه در روز بیت المقدس فریاد مسلمانان علیه رژیم ستمشاهی صهیونیستی به شرح زیر است، بیان کرد: نفرت خود را از کشور غیرقانونی اسرائیل اعلام کرد.

اسدی افزود: دشمنان به این امر واقف هستند و با استفاده از سلاح های مختلف از طریق جنگ نرم، با استفاده از مواد فرهنگی و سلاطین رسانه و یا مبارزه با خونریزی با تمام توان سعی در ایجاد تفرقه و تفرقه دارند. «مسلمانان.

وی افزود: بی بصیرتی دشمنان وحدت و ایستادگی اسلامی که حاصل اندیشه امام خمینی (ره) و نتیجه انقلاب اسلامی ایران است، به عنوان چراغی درخشان بر راه اسلامی ایران قرار گرفته است. جهان

خواندن
راه اندازی واحد تولید آهن در سنگان خواف

مقاومت حرکتی تاریخی و تاریخی در برابر استکبار است

رئیس دانشگاه جهاد دانشگاهی کردستان تصریح کرد: مقاومت روحیه و جان تازه ای در دل مردم مظلوم جهان و مردم مظلوم فلسطین ایجاد کرده است.تاریخ در مقابل مبارزه. استکبار دنیا.»

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز پس از گذشت چهل سال، گیاه انقلاب اسلامی ایران به خانواده ای اصیل و الگویی برای سایر کشورهای مسلمان تبدیل شده است، گفت: امروز اگر آمریکا به خاورمیانه و به طور کامل برود. کشورهایی از جمله لبنان، افغانستان، یمن، سوریه، ایران و عراق به دلیل قیام اسلامی و خشونت های نوظهور با تمرکز بر انقلاب اسلامی در منطقه و تجزیه آن تحت فشار هستند.

اسدی با تاکید بر اینکه قیام و غیرت مردم منطقه همه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است، افزود: از نمونه های واقعی می توان به جنگ 33 روزه لبنان، جنگ 22 روزه فلسطین، مظلومان و هشت فلسطینی اشاره کرد. جنگ در غزه بی امان بوده است. آنها اسرائیل را مقصر ظلم می‌دانستند و این حکومت ظالم نتوانست مسلمانان را سرکوب کند و همین امر منجر به عقب‌نشینی آنها از اسرائیل شد و تلفات سنگینی به آنها وارد شد.

اتحاد و استقامت زمینه ساز موفقیت مسلمانان شد

وی افزود: این پیروزی‌ها ناشی از اتحاد و ایستادگی ملت‌های مسلمان و مسلمان است و اگر این پیروزی‌ها ادامه پیدا کند، قطعاً خداوند متعال نصرت این مسلمانان را خواهد داد، امیدواریم کشور دیگری نباشد. این کشور. یوغ ملت های مستکبر در سایه وحدت و ایستادگی.»

رئیس جهاددانشگاهی کردستان تصریح کرد: امروز علیرغم همه توطئه ها، تحریم ها و کارشکنی های استکبار، پیوندهای انقلاب اسلامی روز به روز قوی تر شده است، لذا گسترش فرهنگ مقاومت ضروری است. و هماهنگی موثر جوامع انقلابی بعدی.»

خواندن
مصرف چربی غلیظ و غلیظ سلامت قلب شما را به خطر می اندازد

وی بیان کرد: امیدواریم در راهپیمایی قدس همه مردم نفرت خود را نسبت به چنین واقعه بزرگی نشان دهند چرا که این روز گواهی است بر اراده مسلمانان و روزه داران بر استکبار جهانی و فریادها. مردم جهان در مورد جنایات دولت اسرائیل.»

اسدی در پایان می گوید: وحدت و پرهیز از تفرقه کار خداست، پس منشأ این وحدت دین خداست نه قومیت و زبان.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *