مطهری: گفت‌وگوی مستقیم مسئولان و مردم، ارتباط نظام و مردم را تقویت می‌کند.

[ad_1]

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی دیگر در رفع آنها سریع هستند. مشکلات و موانع، از سوی دیگر، رابطه ای که هرگز پایان نخواهد یافت.» بین نظام و مردم تقویت خواهد شد.

اردشیر مطهری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر شهرت و بدنامی به قول هر مسئولی در نظام، گفت: کسب محبوبیت و سعادت یکی از اصول دین محمدی است. اسلام (ع) از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، بنیانگذار جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داده است و از آن زمان مقام معظم رهبری نیز بر این امر تأکید داشته و نظام مردم سالار جمهوری اسلامی با حضور مسئولان و افراد برجسته بوده است. .

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در توصیه‌های خود به مسئولان، آنان را به مهربانی توصیه می‌کردند و همواره به آنان هشدار می‌دادند که در اعیاد طمع کنند و از زندگی لذت ببرند و مردم را از خود دور کنند. نظام اسلامی باید از رهبران اولیه اسلام تقلید کند و در دل توده ها زندگی کند و به هیچ وجه خود را برتر از مردم نداند.

محبوبیت و محبوبیت مسئولان یکی از دغدغه ها و توصیه های اصلی استاد است.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با تاکید بر اینکه حضور مردمی و تداوم محبوبیت از دغدغه ها، هشدارها و توصیه های مقام معظم رهبری است، گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای دولت سیزدهم خطاب به رئیس جمهور صحبت کردند، جناب آقای رئیس جمهور این است که در شعار ایشان موضوع رفاه اجتماعی و شمول اجتماعی تکرار می شود، این را از دست ندهید; این نکته بسیار مهمی است. حکومت جامعه‌ای را بشناسید که واقعی است و در واقع با مردم، با مردم و با مردم است.»

خواندن
انتخاب صحیح مرکز مشاوره کسب و کار

مطهری افزود: امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب اسلامی و شهیدان رجایی و باهنر که به فرموده مقام معظم رهبری «در واقع نماد شجاعت، استقامت و استقامت هستند» در حکومت.

وی از سرداران و والیان برجسته ای چون صیاد شیرازی، باکری، همت، بابایی، تهرانی مقدم، سید شهیدان از قلم سید مرتضی آوینی و دانشمندان و والیان نامی چون شهید شهریاری، سعید کاظمی آشتیانی را از این ستارگان درخشان تجلیل کرد. ایشان برای همه مسئولین جمهوری اسلامی در هر اعصار که وجودشان مایه برکت و شهادتشان نعمتی مضاعف است، الگو قرار داد.

حضور مقامات دولتی در بسیاری از دموکراسی ها امری عادی شده است

نماینده مردم گرمسار در مجلس با بیان اینکه حضور مقامات دولتی و گفتگوی مستقیم با آنها امری رایج در بسیاری از کشورهای دموکراتیک و نشان از محبوبیت مسئولان آن کشورهاست، گفت: مسئولان مردم ایران از مسئولان بسیار خرسندند، اما به مرور زمان بین مردم و مسئولان حائل ایجاد شده و روز به روز بزرگتر می‌شوند و در سال‌های اخیر محبوبیت مسئولان به شدت کاهش یافته است.

مطهری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای دولت و مجلس جدید بر محبوبیت و حضور جامعه و همچنین حجت الاسلام والمسلمین رئیس دادگستری اژه تاکید کردند و از عملکرد مجلس رضایت داشتند. انتخابات آنها خطاب به رهبران نظامی، مقامات و نمایندگان مردم و شنیدن سخنان آنها، گفتند که لازم است افسران و نمایندگانی که عادت به تبلیغات ندارند، به این رویه بپردازند.

وی در تشریح نگرش مسئولان از منظر مقام معظم رهبری گفت: داشتن روحیه خدمت به ملت، اعتقاد به دیدگاه ها و نقاط قوت مردم، مخالفت با محوریت دولت، اتکای عمومی به سازندگی لشکری ​​و ملی. . روابط عمومی، ارتباط مردمی با مردم، ارتباط صادقانه با مردم، همدلی، ناآگاهی از وضع موجود از ویژگی های مسؤولانی است که از نظر استاد شهره هستند.

خواندن
راهنما شیر برقی کستل چه کاربردی دارد (2) سایت من

یکی از اعضای کمیته یازدهم سوسیالیست مقامات بلندپایه را فاجعه دانست و افزود: در ریاست جمهوری جامعه بودن به معنای جهل، تفرقه و برخورد عمومی، بی احترامی و تحقیرآمیز است. عمومی “اشرافیت آفت ملت است” سلطنت بزرگ آفت دوم است.”

حضور فوری مسئولان در میان مردم به عنوان یکی از مهمترین شاخص های محبوبیت مسئولان باید مورد توجه همه منتخبان باشد.

وی با تاکید بر لزوم بازگشت مسئولان به فرهنگ عامه خاطرنشان کرد: با توجه به شدت تحریم ها و سختی های زندگی و بحران کرونا که زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده است، تبدیل شدن یک دانشگاه به صورت عمومی در سطح عمومی بلافاصله به عنوان یک واحد دانشگاهی ضروری است. از جلب توجه ترین ها بیان مهم تایید رسمی باید توسط همه مسئولان و نخبگان رعایت شود و برخی از مسئولان و نخبگان از برج عاج و شیشه بیرون بیایند، بسیار مراقب باشند ایستاده باشند. ماهیت زندگی مردم

نماینده مردم گرمسار افزود: این حضور و گفت‌وگوی عمومی در کوتاه‌مدت به نتایج مورد انتظار منجر نمی‌شود، بلکه مستقیماً به مشکلات و مصائب مردم می‌پردازد و راه‌های حل معضل اول است. اولویت مسئولان».

مطهری در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردمی بودن ادعا نیست، جامعه بودن یعنی اجتماعی شدن، معاشرت شدن، گفت: در موارد مختلف، نه موقت، بلکه در واقعیت. وی بر لزوم تفاهم، اعتماد و شفافیت بهتر بین مسئولان و مردم تاکید کرد و گفت: زمانی که مسئولان مشکلات و نارسایی‌های عمومی را از طریق گفت‌وگوی حضوری بررسی می‌کنند، از سوی دیگر نظارت و برنامه‌ریزی برای مقابله با آن‌ها دارند. از یک سو مشکلات و موانع هر چه زودتر برطرف می شود و از سوی دیگر ارتباط نظام و مردم بیش از پیش تقویت می شود.

خواندن
قیمت یخچال ویترینی خرید یخچال ویترینی سوپرمارکتی سه درب

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *