مداحی شورای تبلیغات اسلامی استان بوشهر

[ad_1]

ایسنا/ بوشهر شورای تبلیغات اسلامی استان بوشهر از نحوه برگزاری روز جهانی قدس توسط مردم بوشهر تشکر و قدردانی کرد.

لوح تقدیر و قدردانی از شورای تبلیغات اسلامی استان بوشهر به شرح زیر است:


“به نام خدا

همچنین خداوند متعال را به خاطر عنایات فرهیختگانی که با وجود جنگ رسانه ای و همه تحریم ها و ظلم و نابرابری و مشکلات اقتصادی و اجتماعی تحمیل شده بر نظام، همواره مخالف ظلم جمهوری اسلامی ایران هستند سپاسگزاریم. . فتح و استکبار با ایجاد معجزه بزرگ وحدت ملی و وحدت ملی و ابراز علاقه و شکوه در حضور خود در جشن روز قدس که نماد درک و روشنگری ملت ایران است با ظهور اسلام جهانی به لرزه در آمد. اعضای ضعیف استکبار جهانی و تندروها و مزدوران و تلاش های مثال زدنی آنها هر رژیم تحریمی را از بین برده است.

این جاودانگی و تاریخ استان بزرگ و روزه دار بوشهر و پیروان امت توحیدی «امت رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم» در جمهوری اسلامی ایران، مسلمانان و دیگر آزادگان. بیش از 90 کشور جهان که قبله اول مسلمانان جهان، مسجدالاقصی و قدس شریف را احاطه کرده اند در راهپیمایی روز جهانی بیت المقدس بسیار مورد تقدیر قرار گرفته اند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز پس از دو سال اعتراض مردمی در سراسر کشور بر اثر سکته قلبی، بیش از پیش متنوع شده است که نشان از همبستگی با خشم انقلاب طاغوتیان ایران دارد. صهیونیسم و ​​استکبار جهانی برای مرگ دختر اسیر اسرائیلی عزادار شدند.

حضور روح، رقص و گذرا بودن مردم، رعایت دستورات پزشکی، نگارش برگ زرین در کتاب قطور یادبود سربلندی ملت رشید ایران، در پاسخ به پیام تاریخی امام خمینی رحمت الله علیه و ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی برای شرکت در بزرگداشت روز جهانی بیت المقدس که در واقع یک رویداد بزرگ و کم نظیر و هدیه ای سپاس از خداوندی است که آن را ساخته است. پیدا کردن افراد بینا

خواندن
پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت عروج حاج حسن ایرلو

حضور جوانان نود و نه ساله به عنوان سربازان فرقه شهدای قدس حاج قاسم سلیمانی و استواری آنان، نشانه زیبایی از حضور دل های هدایت شدگان در خیابان های این دیار است. و بوشهر. لاردن

روز شکرگزاری در راه است، به این معنی که فصل تعطیلات در حال شروع است. اورشلیم با حمایت صهیونیست های بین المللی مخالفت خود را با صهیونیسم بین المللی نشان می دهد. مقاومت مردم مظلوم فلسطین و قهرمانی آنها. .

شوراي تبليغات اسلامي استان بوشهر قدردان اين گونه زحمات است و از همت و پشتكار امت بزرگ اسلامي و غيرت ملت ايران در راه وحدت و همبستگي، حسادت و انسانيت قدرداني مي كند. این تدبیر معجزه آسا و مبتکرانه امام راحل برای اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و قیام بزرگ امت اسلامی ایران در آن روز، روحیه فداکاری را به وجود آورد. مقاومت و بیداری در جهان و به زودی فرزندان خود را “یعنی آزادسازی بیت المقدس از دست صهیونیست ها” اعلام کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *