لیست 400 جهیزیه در اختیار جوانان نیازمند ایلامی قرار گرفت

[ad_1]

ایسنا/ ایلام در رزمایش صلح استان ایلام 400 جهیزیه روسی اهدا و 8 هزار بسته زندگی بین خانواده های نیازمند در مناطق مختلف استان توزیع شد.

سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام روز چهارشنبه در رزمایش بزرگ حفظ صلح استان ایلام در آستانه دهه مبارک فجر حضور یافت و از انقلاب کبیر اسلامی در کشور خبر داد. . در اوایل فوران کرونا، جایی که سپاه و بسیج رهبری بودند.

وی گفت: حمایت های مسالمت آمیز ادامه دارد و نزدیک به حول و قوه الهی در رزمایش هایی که شاهد هستیم مقداری مواد غذایی و جهیزیه در نقاط مختلف استان ایلام توزیع می شود.

وی با تبریک دهه مبارک فجر شاکرمی گفت: انقلاب اسلامی ایران اولین واقعه تاریخ اسلام پس از ظهور رسول الله، واقعه غدیر و واقعه عاشورا بود که تنها در وسط نشسته بود. از میدان می جنگد. با همه استکبار جهانی و بر ترس عاشورا بنا شد تا بشریت را از فساد مدرنیته رهایی بخشد.

فرمانده کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (ع) استان ایلام گفت: ظهور انقلاب اسلامی در ایران، ملت ایران را در سطح ملی تحت تأثیر قرار داده است و امروز صدای انقلاب اسلامی را می شنویم. در جهان.” .

شاکرمی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی (ره) در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند، تصریح کرد: پیروزی انقلاب متاثر از قیام عاشورا در طول زمان بود و این واقعه تاجی با شکوه برای ملت ایران ساخته است. . و سالها نقشه های دشمن را خنثی کرد.

پایان

[ad_2]
sorsec

خواندن
تظاهرات مردم تونس در اعتراض به تغییر سازماندهی رئیس جمهور منتخب

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *