فشار متوسط ​​به لیگ برتر برای خنثی کردن فاجعه کرونا

[ad_1]

باشگاه‌های فوتبال ایران در این فصل تحت نظر هستند تا بازیکنان برای جبران عوارض طولانی‌مدت کرونا چند روز استراحت و ورزش کنند.

به گزارش ایسنا، شیوع ویروس کرونا در اواخر سال 98 و تعطیلی حدود 4 ماهه لیگ برتر نوزدهم، باعث تاخیر در تقویم لیگ باشگاهی شد و از آن زمان لیگ برتر نوزدهم، بیستم و بیست و یکم آغاز شد. تاخیر: بازی های شدید در زمان های غیر معمول هفته و کاهش کیفیت بازی هستند. به طوری که تیم ها وقت استراحت و تمرین تاکتیکی ندارند و از طرفی مرتب به مسافرت هم می روند و همین موضوع در کنار کاهش لذت بازی ها آسیب های زیادی را در پی داشته است.

در واقع، برنامه فعلی باشگاه تمرکز بر بهبود نیست، بلکه تمرکز بر روی پایان فصل و جلوگیری از تاخیر در پایان فصل است، مسئولان باشگاه گفتند که آنها چاره ای ندارند. رسیدگی به این وضعیت برای حل مشکل همین الان محکم نگه دارید.

به طور معمول مسابقات ملی فوتبال ایران از اواخر تیر یا اوایل مرداد شروع می شود و در حدود اردیبهشت یا خرداد به پایان می رسد، اما در دو سال اخیر مسابقات در اواخر مرداد ماه به پایان رسیده است که منجر به شروع فصل جدید در مهرماه و شروع مسابقات شد. نوامبر.

با شروع جام جهانی در 29 آبان 1401، این نگرانی مطرح شد که تاخیر در شروع لیگ برتر بیست و دوم، بازیکنان و باشگاه های کشور را با مشکل مواجه کند، اما فشار اصلی امروز در لیگ برتر است. برای جلوگیری از این مشکل

خواندن
تامین آب مشهد مشکل بسیار جدی است

سهیل مهدی رئیس فدراسیون فوتبال ایران اخیرا از تلاش و برنامه خود برای پایان این مسابقات در خرداد ماه سال آینده خبر داده است. وی در خصوص جزئیات این طرح و زمان شروع فصل آینده، درباره جام جهانی در رقابت های باشگاهی گفت: جام جهانی از 29 آبان ماه آغاز می شود و ما مشتاقانه منتظر پایان فصل در خرداد هستیم. و شروع فصل در ماه اوت و پایان نیم فصل اول قبل از جام جهانی.”

وی با پرداخت غرامت دو ماه و نیم مسابقات گفت: در سال اول و دوم مسابقات کرونا، مسابقات تیمی ما تقریباً دو ماه و نیم تاخیر داشت. برای جبران این دو ماه و نیم باید برنامه را از حالت خوب خارج کنیم. به همین دلیل است که همه بازی ها در روزها و ساعات بد هستند. امیدوارم با همکاری باشگاه ها، باشگاه های فوتبال و سایرینی که تا امروز ما را همراهی کرده اند، بازی ها را ادامه دهیم تا در خرداد ماه بازی ها را به پایان برسانیم و استراحت خوبی داشته باشیم. ما مسابقات را با قهرمانی در جام جهانی با نیم فصل آینده آغاز خواهیم کرد که شرایط ایده آل است.

این طرح بر این اساس است که در صورت عدم پرداخت غرامت به مدت دو ماه و نیم، بازی‌ها مانند دو فصل گذشته از مهرماه آغاز می‌شود، زیرا در نتیجه بسته شدن مرحله گروهی به دلیل مشکلاتی که وجود دارد جام جهانی اواسط نوامبر. تاخیر بیش از دو ماه و نیم در لیگ برتر ایران یک اتفاق عادی بوده است، اما لیگ و باشگاه ها فشار ورزش را در این فصل برای مقابله با اثرات شیوع ویروس کرونا در اینجا تحمل کرده اند.

خواندن
عملکرد کندانسور کولر گازی سرمایش,پخش قطعات لوازم برودتی

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *