ظهور انتفاضه جدید آرزوی صهیونیست ها و پیروان آنهاست

[ad_1]

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید سرکوب مسجد الاقصی از سوی رژیم صهیونیستی، از ظهور ابتکار عمل جدید و حضور جوانان فلسطینی در مقابل مقاومت و مبارزه صهیونیست‌ها با آنان خبر داد. حامیان منطقه ای و بالاتر

به گزارش ایکنا به نقل از سایت ایسنا، در بخشی از این بیانیه آمده است: اقدامات فوق العاده و جنایات جدید رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی که پس از انجام عملیات های شهادت طلبانه در روزهای اخیر توسط رژیم صهیونیستی ایران انجام شده است. مجاهدین مسلمان و جوانان متدین فلسطین به ویژه در مرکز حکومت تشدید شده و هراس صهیونیست ها را از ایجاد انتفاضه جدید و تعمیق مبارزه مردم فلسطین در بستر جوانان و جوانان فلسطینی ابراز می کنند. افزایش مقاومت و مقاومت ضد صهیونیستی

این بیانیه می افزاید: هتک حرمت مسلمانان و حمله به مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان که توسط ارتش و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی از طریق استقرار تجهیزات نظامی و حملات انجام شد. مازاد بذر. فلسطینیان متدین و متدین بی‌حفاظ هستند، حادثه‌ای که بیش از ۱۵۰ نفر را مجروح کرده و تأثیری بر رشادت‌ها و مجاهدت‌های این روزهای مجاهدین ندارد، اما صهیونیست‌ها را با کابوس‌ها و چالش‌های جدی مواجه خواهند کرد.

در این بیانیه همچنین بر لزوم پاسخگویی جامعه جهانی به تحولات فلسطین و جنایات تروریست های قدس شریف در مسجد الاقصی و سایر مناطق اشغالی و اقدامات لازم در خصوص حقوق بشر در کنفرانس های بین المللی و تصمیمات تند تاکید شده است. به آنها در افکار عمومی جهان.

این بیانیه آشتی و پیوند عجیب و بی‌اساس با رژیم جعلی صهیونیستی توسط برخی کشورهای عربی را که منجر به استکبار و عزم صهیونیست‌ها برای تعرض به عزت و عزت مسلمانان فلسطین اشغالی شده است، برجسته و تاکید می‌کند. مردم فلسطین در رویارویی مستقیم با صهیونیست ها در بیت المقدس و حمایت دقیق و موشکافانه مردم منطقه و جهان به طور کلی در آزادی قدس، در یک رویداد مهم تاریخی و انقلابی، دولت صهیونیست و منطقه گرا و متجاوز . طرفداران پرونده او تلاش کرده اند تا رونوشت واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند.طرفداران پرونده او تلاش کرده اند تا رونوشت واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس فلسطینیان قرار دهند.

خواندن
6 عامل خطر برای کبد

این بیانیه در پایان با صدور بیانیه ای شدید در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و سکوت شدید سازمان های بین المللی حقوق بشر و برخی از سران عرب، بر اقدامات رژیم صهیونیستی تاکید کرد و همچنان به حملات بی رویه و بی رویه به الاقصی ادامه می دهد. مسجد اقصی و تأسیس آن. سبک جدیدی از حمایت از انتفاضه جدید فلسطین که اهمیت و تأثیر تحولات در سرزمین های اشغالی فلسطین را مورد توجه قرار می دهد و تاکید می کند: سپاه پاسداران بر اساس وصیت و وصیت نامه امام خمینی (ره) و راهبردها. و رهبری مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) یکی از حامیان اصلی انتفاضه فلسطین، اراده همه مجاهدانی را که بدون معطلی راهی بیت المقدس شده بودند، تمجید کردند. اجازه دهید هدف اشغالگران صهیونیست حذف مسئله فلسطین از اعتبار جهان اسلام و توسعه سرطان اسرائیل بر اساس فطرت اسلام و بدنه امت اسلامی باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *