شورای شهر تهران نتایج غیرمنتظره بودجه شهرداری تهران را تصویب کرد

[ad_1]

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 20 رای پیشنهادهای بی سابقه بودجه سال آینده شهرداری تهران را تصویب کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران بعدازظهر امروز چهل و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد را برای بررسی اسناد تشکیل دادند که در بودجه سال آینده دولت محلی تهران، یازدهمین بیانیه این بودجه بررسی شد. دستور جلسه. بر اساس اعلام شورای شهر تهران، شهرداری تهران درگیر حوادث غیرمترقبه مانند سیل، طوفان، زلزله، آتش سوزی، بیماری همه گیر و تهدید بهداشتی، شهرها و امثال آن در تهران بوده است. تخصیص چهار درصد از کل مخارج و مالکیت دارایی ها برای اداره امور، تخریب و امثال آن تا تثبیت وضعیت و سپس پس از وام و پرداخت هزینه های مقتضی در بودجه سال 1401 و گزارش دهی. ارائه اطلاعات مربوط به وقوع حوادث مربوطه به شورای شهر تهران.

مهدی چمران، رئیس مجلس نیز که در حال ارائه این لایحه است، گفت: در این بیانیه برای ارقامی که کنار گذاشته‌ایم، باید تا چهار درصد اعتبارات را در نظر بگیریم و چهار چهارم را خرج نکنیم. پس اگر دو ربع نیاز داشته باشیم سهمیه را خرج می کنیم.

خبرگزاری ایکنا به نقل از سایت ایسنا نوشت: اعضای شورای مسلمانان تهران در نهایت با ۲۰ رای موافق به لایحه یازدهمین پیشنهاد بودجه سال آینده شهرداری تهران رسیدند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
بذرپاشی: اجرای 50 درصد قانون بهداشت هوا نیازی به منابع مالی ندارد

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *