شریعتی: رفع همه تحریم ها اولویت ما در مذاکرات است

[ad_1]

او گفت: “آنچه در وین در حال حاضر اتفاق می افتد خوب است، اما اگر خوب باشد، اگر تاثیر خود را بر دولت اسلامی نشان دهد، واقعا منطقی است.” اقتصاد و تحریم ها. .

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولاً کنوانسیون وین از نظر مجلس شورای ملی قابل قبول است تا اقدامات لازم برای رفع تحریم ها را طبق قانون انجام دهد. مجلس ملی با اتخاذ اقدامات مقتضی قانونی را تصویب کرد و تصمیم گرفت به امید دستیابی به توافق، آن را در روند مشورتی وین لحاظ کند.

او ادامه داد:این توافق خوبی است که همه تحریم ها برداشته شده و تاثیر اقتصادی بر زندگی مردم واقعی است. از سوی دیگر، ما نمی‌خواهیم صرفاً گفت‌وگو شود، رفع تحریم‌ها به‌طور کلی اولویت اول ما در مذاکرات است. مذاکره و توافق برای ما قابل قبول است تا تاثیر اقتصادی آن را بر جامعه احساس کنیم.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقی که الان در وین می گذرد خوب است اما در واقع این خیر اگر تاثیر اقتصادی خود را نشان دهد و تحریم ها را لغو کند معنا پیدا می کند. اینکه احزاب غربی صرفاً پیام بدهند قابل قبول نیست، اما بدون هیچ سود عملی، پیام احزاب اروپای غربی باید حمایت عملی داشته باشد.

تنها آزادسازی دارایی های مسدود شده ایران کافی نیست

شریعتی در پایان تاکید کرد: ما فقط خواهان مسدود شدن دارایی های ایران نیستیم، بلکه می خواهیم شرکت های خارجی در کشور سرمایه گذاری کنند، نفت را آزادانه بفروشند و افراد را تحریم کنند. افکار عمومی باید احساس کنند که مذاکرات بر اساس قانون مصوب قوه مقننه انجام شده و نتیجه مذاکرات مربوط به افکار عمومی بوده است.

خواندن
گشت‌زنی‌های مشترک جنگنده‌های بلاروس و روسیه

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *