سومین همایش جمهوری خواهان برگزار می شود

[ad_1]

محمود احمدی نژاد، دبیرکل جمهوری اسلامی ایران از ایجاد دفاتر این حزب در اکثر استان های کشور خبر داده است.

رسول منتجب نیا در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در دنیای امروز حزب یکی از ارکان جامعه است و در فرهنگ دموکراسی ها به آن حکومت سایه می گویند، گفت: این حزب یکی از ارکان جامعه است. وظایف اصلی احزاب بسیج سیاستمداران، تربیت سیاستمداران، نظارت بر عملکرد دولت ها و برنامه ریزی و اداره کشور است.

وی با انتقاد از درک نادرست ضرورت احزاب و شکست احزاب ادامه داد: حزب اسلامی ایران بیش از دو سال پیش اولین مجمع عمومی خود را برگزار کرد و در آینده سومین همایش را برگزار خواهیم کرد. ماه. فعالیت های حزبی از قبیل برگزاری مجمع عمومی، جلسات شورای مرکزی، انتخابات احزاب، ایجاد حوزه ها و ادارات، خواه انجام شود یا نشده باشد. ما دفاتر حزبی خود را در اکثر استان ها راه اندازی کرده ایم.

این فعال سیاسی ادامه داد: وزارتخانه های حزبی وظایف مختلفی دارند که شامل نظارت بر دستگاه های دولتی می شود، به عنوان مثال دفتر اقتصادی حزب با هم بر برنامه ریزی و برنامه ریزی اقتصادی کشور نظارت می کند و یافته های خود را به حزب ارائه می کند. بیانیه یا اخطار صادر شده توسط طرف. در سایر دفاتر حزب هم همینطور است.

منتجب نیا با بیان اینکه محوریت حزب بر نقد و حمایت است، گفت: در کنار نقد، برنامه ها و پیشنهادهایی هم ارائه می کنیم. آنها باید و باید به روی دولت باز باشند. اما حزب وسیله اتحاد مردم با حکومت است و می تواند نیازهای مردم را به حکومت برساند و نظرات مردم را هدایت کند و بر جامعه نظارت کند.

خواندن
کره شمالی آزمایش موشکی جدید انجام داد

دبیرکل جمهوری اسلامی ایران افزود: احزاب ما باید به کار خود بازگردند. مردم به احزاب نگاه می کنند، به ستاد انتخابات نگاه می کنند، زیرا احزاب امسال کاری به امور عمومی ندارند، فقط به پای صندوق ها نزدیک شده اند. این رویکرد خود احزاب را تضعیف می کند. احزاب باید در شادی و ناراحتی در کنار مردم باشند. ما در حزب جمهوری‌خواه نظام مشابهی داریم و در جبهه‌های مختلف تا قدرت با مردم بوده‌ایم و دیدگاه‌های خود را به مسئولان ارائه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: پس از حوادث افغانستان و ظهور طالبان در آن کشور، خواستیم کمپین قانونی برگزار کنیم، اما وزارت امور خارجه و وزارت کشور موافقت نکردند و به ما نمی دهند. اجازه. ” در حالی که مسئولان به ویژه وزارت کشور باید اجازه ورود طرفین به محل برگزاری را بدهند. تا بتواند نیازهای مردم را به صورت منظم و قانونی برطرف کند. اگر این اتفاق نیفتد، اراده مردم محدود شده و احزاب باید به سهم خود عمل کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *