سعی کنید یک نقاشی انقلابی را کشاورزی کنید

[ad_1]

ایسنا/ فر رئیس شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه ارائه فناوری مردود اسلامی در بسیاری از زمینه ها مردود بوده است، می گوید: باید برای تربیت هنرمندان تراز انقلاب اسلام تلاش بیشتری شود.

مهدی طاهری شامگاه یکشنبه 21 فروردین ماه در افتتاحیه دادسرای شهر شیراز، شهادت جهادگران حرم رضوی را تسلیت گفت و با اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: آنها بی نظیر هستند. به جامعه مسلمانان ایران

وی در ادامه با بیان اینکه ارائه فناوری مردود انقلاب در بسیاری از زمینه ها مغفول مانده است، گفت: باید برای تربیت هنرمندان تراز انقلاب بیشتر تلاش کنیم تا منوی راهنمای راهنمای تضمین شود. زیرا هنر جهاد همیشه هنر بوده است.» در شرایطی که جهاد ارتباط با مردم مرزهای نادرست و صفات ناخواسته را زیر پا می گذارد، با مردم و افرادی که به قدرت خود ایمان دارند مهارت است و این مایه افتخار است. اعتقاد به روحیه جهادی که دشمن را می ترساند.

شهردار شیراز با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای گفت: 20 فروردین یادآور باور ملی و عزم دانشمندان ایرانی برای تامین حاکمیت و استقلال کشور است. و بازگرداندن. صنعت هسته ای «دانش روز علیرغم مشکلات اقتصادی غرب، بر قدرت ایران و عزم مستکبران ایران و وابستگی آنها به قدرت داخلی، آموزش عالی و استقلال تأکید دارد.

طاهری بیان کرد: مسئولان باید بدانند که عمر خدمت بسیار محدود است و باید از این فرصت خدمت رسانی به مردم نهایت استفاده را کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
برای حل مشکل تلفن همراه باید دکل ارتباطی را ارتقا دهیم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *