سردخانه ثابت در تعاونی های تولید منطقه آزاد ماکو

راهبردهای مناسب برای بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی در تعاونی های تولید منطقه آزاد ماکو
سردخانه ثابت, سردخانه ثابت کانکسی

دمای سردخانه معمولاً از 0 تا 5 درجه سانتی گراد خواهد بود. سردخانه کوتاه مدت رنج دمایش اش ۱ تا ۵ درجه سانتی گراد می باشد. تغييرات در غشاها در اثر کهنگی و ماندن اتفاق می افتد و رشد و تکثير سريع تر باکتری ها را مساعد می سازند. در مرحله آخر تبخیر اتفاق خواهد افتاد. در مرحله رسيدن ميوه ها نسبت تنفسی افزايش می يابد که به اين مرحله نقطه ی بحرانی می گويند و پس از آن از شدت تنفس کاسته می شود. ماهی بايستی در انبارهای اختصاصی نگهداری شود به طوری که در انبار غير از ماهی محصول ديگری نگهداری نگردد زيرا بوی زياد ماهی خيلی سريع روی کالاها اثر می گذارد. 3. سردخانه دومداره : سردخانه دومداره یا دومنظوره نوعی دیگر از سردخانه ها می باشند که در هر دو حالت بالای صفر و زیر صفرفعالیت می کنند . سردخانه متحرک به صورت اتاقک ساخته می شود که روی وسایل نقلیه مانند: وانت ، تریلی نصب میشود این نوع سردخانه متحرک جهت حمل و نقل مواد غذایی که آنها را می توان از مکانی به مکان دیگر جابجا کرد. سردخانه صنعتی متحرک به صورت اتاقک ساخته می شود که روی وسایل نقلیه مانند: وانت ، تریلی نصب میشود. ᠎A rtic᠎le was g᠎en erated with G SA Con​te​nt  Generat or Demoversion !

سردخانه ثابت کانکسی

سردخانه متحرک از گاز فریون استفاده می شود سیستم سردخانه ثابت با سیستم سردخانه متحرک متفاوت می باشد. میانگین­های دارای حروف متفاوت در هر ستون بر اساس آزمون دانکن در سطح احتمال یک درصد دارای اختلاف معنیدار می­باشد. صنایع برودتی اونیور دارای ۱۲ سال سابقه کار در زمینه تولید تجهیزات صنعتی می باشد. در انبارهای مواد غذایی زیر صفر محصولاتی منجمد شده و فاسد شدنی از جمله :گوشت، مرغ ،کره نگهداری می شود. برای نگهداری از برخی محصولات مانندمحصولات دارویی و خوارکی که دمای زیر صفر باعث از بین رفتن بافت شیمیایی وفیزیک می شود و همچنین برای حفط این محصولات باید در دمای خاصی نگهداری شوند. تفاوت سردخانه کانکسی و سردخانه ساندویچ پانلی بیشتر در ابعاد و نحوه نصب آنها می باشد و در کانکس سردخانه به دلیل حجم کم عموما از کندانسینگ یونیت بیتزر و دانفوس و کوپلند و در کاربرد هایی که فضای کمتری موجود است از پکیج زانوتی استفاده می گردد. از سردخانه هایی که در دمای ۱۸- می باشد، میتوان محصولاتی مانند: گوشت منجمد، مرغ منجمد مواد غذایی هایی که منجمد هستند را نگهداری کرد. فضای انبار را پیدا کنید، ما شما را با شبکه ای از اپراتورهای انبار متصل می کنیم که راه حل هایی متناسب با نیازهای خاص شما ارائه می دهند. Th᠎is data was c re᠎ated  by G SA Con tent G᠎en er at᠎or​ Dem ov᠎ersion.

خواندن
کلیه خدماتی که یک کلینیک لیزر موهای زائد ارائه میدهد

بدین منظور این تجهیزات در سه مدل اصلی فیکس( ثابت)، قابل حمل( متحرک) و ویترینی ساخته و تولید می شوند. نتایج جدول 1 نشان می­دهد که میزان واردات صفر است؛ به عبارت دیگر، از طریق تولید داخلی تقاضای هر سه محصول برآورده میشود. درجه پایین تر، از طریق سرد کردن دیوار سقف حفظ می کند. در حالت کلی سردخانه ها می توانند دارای سالن های یک مداره به صورت سردخانه بالای صفر یا سردخانه زیر صفرتولید می شود و سالن دومداره به صورت بالای صفر وزیر صفرویا دو منظوره ساخته می شود که این سردخانه های صنعتی در دوحالت ثابت و متحرک تولید ومورد استفاده قرار می گیرد. سردخانه های بالای صفر کوتاه مدت بوده و محصولات را حداقل تا ۱۵ روز نگهداری میکنند اما در سردخانه های زیر صفر میتوان محصولات را برای طولانی مدت نگهداری کرد. اما سردخانه زیر صفر با دمای ۱۸ بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. سرد خانه صنعتی ثابت زیر صفر دمایی بین ۱۲- تا ۲۴- درجه است.

سرد خانه تک مداره : سرد خانه ی تک مداره یعنی یا باید به صورت سرد خانه ی بالای صفر بکار گرفته شود و محصولات را در دمای بالا تر از نقطه ی انجماد نگهداری کند، یا به صورت زیر صفر بکار گرفته شود و محصلات را در دمای کمتر از نقطه ی انجماد نگهداری کند. مكانيزم سردخانه، بطور كلي تشكيل شده است از موتور، كمپرسور، كندانسور، ذخيرۀ ازت، شير انبساط، اوپراتور، دمنده (فن) و لوله هاي ارتباطي.یکی از مواردی که می توان نسبت به آن سرد خانه ها را با یکدیگر مقایسه کرد امکان جا به جایی سرد خانه پس از نصب اولیه آن می باشد که در زمان خرید سرد خانه باید به این امر اهمیت ویژه داد شود. کمپرسور: کمپرسور، گاز را متراکم می کند و بالاترین فشار گاز در سردخانه را ایجاد می کند و حرارت گاز افزایش می یابد. در نوشته هزینه ساخت سردخانه متحرک می توانید اطلاعات کامل تری در این مورد به دست آورید. سردخانه زیر صفربه نام سردخانه انجاد نیز نام برده می شود که برای نگهداری از محصولاتی مانند گوشت منجمد، مرغ منجمد ، ماهی منجمد ،سبزیجات منجمد و صیفیجات استفاده ی شود که برای نکهداری باید آنها را به نقطه یانجاد رساند و برای انجماد محصولات از دمایی بین ۱۲-تا۲۳-درجه سانتیگراد برخوردار هستند.

خواندن
راهنمای چنگیزخان برای تسمه فولادی Excellence

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *