ساخت سردخانه صنعتی تهران سرویس

ساخت سردخانه صنعتی – تهران سرویس
سردخانه

عوامل متعددی میتوانند بر هزینههای نهایی ساخت یک سردخانه تاثیر داشته باشند. در ادامه یک توضیح مختصر از اصول کار سردخانه برای شما آورده ایم. برای عیب یابی سردخانه باید با اصول کلی آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید. گروه صنعتی دی در زمینه ساخت سردخانه در ظرفیتهای مختلف (بالای صفر و زیر صفر) با اتکا به دانش و تجربه کارشناسان فنی و تیم اجرایی مجرب، قادر به انجام امکانسنجی، برآورد هزینه، تامین قطعات و تجهیزات از برندهای معتبر جهانی و نصب و اجرا با رعایت اصول مهندسی در طراحی و اجرا میباشد. در کل نحوه عملکرد مینی چیلر به این صورت است که مینی چیلر، آب گرم را در فصل زمستان و آب سرد را در فصل تابستان داخل فن کویل های نصب شده در ساختمان تامین می نماید. کارایی مینی چیلر معمولا بهاین شکل میباشد که هوا را خنک کرده و از طریق فن کویل ها به درون سیستم منتقل می نماید.

این اتاق، علاوه بر مجهز بودن به سیستم برودتی، دارای دیوارهایی با عایق حرارتی بالا می باشد و درون آن نسبت به محیط بیرون کاملاً ایزوله است. در حقیقت، مهم این است که سرد کننده مبرد، گرما را از درون سیستم جذب نماید و بعد از تبادل حرارت، اواپراتور برای حذف گرما، شروع به کار کند. اشکال چیلر صنعتی هوا خنک به دلیل حذف حرارت و گرما، با روش یک فن کار می کنند. از سوی دیگر اگر فشار پایین باشد احتمال دارد که میزان گاز مبرد سیستم کم باشد و یا در مدارنشتی داشته باشیم همچنین اگر مجموعه ما در یک منطقه سردسیر باشد این اتفاق می افتد. در صورتی که سرو صدای سیستم افزایش یافت باید به سراغ قطعه ای که صدای اضافه تولید می کند بروید به عنوان مثال اگر صدا از سمت اواپراتور یا کندانسور بود احتمال می دهیم که فن با بدنه تماس دارد و روی محور دارای لقی می فن سردخانه سه فاز باشد.

خواندن
هشدار کره جنوبی درباره احتمال وقوع حملات تروریستی

ولی اگر صدا از سمت کمپرسور بود باید میزان روغن آن را بررسی نماییم اگر روغن آن کم باشد میزان صدای تولیدی آن افزایش می یابد ولی اگر میزان روغن آن کافی بود احتمال دارد که سرسیلندر کمپرسور یخ زده باشد و در حال پمپاژ مبرد به صورت مایع باشد همچنین احتمال لق بودن قطعات داخلی کمپرسور و یا محل نصب کمپرسور وجود دارد که باید بررسی شوند. هرگونه شوک و تغییر فاز فیزیکی یا دمایی به میوههای رسیده میتواند سبب آسیب رسیدن به بافت میوه گردد که متعاقبا این مسئله موجب افزایش فرآیند تنفس میوه و تولید اتیلن بیشتر خواهد بود و در نهایت باعث تجزیۀ بافت محصولات شده و روی کیفیت آنها اثر مخربی باقی میگذارد. چیلرها میتوانند مقدار مصرف سوخت یا میزان برق مصرفی را کاهش دهند، تا از این طریق مقدار آلاینده های هوا را به حداقل برسانند. کارکرد یکسره و بدون وقفه کمپرسور: این موضوع، می تواند به دلیل یخ زدگی کویل های اواپراتور، معیوب بودن ترموستات، تحمیل تولید بار سرمایی زیاد، نامناسب بودن کمپرسور و پایین بودن توان و ظرفیت آن برای سیستم، بروز نماید. سردخانه دارای 3 دستگاه اصلی کمپرسور، اواپراتور و کندانسور می باشد که مبرد در سیکل تراکمی از هر 3 دستگاه عبور می نماید.

مینی چیلر از دیگر انواع چیلر با گنجایش پایین میباشد که در فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. و این صنایع در چه وقتهایی مورد نیاز ما قرار میگیرد. از مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید کار نکردن کمپرسور می باشد که به دلیل مشکلات الکتریکی و مکانیکی شامل پریدن یا سوختن فیوز، باز بودن رله اور لود، باز بودن کنترلرها مانند ترموستات و کلید فشار بالا یا پایین می باشد و برای عیب یابی برقی باید تک تک این موارد را بررسی نمایید. یکی دیگر از مشکلات احتمالی داغ شدن خط مایع می باشد که دلیل آن می تواند وجود مشکل در کندانسور و یا باز بودن بیش از حد شیر انبساط باشد. از دیگر مواردی که برای عیب یابی سردخانه نیاز است بدانید حالتی می باشد که کمپرسور روشن و بعد از مدت کوتاهی خاموش می شود که باید مواردی مانند افت ولتاژ، ایراد در خازن ها، داغ شدن بیش از حد کمپرسور، معیوب بودن قطعات مکانیکی کمپرسور مانند گریپاژ پیستون و بلبرینگ یا قطع شدن موتور توسط اورلود یا پرشر گاز بررسی شود. یکی دیگر از مشکلات رایج، کارکرد یکسره کمپرسور می باشد که دلیل آن می تواند تحمیل تولید بار سرمایی زیاد، یخ زدن کویل اواپراتور، خرابی ترموستات یا ضعیف بودن کمپرسور برای سیستم برودتی باشد. Article w​as g en᠎er at᠎ed  by G᠎SA C​onte​nt G en᠎erator Dem oversi᠎on!

خواندن
نحوه انتخاب زنان با رژیم غذایی کتوژنیک هدفمند

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *