سئو وردپرس چیست؟ (31)

سئو وردپرس چیست؟
سئو چیست, سئو تکنیکال چیست, سئو داخلی چیست, سئوی سایت

رباتهای گوگل و دیگر موتورهای جستوجو، توانایی دیدن عکسها را ندارند، برای همین باید عکسها را برای آنها توضیح دهید. برای اینکه محتوای همیشه سبزتان، مثل برگ خزان زرد نشوند، باید همواره آنها را بهروزرسانی کنید و حتماً در انتها یا ابتدای مقالهتان، تاریخ آخرین بهروزرسانی را هم نشان دهید. یک سوال همیشه در این مورد به گوش می رسد و ان هم این دو سوال است که، آیا سئو یک نیاز و ابزار جدید برای بازاریابی است ؟ بدون در نظر گرفتن زمینه فعالیت خود همیشه سعی کنید که دکمههای اشتراک گذاری و انتشار محتوا در شبکههای اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، فیسبوک، و دیگر موارد مشابه را در نظر بگیرید تا در صورت جذاب بودن آن برای کاربر، محتوای شما را منتشر کند. اما مسئله مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که در ابتدا باید از اهمیت سئو و بهینه سازی سایت اطلاعات کافی را داشته باشیم تا بتوانیم بعد از ان به فواید و کارایی ان بپردازیم . این قسمت تاثیری در سئوی وردپرس و رتبهدهی گوگل ندارد؛ اما میتواند برای جذب مخاطب مفید واقع شود. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که بهینهسازی آن برای موتورهای جستوجو حتی برای مبتدیها هم کار راحتی است.

این حرف کاملا غلط است و هر انسانی که بخواهد به راحتی بتواند در بستر تمام معماری ها حرکت کند، کد های پیچیده و ناقص را تجزیه و تحلیل نماید و حتی راهی برای ارائه بهترین نتایج ممکن پیدا کند، نه که سیستمی طراحی کند که به وسیله کارشناسان غیر متخصص بازاریابی بهینه سازی شود . با این حال، از آنجایی که هزاران وب سایت جدید همچنان هر روز اضافه و فهرست می شوند، گاهی اوقات اتفاق می افتد که اینها تنها پس از چند هفته در SERPها یافت می شوند. هر استراتژی پیوند داخلی متفاوت است، اما برای بهترین نتیجه، باید اطمینان حاصل کنید که هر صفحه جدید حداقل دو تا سه پیوند به آن داشته باشد. یک سایت پرسرعت، می باید تا در حدود ۲ تا ۷ ثانیه باز شود. جالبتر اینکه حدود 40% ورودیهای این سایت نتیجه جستجوهایی است که افراد در گوگل انجام میدهند خوب با یک حساب سرانگشتی یعنی 16 تا 24 میلیون ترافیک این سایت در ماه مستقیماً از گوگل میباشد.

خواندن
نحوه لوله کشی برق ساختمان از سقف تاسیسات 24 ساعته (2)

آمارها نشان می دهد که میانگین زمانی که کاربر برای باز شدن یک سایت منتظر می ماند حدود 3 ثانیه است و با بیشتر شدن این زمان، اقدام به بستن سایت خواهد کرد. 18 ریدایرکت 301 به URL های مهمی کسب کرد ولی در سئو اصولی و. در رابطه با گزینه های سئو تکنیکال، مورد URL نیز بسیار مهم و حیاتی محسوب می شود. به طور کلی، موتور های جست و جو تلاش می کنند تا صفحات خیلی مهم از یک وب سایت را یافته و هنگام جستجوی کاربران به آن ها نشان دهند . درنوشتن این متن سعی کنید تا جایی که میتوانید دقیق باشید، فرض کنید میخواهید عکس را برای یک نابینا شرح دهید در این حد دقیق! یا این که اول سئوی درونی خود را ارتقا دهید و بعد به سئوی بیرونی بپردازید . ریدایرکت یا تغییر مسیرها را کاهش دهید. اما در سایر سیستم های مدیریت محتوا کار کمی تخصصی تر می شود و بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید که بتواند فرایند انتقال و ریدایرکت وب سایت شما را از HTTP به HTTPS بصورت اصولی انجام دهد.

البته محتوای تکراری عامل جریمه شدن از سمت گوگل نیست اما بروز محتوای تکراری باعث میشود موتورهای جستجو نتوانند تشخیص دهند به کدام صفحه باید رتبه دهند. وردپرس در حالت پیشفرض عنوان مقاله را بهعنوان آدرس URL انتخاب میکند و خوب این مسئله در بسیاری از مواقع باعث طولانی شدن بیش از حد URL میشود. به سادهترین بیان schema کمک میکند تا با افزودن متن به انواع محتوا و اطلاعات، نتایج بهتری را در سئوی وردپرس مشاهده کنید. از دسته ها استفاده کنید – صفحات خود را دسته بندی کنید تا به کاربران و موتورهای جستجو سریعتر از آنچه میخواهند محتوای شما را پیدا کنند. در سال 2011 پای شبکه های اجتماعی هم به بازار داغ رتبه بندی وب سایت ها کشیده شد تا بازاریابی شبکه های اجتماعی نیز به یک متد اصلی برای بهینه سازی موتور های جست و جو بدل شود . پس متوجه شدید که اگر می خواهید وب سایتتان و محتوای ان مخاطب و مشتری داشته باشد باید سعی کنید تا به کمک سئو و بهینه سازی کردن وب سایتتان رتبه های بالا را به دست اورید . Th is has be᠎en g en erat ed by GSA Conte᠎nt ᠎Gene​rator ᠎DEMO!

خواندن
توقف قریب‌الوقوع پروازهای رژیم صهیونیستی به دبی به دلیل اختلافات امنیتی

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *