«زهره فکور صبور» «جوانی» چگونه به پایان رسید؟

[ad_1]

اصغر توسلی از سریال «روزگار جوانی» محصول سال ۱۳۷۷ به عنوان یکی از اولین آثار زهره فکور صبور که وارد دنیای تئاتر شده است، یاد می کند.

این کارگردان همچنین با اشاره به نقش زهره فکور صبور در این سریال خاطرنشان کرد: او ابتدا نقش کوتاهی داشت اما به دلیل کار خوبش قسمت های زیادی به نقش او اضافه شد.

اصغر توسلی – کارگردان و کارگردان جوانان وی در گفت وگو با ایسنا، با ابراز تأسف از درگذشت ناگهانی زهره فکور صبور، با اشاره به حضور این بازیگر زن در سریال «روزگار جوانی» گفت: در ابتدای فصل «روزگار جوانی» بازی می کنیم. از زنان (نجیب و ثروتمند) آزمایش کردیم که وقتی آمد قرار بود یکی دو نفر در این زنجیره باشند، اما مهربان، مهربان و آرام بودند و حرفه خود را خیلی خوب یاد گرفتند و کار کردند. کاری که به آنها دستور داده شده بود به راحتی و کارآمد انجام دهند. آنها دوربین ها را تهیه کردند و به یاد دارم که چند قسمت به نقش آنها اضافه کردم.

این کارگردان تاکید کرد: خانم زهره فکور صبور یکی از نوازندگانی بود که عاشق کار و کارشان و همه ساخته هایشان بود و خیلی خیلی آدم های محترمی بودند. روحش شاد.

توسلی سپس در مورد نقل قول های اخیر از زهره فکور صبور وی در خصوص حرفه بازیگری گفت: تا جایی که می دانم خوب شروع کرد و با علاقه وارد این حرفه شد و ادامه داد اما زندگی بود. بچه های ما اشتباه می کنند و این است که بهتر و بهتر کار کنند، وارد زندگی خصوصی می شوند که در این صورت هم زندگی و هم کار سخت می شود. فکر می کنم اگر بگویند اگر عقب بروند اصلا بازی را انتخاب نمی کنند، شاید دلیلش همین باشد.

خواندن
صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

کارگردان گفت: من بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. با اینکه فقط در سریال «روزگار جوانی» با آنها کار کردم، اما علاقه زیادی به سفر دائمی داشتم. زیرا مردم همیشه نسبت به کار خود احترام و علاقه داشته اند.

به گزارش ایسنا، زهره فکور صبور – بازیگر و بازیگر تلویزیون – در سن 43 سالگی به طور ناگهانی درگذشت و در نمایش هایی چون «دلنوازان»، «مسافری از هند»، «روز جوانی»، «بیماری بزرگ» بازی کرد. دنگ فونگ» و … فکور صبور این روزها در سریال «بیگانه ها» بازی می کند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *