راه اندازی دومین مرکز مطالعات ملی شرح مرحله دوم انقلاب در گیلان

[ad_1]

ایسنا/ گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان مرحله دوم انقلاب اسلامی را ایدئولوژی تداوم تحکیم پایه های نظام اسلامی با محوریت مردم و تعریف آن می داند: شد.

رضا ثقاتی در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و بزرگداشت روز مؤسسات استانی گیلان در جشنواره ملی «فهما» که در تالار رشت برگزار شد، با بیان اینکه عدالت فرهنگ سازی شده است. . در سخنرانی فرهنگی دولت سیزدهم کردها: مساجد مهمترین حوزه ای هستند که می توانند دولت را در تحقق عدالت محوری یاری کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی امام (ره) را از فعالان بزرگ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مسجد دانستند و گفتند: انقلاب اسلامی جایگاه مسجد را تقویت کرد.

مدیرکل فرهنگ اسلامی گیلان گفت: 952 مسجد و کانون فرهنگی در استان داریم.

وی برابری، گستردگی و تنوع مساجد را برگ برنده عدالت فرهنگی دانست و گفت: مناظره فرهنگی با محوریت اقشار مساجدی که از حمایت معنوی برخوردارند برپا می شود.

وی در خصوص ارائه آموزش رایگان در حوزه فرهنگی و فناوری در مساجد گفت: گسترش کانون های مساجد باعث تقویت نرم افزارهای فرهنگی می شود بنابراین باید نقشه مناسبی در این زمینه تهیه شود. حمایت وام از این موسسات.

مدیرکل امور اسلامی گیلان، فرآیند فهم را فرصتی برای گنجاندن بودجه فرهنگی در فعالیت کانون‌های مساجد دانست و تاکید کرد: تشکل‌ها باید برای بهره‌مندی از بودجه، فعالیت‌های خود را عملی کنند.

وی همچنین از ایجاد همکاری های فرهنگی در استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای تقویت همکاری دستگاه های فرهنگی در استان این همکاری را بین مدیران برقرار کرده ایم تا بدون وقفه به صورت پراکنده به همکاری ادامه دهیم.

خواندن
ملت سازی باید مایه مباهات ملت ایران باشد

ثقاتی با اعلام اینکه به زودی برنامه جامع مهندسی فرهنگی در گیلان برگزار می شود، گفت: فناوری استانی.

این مسئول فرهنگی با اشاره به نقش همه دستگاه های فرهنگی در توسعه این برنامه جامع یادآور شد: استان، هدف و بودجه پیرامون آن است.

وی کانون های فرهنگی و فنی مساجد را نیازمند تعامل با مردم دانست و افزود: برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و فنی کانون ها علاوه بر اهالی مسجد باید به نفع جوامع محلی باشد تا همه اجتماعی گروه ها می توانند از آنها تقلید کنند. از طریق این فعالیت های اجتماعی ریشه کن شود. «مذهب باشید.

مدیرکل امور اسلامی گیلان ساختار اجتماعی مساجد را یکی از خواسته های رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با بخش فرهنگی و پاکسازی هوا دانست. در جامعه: جنبه های فرهنگی، هنری، فنی و مهندسی مسجد پیچیده تر است و مقیاس را پوشش می دهد.

ثقاتی مرحله دوم انقلاب اسلامی را ایدئولوژی تداوم تحکیم پایه های نظام اسلامی با محوریت جامعه برشمرد و اظهار داشت: بعد از تهران مرحله دوم انقلاب برپا می شود و اسلام را به زیر سلطه وی تبدیل می کند. دفتر حفظ و نشر آثار استاد در استان گیلان.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *