رانندگان کامیون را در اجرای برنامه گشت جاده ای مشارکت دهید

[ad_1]

رانندگان کامیون را در اجرای برنامه گشت جاده ای مشارکت دهید
تصویری از جواهرات است

ایسنا/ سمنان در اقدامی رانندگان بار سمنان برای ارتقای شرایط ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات جانی در تصادفات جاده ای از برنامه ریزی برای استقرار گشت در محورهای مواصلاتی در آخرین وقفه عملیات نوروزی با اجرای کار خود خبر دادند.

احسان منصور کیایی در مراسمی با حضور نیروی انتظامی استان و جمعی از رانندگان حمل و نقل استان گفت: پس از گذشت بیش از دو سال سخت اشغال جهانی ایران در سال جاری شاهد میزبانی استان سمنان دهان بودیم. و جاده محل تجمع عظیم مسافران نوروزی بوده و آمارها نشان می دهد که سفرهای نوروزی بهبود چشمگیری داشته است و برای کاهش تصادفات در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی باید ترافیک و تردد عابران پیاده افزایش یابد. کاهش تصادفات تصادفاتی که در اختتامیه جشنواره رخ می دهد، این شیرین کاری را به خود مشغول کرده است، از این رو مدیرکل آژانس با اعلام برنامه های رانندگان در صنعت حمل و نقل خصوصی برای مشارکت در اجرای برنامه گشت جاده ای. راه های اصلی و بزرگراه های استان سمنان نیز از پیشنهاد همکاری استقبال خواهند کرد.
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان نیز اظهار داشت: تلاش کامیون داران سمنانی برای ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات جانی در تصادفات جاده ای با همراهی ماموران گشت در نظارت، مدیریت و اجرای پروژه ها بسیار موثر است. حمل و نقل خواهد بود.
وی یادآور شد: قدردانی است که رانندگان بخش خصوصی از هیچ گونه کمکی به سلامت همنوعان خود کوتاهی نکرده اند و این نشان می دهد که فرهنگ ایثار و مهربانی همواره در جمهوری اسلامی رواج داشته است. .
منصور کیایی افزود: این عملیات با همکاری راهداری، پلیس راه و رانندگان عمومی محموله های شخصی در تصادفات و راهبندان با هدف افزایش تردد خودروها و بهبود وضعیت جاده ها انجام شد. ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات جانی.»
مدیرکل راهداری و ترافیک استان سمنان افزود: در جلسه مشترک با پلیس راهنمایی و رانندگی استان مقرر شد در مقابل هرگونه تقصیر رانندگان هوشیار باشیم و البته رضایتی در این زمینه وجود نخواهد داشت.
وی گفت: همکاری و همکاری با مسئولان می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای داشته باشد و ما مشتاقانه منتظر آغاز این پروژه هیجان‌انگیز برای پیشگیری، شناسایی و اطمینان از سوء استفاده با رویه‌های بهبود یافته هستیم. ایمنی ترافیک و کاهش تصادفات و مرگ و میر جاده ای یک سنت خوب است.
منصور کیایی در پایان با تاکید بر هوشیاری رانندگان در تمامی موارد امنیتی خواستار همکاری و تعامل بیشتر با کاربران جاده‌ای با ماموران راهنمایی و رانندگی و ماموران راهنمایی و رانندگی برای اجرای این طرح شد.

خواندن
همکاری ایران و پاکستان برای مبارزه با خشکسالی

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *