دنیای شیک در دنیای مجازی!

[ad_1]

دنیای طبیعت از واقعیت در حال تکامل تا جهان های پیشرفته ای مانند متاوارز هر روز در حال گسترش است و صنعت تولید نیز از این قافله عقب نمانده است و لباس های دیجیتال به روی این پلتفرم ها باز شده است.

به گزارش ایسنا. در آینده ای نزدیک، به جای اینکه برای انتخاب لباس برای آماده شدن برای یک تماس یا کنفرانس ویدئویی به کمد خود برویم، برای انتخاب یک لباس دیجیتال به کمد خود خواهیم رفت!

در پایان ماه اکتبر، زمانی که مارک زاکربرگ تغییر نام لوگوی خود از فیس بوک به متا را اعلام کرد، ویدیویی را منتشر کرد که در آن چشم انداز خود را برای آینده ترسیم کرد و تمام کارهای جالبی را که می توان در متاوارز جهانی انجام داد را نشان داد. قرار دادن.

حضور کاربران در این دنیای مجازی باید از طریق آواتار انجام شود. در واقع، افراد سه آواتار بزرگ برای خود خواهند داشت که در این دنیای مجازی کار می کنند. برای مثال، ممکن است با آواتار خود در یک جلسه کاری شرکت کنیم. اگر از فضا استفاده می‌کنید، می‌دانید که هر فرد یک حساب کاربری خاص دارد که معمولاً علاوه بر نام عکس، نشان دهنده شخص موجود در آن حساب است. اما اکنون در دنیای متا آواتار، نه تنها سر شما سه بعدی است و شبیه شماست، بلکه می توانید آن را سفارشی کنید و لباس، کفش و موارد دیگر خود را سفارشی کنید.

در دنیای متاوارز، آواتار نه تنها یک نسخه سه بعدی از خود و ظاهر شماست، بلکه می توانید با سفارشی کردن لباس، کفش و موارد دیگر، آن را شخصی سازی کنید.

این ویدئو کارتون‌ها، جلسات، سرگرمی با دوستان را نشان می‌دهد، اما چیزی که توجه را به خود جلب می‌کند، خود زاکربرگ و آواتارهای کارتونی‌اش است در حالی که شلوار جین، کفش‌های کتانی سفید و تی‌شرت‌هایی با آستین بلند وایگاوا به تن دارند. نگاهی که برای همه ما آشناست.

اما اگر در آینده، به گفته مارک زاکربرگ، هر کاری که از دستمان بر می‌آید انجام دهیم، آیا نباید سعی کنیم لباس‌هایی را که در اتاق‌های اصلی ما نیستند، قرار دهیم؟ همانطور که خودش در کمد لباسش در دنیای متوارس به تن داشت، شبیه یک اسکلت و یک فضانورد بود.

دنیای مجازی این نوید را می دهد که بدون هیچ مانعی مانند وزن، محیط و اقتصاد می توانید هرکسی که می خواهید باشید. شما می توانید یک قهرمان، بهتر و موفق تر باشید. سن، وزن و نژاد خود را تعیین کنید و به هر چیزی که در دنیای واقعی در دسترس نیست دست پیدا کنید. چه پیراهن لباس باشد یا بهترین هودی یا لباسی که در اطراف شما شکوفا و رشد می کند!

دنیای شیک در دنیای مجازی!

آینده دنیای مد

در حال حاضر یک صنعت فناوری پیچیده وجود دارد که می تواند تمام الزامات آواتارها را برآورده کند. انواع مختلفی از محصولات وجود دارد که فقط به صورت دیجیتال کار می کنند و بیش از 100 مورد از آنها وجود دارد. به عنوان مثال، “DressX” یک سوپرمارکت است و در سال 2019 توسط “داریا شاپووالوا” و “ناتالیا مودنووا” افتتاح شد. “DressX” سبک جدیدی از لباس را ایجاد کرده است. چگونه هر کسی می تواند آنچه را که می خواهد بپوشد. کاربران می توانند یک نگاه را خریداری کنند و سپس عکسی از خود ارسال کنند تا یک جلد تهیه کنند و در نهایت تصویر خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. بنابراین تمایل آنها به پوشیدن لباس های جدید بدون نیاز به خرید محصولات فیزیکی زیاد است. این برند لباس هایی را ارائه می دهد که ممکن است در دنیای واقعی پوشیده نشوند. همچنین بازی های سفارشی مانند Drest وجود دارد که به شما امکان می دهد از هزاران محصول دیجیتال برای آواتار خود استفاده کنید. تعداد شرکت های پوشاک مجازی و دیجیتال در حال افزایش است و بسیاری از برندها در حال حاضر سبک لباس های خود را برای دنیای متاوارس آزمایش می کنند.

خواندن
بازی های استقلال سخت تر است یا پرسپولیس؟ + جدول

گوچی باغ مجازی گوچی را بر روی پلت فرم Roblox ایجاد کرد و رالف لورن یک فروشگاه لباس ایجاد کرد.

Roblex یک پلتفرم توسعه بازی آنلاین است که به کاربران این امکان را می دهد تا بازی های خود را با سایر بازیکنان بسازند، به اشتراک بگذارند و بازی کنند و به صورت چند نفره بازی کنند. این پلتفرم میزبان بازی های رسانه های اجتماعی است و به طور رسمی در 27 آگوست 2006 راه اندازی شد. در سپتامبر 2018، Rublax اعلام کرد که 70 میلیون کاربر فعال دارد و هر سال 30 میلیون کاربر دیگر به بازی اضافه می شود. در “Rublax” می توانید آواتار خود را با بیش از 10 هزار لباس و لوازم جانبی شخصی سازی کنید.

در دسامبر سال گذشته، نایک یک کفش کتانی RTFKT را به مبلغ نامشخصی برای گسترش حضور خود در متوارس خریداری کرد و چندین درخواست علامت تجاری را امضا کرد که نشان می‌دهد این شرکت در آینده دور نیست. جا رختی. وکیلی به نام جاش گربن که بیش از 6500 گواهی تجاری ارائه کرده است، گفت که نایک مستقر در اورگان در 27 اکتبر علیه NIKE و JUST DO IT شکایت کرد. به گزارش سی ان ان، در 28 اکتبر همچنین چندین درخواست دیگر برای لوگوهای “Jumpman” و “Air Jordan” مشاهده شد. به نظر می رسد این شرکت قصد دارد از فروش غیرقانونی کفش و پوشاک خود در دنیا مانند متاورس جلوگیری کند و وارد این عرصه شود.

در دسامبر سال گذشته، نایک یک کفش کتانی RTFKT را به مبلغ نامشخصی برای گسترش حضور خود در متوارس خریداری کرد و چندین درخواست علامت تجاری را امضا کرد که نشان می‌دهد این شرکت در آینده دور نیست. جا رختی.

در چنین پلتفرم‌های مبتنی بر بلاک چین، کاربران می‌توانند فضا و سایر دارایی‌های دیجیتالی مانند لباس برای آواتارها را به عنوان یک دارایی دیجیتال به نام NFT خریداری کنند. RTFKT که در سال 2020 تأسیس شد، بقیه مجموعه NFT را نیز تولید می کند.

در این دنیای مجازی، شما می توانید هر لباسی را که بخواهید به هر شکلی بپوشید و تنها محدودیت این است که پلتفرم محصولات در آن موجود باشد. به طور کلی، هر پلتفرم از فناوری خاص خود استفاده می کند، با این حال، طراحان دیجیتال امیدوارند که در برخی موارد، فایل های مربوط به لباس را بتوان بین پلتفرم های مختلف به اشتراک گذاشت.

قیمت این لباس ها هم مهم است. به عنوان مثال، قیمت هر پیراهن در پلت فرم DressX بین 30 تا 1000 دلار متغیر است.

خواندن
گیج فشار یا مانومتر چیست ؟

دنیای شیک در دنیای مجازی!

چگونه تصمیم بگیریم چه چیزی بپوشیم

مرزهای زندگی اجتماعی که اغلب بر انتخاب سبک در دنیای واقعی حاکم است، در دنیای مجازی وجود ندارد. برخلاف دوران دبیرستان، شما محدود به پوشیدن هر سبکی نخواهید بود و می توانید فقط برای مشخص کردن رنگ، لباس و ظاهر، آواتار بسازید. می توانید هم گوچی و هم رالف لورن را بپوشید. می توانید ظاهر یک قایق یا یک شاهزاده را امتحان کنید. اگرچه این می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما انتخاب آن می تواند گیج کننده باشد.

با افزایش زمان در فضا، با توجه به فناوری بلاک چین و ذخیره تمام داده های آن، آنچه به عنوان لباس انتخاب می کنیم ممکن است در آینده روی ما تأثیر بگذارد. بلاک چین سیستمی برای ثبت و ذخیره داده ها است. این اطلاعات ممکن است شامل تراکنش های بانکی، فاکتورها، اطلاعات محرمانه و سایر اطلاعات باشد. ماهیت بلاک چین این است که این داده‌ها بدون نظارت مدیر یا مالک بانک مرکزی ذخیره می‌شوند و داده‌های ذخیره‌شده نمی‌توانند توسط فساد متمرکز خراب یا فاسد شوند.

ایان راجرز، مدیر اجرایی لجر که ارزهای دیجیتال را تولید می کند، گفت: «همه چیز در حال حاضر آزمایشی است. ما در دوران طلایی هستیم و همه چیز به سرعت پیش می رود.

درست است که بسیاری از مردم از طریق بازی با دنیای مجازی روبرو می شوند، جایی که فرد به شکل یک نینجا یا موجودی کوچک مانند خرگوش یا موجودات دیگر نقاشی می کشد. تزیین در دنیای متا مانند به دست آوردن عروسک دیجیتالی خود است. با این تفاوت که این عروسک از شما جدا نیست و خودتان هستید و دیگران شما را با چنین ظاهری می بینند، پس باید قبل از انتخاب لباس مناسب فکر کنید.

همه ما تجربه آزمایش مجموعه های مختلف را در فضایی مانند اینستاگرام داشته ایم. فیلترها چهره افراد را تغییر می دهند. طرح ها برای اولین بار برای چنین پلتفرم هایی توسعه یافتند.

Metavars دنیایی است که در آن می توانید خود را به عنوان یک واقعیت بیان کنید یا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما این واقعیت که محدودیتی برای تعداد افراد در جهان وجود ندارد به این معنی نیست که این جهان هیچ ایده ای ندارد که مردم چگونه رفتار دیگران را ارزیابی می کنند. در واقع اگر برندهای دیگری مانند کرافت وجود نداشته باشند، لباس به مهم ترین کالای دنیای مجازی تبدیل شده است.

این واقعیت که هیچ مرز فیزیکی در فضا وجود ندارد به این معنی نیست که این جهان هیچ حسی برای قضاوت انسان در مورد دیگران ندارد. در واقع، اگر برندهای دیگری مانند کاردستی وجود نداشته باشد، لباس به مهم ترین کالای دنیای مجازی تبدیل می شود.

در دنیای مجازی Metavars، آنچه می پوشید نشان دهنده هویت واقعی شما و نشانه های اولیه چیزهای مورد علاقه شما است.

دنیای شیک در دنیای مجازی!

مزایای لباس دیجیتال نسبت به لباس واقعی

طراحان لباس در دنیای مجازی محدودیت های فیزیکی دنیای واقعی را تجربه نخواهند کرد و طراحان می توانند هر آنچه را که فکر می کنند خلق کنند. اما علاوه بر طیف گسترده ای از طرح ها، مزایای دیگری نیز وجود دارد که بین لباس مجازی و واقعی تفاوت ایجاد می کند، مانند کاهش ضایعات و بهبود حفاظت از محیط زیست.

تولید لباس دیجیتال 3300 لیتر آب در سال است. این مقدار آب برای یک نفر به مدت 3.5 سال با دو لیتر در روز کافی است.

خواندن
خرید ممل در تهران

علاوه بر این، این فرآیند تولید دی اکسید کربن را تا 97 درصد کاهش می دهد. مزیت دیگر استفاده از چنین لباس هایی این است که باعث ضایعات کمتری می شوند زیرا هیچ پوشش بدنی وجود ندارد که به موقع منقضی شود و به عنوان زباله دفع شود.

دنیای شیک در دنیای مجازی!

چرا باید لباس هایی بخریم که بیرون نیستند؟

یکی از دلایل این ممکن است این باشد که سبک دیجیتال شما را محدود نمی کند. می توانید لباس هایی بپوشید که در دنیای واقعی قابل پوشیدن نیستند و یا مکان مناسبی برای استفاده از بدنه چنین لباس هایی وجود ندارد. شما می توانید هر لباسی را در هر شرایطی بپوشید. در انتخاب لباس دیجیتال نیازی به در نظر گرفتن گرما، سرما، باران یا آب و هوا نیست.

لباس برای هر سایزی موجود خواهد بود. جدا از استفاده از آواتار و سفارشی کردن آن، اگر فقط می‌خواهید پانسمان را با شرایط آب و هوایی خود امتحان کنید، نیازی به در نظر گرفتن اندازه نیست. همه این لباس ها سایز شما خواهند بود مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک باشید.

علاوه بر این، برخی از لباس‌ها را نمی‌توان اغلب در زندگی روزمره پوشید، بنابراین آیا ارزش این هزینه را دارد که یک لباس فقط یک بار بپوشید؟ اما قرار دادن آن بدون خرید باعث از بین رفتن محیط زیست و زمین نمی شود. می‌توانید لباس‌هایی را که خریداری کرده‌اید در دنیای مجازی قرار دهید و در زمانی که دیگر به آن‌ها نیاز ندارید، بدون تغییر و آسیب به دیگران بفروشید.

دنیا در حال تکامل و دیجیتال شدن است و مردم برای خود شخصیت های دیجیتالی خلق می کنند و حضور در این پلتفرم ها نیازی به لباس واقعی ندارد.

با این حال، از آنجایی که تعداد کمی از مردم هنوز هدف این مکان ها را درک می کنند، پوشش و استفاده مشابه، اگرچه پذیرش این نکته در جامعه مستلزم زمان و دانش بیشتری از چنین پلتفرم هایی است، اما با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری این کار را انجام خواهند داد. وارد این دنیاها می شود و به ناچار ایده هایی مانند لباس مجازی را می پذیرد.

اگرچه اعتراف به این موضوع در میان جوامع مستلزم زمان و آگاهی بیشتر از چنین بسترهایی است، اما با پیشرفت تکنولوژی روزی مردم وارد این دنیاها شده و به ناچار ایده هایی مانند دوره لباس را می پذیرند.

واقعیت هنوز به پایان نرسیده است، با این حال، ایجاد دنیاهای دیجیتال پیشرفته نیاز به بهبود اتصال تلفن همراه دارد، چیزی که اینترنت 5G می تواند آن را حل کند.

امروزه اپلیکیشن‌های واقعی وجود دارند و مردم از آن‌ها برای مهمانی‌ها، تولدها و حتی عروسی‌ها استفاده می‌کنند، اما برای رسیدن به آنچه مارک زاکربرگ در ویدیوی خود توضیح داده است، باید راه زیادی را طی کنیم، اما پوشیدن لباس‌های متفاوت و سورپرایز متفاوت در پلتفرم‌های مختلف، یک رویا است. امروز. من رسیدم.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *