در سال 1400 در مجموع 625 عنوان کتاب به زبان آذربایجانی منتشر شده است

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ اسلامی آذربایجان شرقی از انتشار 625 عنوان کتاب ترکی آذربایجان از اوایل دهه 1400 در تبریز خبر داد.

سیدقاسم ناظمی همچنین با اشاره به اینکه نویسندگان استانی نیز علاقه زیادی به انتشار کتاب به زبان های فارسی و ترکی داشتند، گفت: فعالان و نویسندگان استانی سالانه 625 عنوان کتاب منتشر می کنند.

وی افزود: کتاب های یاد شده در زمینه های مختلف از جمله ادبیات، هنر، شعر، کودک و نوجوان و… منتشر می شود و در این میان کودکان و نوجوانان بخش بزرگی از حوزه نشر را در اختیار دارند.کتاب های ترکی آذربایجان. . “

مدیرکل فرهنگ اسلامی استان تاکید کرد: بیش از 15 درصد کتاب های منتشر شده در استان به زبان ترکی است و این رقم در حوزه نشر بسیار حائز اهمیت است.

وی همچنین با اشاره به فرهنگ تبریز و استان در حوزه نشر و نشر و همچنین فعالیت نویسندگان و پژوهشگران برجسته استان گفت: خوشبختانه هر ساله در زمینه نشر کتاب پیشرفت می کنیم. غنی ترین کتاب های استان..

به گزارش ایکنا به نقل از سایت ایسنا، مدیرکل امور فرهنگی اسلامی و نهاد رهبری آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: با کمک نهادهای فرهنگی و تلاش نویسندگان و نویسندگان شاهد توسعه فرهنگ و ادب در عرصه بین المللی هستیم. . لاردن.”

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
واشنگتن: تا زمانی که اسد در قدرت است، روابط خود را با سوریه عادی نخواهیم کرد

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *