خرفه; از رفع تشنگی تا نفخ

[ad_1]

ایسنا/ خراسان جنوبی عضو سازمان گیاه شناسی دانشگاه جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: میوه خرفه تصفیه کننده خون، رفع نفخ، رفع سرفه و رفع تشنگی است.

به گفته طیبه شاهی، خرفه که به خلفا نیز معروف است، «این گیاه در نقاط مختلف حمل می شود و ماده اصلی آن دانه و برگ گیاه است.

به گزارش ایسنا، خاطرنشان می کند که علاوه بر اسیدهای چرب امگا 3، دارای مواد معدنی مانند منیزیم، پتاسیم و کلسیم نیز می باشد. ویتامین C و بتاکاروتن نیز در آن گزارش شده است، وی افزود: برای دانه های گیاهی، تصفیه کننده خون، رفع نفخ، رفع سرفه و رفع تشنگی، تقویت کننده کل بدن و جلوگیری از ایجاد کرم به ویژه در مبارزه با بیماری است. کرم کدو تنبل کشف شد.

وی با بیان اینکه خرفه در درمان بی اختیاری ادرار نیز موثر است، می گوید: در طب سنتی به عنوان ضد عفونی کننده، ضد اسکوربوت، ضد اسپاسم، ادرار آور و ضد کرم برای کاهش درد، التهاب، نیش حشرات و کاهش درد استفاده می شود. .گزیدگی عقرب.

یکی از اعضای واحد تحقیقات پزشکی جهاد دانشگاهی خراسان افزود: این گیاه در منزل خونریزی را بند می آورد و بند می آورد و عصاره برگ آن در درمان بیماری های کبدی مفید است.

شاهی در خصوص احتیاطات مصرف این گیاه گفت: اشتها را کم می کند و مصرف آن باعث کاهش درخشندگی چشم می شود بنابراین افراد سردسیر باید آن را با نعنا و کرفس بخورند.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
تاریخچه مخفی نحوه اجرای آجر کف

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *