حسینی: قربانی با بز قبل از بازی ربطی به جادو ندارد!

[ad_1]

سرمربی پیکان گفت: قربانی یک بز قبل از شروع بازی تیمش ربطی به جادو ندارد و این یک رسم مسلمانان است.

به گزارش ایسنا، سید مجبتی حسینی، سرمربی پیکان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نساجی در دیداری 10 دقیقه و 76 دقیقه ای گفت: فکر می کنم تا 10 سالگی خوب بازی کردیم، همه جا فکر می کردیم. واقعا خوب بازی کردیم و موقعیت‌هایی خلق کردیم. در نتیجه یک اشتباه دوستمان را از دست دادیم و یک توپ وارد دروازه تیم ما شد. جلوی تیم فوتبال 10 نفره. کار سختی است. اما در نیمه دوم ما توانستیم نتیجه را تغییر دهیم به بازیکنانمان خسته نباشید بگو اگر بازیکن ما اخراج نمی شد امروز اتفاق خوبی می افتاد بازی و ما برای یک بازی دیگر آماده می شویم.

سرمربی پیکان گفت: یکی از مشکلات دو دیدار اخیر این است که برادران حیدری بهترین داوران کشور اشتباه هند را در قضاوت بازی های ما قبول نکردند. بنده خدا هنوز باور نمی کند که ما را قضاوت کرده است. در آن بازی و در دقیقه 21 شماره 8 نساجی با دست به توپ ضربه زد. شاید داور توپ را ندیده است. شاید ما به VAR نیاز داشته باشیم. بازیکنان نقش بزرگی داشتند.

او وقتی قبل از بازی یک بز را قربانی کرد و با وجود اینکه همچنان حسرت شکست تیمش در ورزشگاه دستگردی را دارد، گفت: بازیکنی وجود ندارد. این کشور ماست؟ فضای اجاره ای داریم ما هر دو هفته یک بار اینجا بازی می کنیم و می رویم. اینجا سرزمین قوامین است. ما این مکان را اجاره کردیم. فکر نمی کنم بتوانیم چنین بازی سرگرم کننده ای انجام دهیم. قربانی بز چیست؟ ما مسلمانان باتقوا هستیم و بره ذبح می کنیم و صدقه می دهیم. به هیچ وجه نباید سرگرمی بازی کرد.

خواندن
تعریف لیبل گلاسه Copy (8) Copy

حسینی درباره درگیری نیمکت نشینان تیمش با مسعود شجاعی گفت: این اتفاق خاصی نبود. نیمکت ما اعتراض کرد و به نیمکت ما اعتراض کرد. مورد خاصی نیست.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *