حزب الله لبنان: سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب برای کمک به مردم بیت المقدس

[ad_1]

حزب الله لبنان حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را محکوم کرد و از سازمان کنفرانس اسلامی و اتحادیه عرب خواست به مردم فلسطین به ویژه ساکنان این شهر کمک کنند.بیت المقدس حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی ایکنا به نقل از روسیا الیوم، گروه حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حمله به مسجد توسط نیروهای صهیونیستی را محکوم کرد، تجاوزات الاقصی به نمازگزاران، نفرت آنها از مردم فلسطین و تخریب آنها. دارایی آنها

حزب الله لبنان ضمن تاکید مجدد بر حمایت خود از مردم فلسطین در بیت المقدس و مدافعان مسجدالاقصی، از شجاعت و دلاوری آنان در مقابله با تروریسم اسرائیل تجلیل کرد.

حزب الله اقدامات نیروهای اشغالگر را «نقض فاحش حرمت مسجد الاقصی و آسیب بیش از یک میلیارد مسلمان و کل جامعه آزاد جهان» توصیف کرده است.

حزب‌الله در بیانیه‌ای از سازمان کنفرانس اسلامی، اتحادیه عرب، اتحادیه عرب و جهان اسلام خواست تا در انجام فعالیت‌های خود مسئولیت‌های دینی و مذهبی خود را بر عهده بگیرند و از هر جهت به مردم بیت‌المقدس کمک کنند. ممکن است.

مسجدالاقصی و شهر باستانی قدس از صبح روز جمعه پس از یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و درهم شکستن نمازگزاران داخل مسجد القابلی و مجروح شدن 153 نفر و مجروح شدن حدود 400 جوان فلسطینی صحنه درگیری های شدیدی بوده است. او دستگیر شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
عربستان سعودی بار دیگر به یمن حمله کرد

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *